آغاز به کار جشنواره ملی شعر رضوی در کرمان همه چیز درباره سریال رخنه + بازیگران و خلاصه داستان جشن روز دختر در «باغ شادونه» دانلود آهنگ و ترانه با موضوع باران + متن «میشل یو» در «بلید رانر ۲۰۴۹» شباهت عجیب رضا عطاران با صدام حسین + عکس داستان «باستان» | کتاب‌فروشی قدیمی و تأثیرگذار شهر، امسال صدساله می‌شود انتشار ۲ کتاب آموزشی جدید در حوزه موسیقی ایرانی همه فن حریف | نگاهی به مهم‌ترین نقش‌آفرینی‌های رضا عطاران به مناسبت سالروز تولدش + تصاویر حافظ افسانه‌های خراسانی | درباره حمیدرضا خزاعی به مناسبت نخستین سال روز درگذشتش صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ برنامه‌های تلویزیون در «دهه کرامت» + زمان پخش ماجرای اعتصاب کارکنان در جشنواره کن ۲۰۲۴  فیلم‌های سینمایی تلویزیون در سومین هفته اردیبهشت (۲۰ و ۲۱ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳) + زمان پخش ویژه برنامه‌های رادیو در جشن میلاد حضرت‌معصومه (س) + زمان پخش «سپند امیرسلیمانی» ازدواج کرد + عکس جزئیات جدید از بازداشت متهم پرونده زهره فکور صبور در قهوه‌خانه فرد متهم به قتل «زهره فکور صبور» بازداشت شد
سرخط خبرها

ریدلی اسکات «گلادیاتور ۲» را در مراکش می‌سازد

  • کد خبر: ۱۳۹۸۱۰
  • ۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۱
ریدلی اسکات «گلادیاتور ۲» را در مراکش می‌سازد
«گلادیاتور ۲» به کارگردانی ریدلی اسکات در مرحله پیش تولید است تا به زودی فیلمبرداری آن در مراکش آغاز شود.

به گزارش شهرآرانیوز؛ ریدلی اسکات پس از ۲ دهه ادامه «گلادیاتور» را در مراکش می‌سازد.

گزارش‌های جدید حاکی از آن است که ریدلی اسکات اکنون در حال بررسی و انتخاب لوکیشن‌های مورد نظر برای ساخته شدن «گلادیاتور ۲» در مراکش است.

اسکات ۸۵ ساله در شهر «ورززات» مراکش که به عنوان «هالیوود مراکشی» شناخته می‌شود به جستجوی مکان‌های مورد نظر می‌پردازد.

بنا به گزارش شبکه خبری مراکشی le ۳۶۰ تیم تولید «گلادیاتور ۲» مذاکره خود را با استودیو اطلس این شهر برای همکاری آغاز کرده است.

ساخت این پروژه سال ۲۰۱۸ اعلام شد و گرچه برخی آن را باور نکردند، اما از همان زمان این کارگردان برنده اسکار درصدد ادامه دادن فیلم برنده اسکار سال ۲۰۰۱ بود.

داستان ادامه «گلادیاتور» درباره لوسیوس پسر لوسیلا و خواهرزاده کومودوس است که خواکین فینیکس نقش وی را بازی کرد. ماکسیموس در «گلادیاتور» وی را از دست دایی‌اش نجات داده بود.

سال ۲۰۱۹ والتر اف پارکز و لوری مک‌دونالد، تهیه‌کنندگان فیلم تایید کردند که دنباله فیلم ۲۵ سال پس از فیلم اول ساخته می‌شود. گفته شده پیتر کریگ نویسنده «تاج» و «هانگر گیمز: زاغ مقلد» قرار است فیلمنامه را برای اسکات بنویسد.

اسکات پیشتر گفته بود ایده‌اش برای دنباله این فیلم این است که ماکسیموس از «دروازه جنگجویان در حال مرگ» استفاده می‌کند تا از دنیای مردگان بازگردد.

سال پیش وی از نوشته شدن فیلمنامه قسمت دوم آن خبر داد و همان زمان گفت پس از پایان فیلم «بناپارت» به سراغ دنباله «گلادیاتور» می‌رود.

 

ببینید:

تریلر جدید فصل دوم «بزرگ‌شده با گرگ‌ها» ریدلی اسکات

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->