ایروانی: آمریکا تنها مانع تحقق آرمان شریف مردم فلسطین است شمال عراق از سوی ترکیه بمباران شد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) واکنش گزارشگر سازمان ملل به خشونت پلیس آمریکا علیه دانشجویان قطع روابط کلمبیا و رژیم صهیونیستی به دلیل جنگ غزه واکنش سازمان ملل به رفتار پلیس آمریکا با دانشجویان ترکیه ۴۱ نفر را به ‌اتهام ارتباط با داعش بازداشت کرد حمله جنگنده‌های ائتلاف متجاوز آمریکایی_انگلیسی به شمال یمن (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) فراخوان یمنی‌ها برای برگزاری تظاهرات حمایت از غزه (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمله گردان‌های قدس به مقر فرماندهی ارتش رژیم صهیونیستی (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ایران به شورای امنیت: هرگز آغازگر جنگ علیه اسرائیل نبوده‌ایم تداوم حملات موشکی حزب‌الله به مواضع رژیم صهیونیستی (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) معترضان لهستانی: جنگ اوکراین، این جنگ ما نیست؛ آن را متوقف کنید کنعانی: «فلسطین را آزاد کنید» یک شعار و مطالبه جهانی است پژهشگر مسایل نظامی صهیونیست: اهداف جنگ غزه تضاد دارند برگزاری بیش از ۲ هزار تظاهرات در نیویورک از آغاز جنگ اسرائیل ۳۰۰ دانشجوی معترض در نیویورک بازداشت شدند حمله به کنیسه‌ای در پایتخت لهستان با سه بمب آتش‌زا حمله جدید به ایلات در جنوب فلسطین اشغالی بازداشت ۱۰۰۰ دانشجوی آمریکایی معترض به جنایت‌های صهیونیست‌ها رئیس اداره قرآن، عترت و نماز ارتش: تقویت مراکز قرآنی، کمک به نشر قرآن در جامعه است سرپرست وزارت صنعت و تجارت طالبان به ایران سفر کرد
سرخط خبرها

رئیسی: دشمن در پی بی‌اعتماد ساختن مردم است

  • کد خبر: ۱۴۰۱۸۴
  • ۲۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۶
رئیسی: دشمن در پی بی‌اعتماد ساختن مردم است
رئیس جمهور با بیان اینکه دشمن می‌خواهد مولفه قدرت کشور را سست و اعتماد مردم را دچار خدشه کند، گفت: مردم از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی در تمام فتنه‌ها با هوشیاری و بیداری دشمن را ناکام گذاشتند.

به گزارش شهرآرانیوز، سید ابراهیم رئیسی در ابتدای سخنان خود در جمع مردم بیرجند گفت: استان خراسان جنوبی را به دانش و فرهنگ می‌شناسند. این استان نماد بصیرت و زمان شناسی است.

وی با بیان اینکه دشمن می‌خواهد مولفه قدرت کشور را سست و اعتماد مردم را دچار خدشه کند، اظهار کرد: مردم از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی در تمام فتنه‌ها با هوشیاری و بیداری دشمن را ناکام گذاشتند.

رییسی افزود: دبیرکل سازمان ملل از من عذرخواهی کرد که نتوانست تحریم‌های واکسن را بردارد، به او گفتم ما امروز شش مدل مختلف واکسن را تولید می‌کنیم. ما از وارد کننده به صادر کننده تبدیل شدیم و دبیرکل سازمان ملل از این موضوع بهت زده شده بود.

رئیس‌جمهور خاطرنشان کرد: کالا‌های مختلف را تحریم کردند. صادرات نفتی و غیرنفتی ما را تحریم کردند، فکر کردند ما متوقف می‌شویم. با وجود تحریم‌ها، هم تولید افزایش پیدا کرد هم صادرات نفتی و غیرنفتی نسبت به قبل از تحریم‌ها افزایش پیدا کرد. تحریم‌ها در صادرات نفتی و غیرنفتی تأثیری نداشته است.

رییسی همچنین با بیان اینکه اعتبار‌های خوبی برای حل مشکل کمبود آب در استان خراسان‌جنوبی در نظر گرفته شده است، گفت: حل مسئله آب با قوت دنبال خواهد شد. برای اتصال ریلی استان به راه آهن سراسری که از خواسته‌های به‌حق مردم است، برنامه‌ریزی انجام شده و اعتبارات لازم دیده شده است. کار‌های لازم برای اتصال ریلی آغاز شده و با قوت ادامه پیدا خواهد کرد و شخصاً پیگر آن هستم. برخی می‌گویند ممکن است مسئله مسکن حل شود؟ وعده نشدنی به مردم نمی‌دهیم.

وی همچنین با بیان اینکه پیشرفت یعنی اینکه ملت ما اراده کردند تا در صنایع مختلف و صنعت دانش‌بنیان طرحی نو دراندازند، اظهار کرد: ما به دنبال رفع تحریم هستیم، اما خنثی‌سازی تحریم‌ها هم با قوت در حال پیگیری است. به خاطر تحریم یک کالا هرگز حرکت خود را متوقف نمی‌کنیم.

رییسی تاکید کرد: روحیه ملت ایران هرگز متوقف‌شدنی نیست. روحیه ما همان روحیه‌ای است که حاج قاسم داشت و آن عبارت بود از «ما می‌توانیم».

رئیس‌جمهور در جمع مردم شهر بیرجند با بیان اینکه اهل سنت و تشیع، در این استان متحدند و این موهبت خداوند متعال است، افزود: همه طیف‌ها در نقاط مختلف خراسان جنوبی، دلشان برای انقلاب و نظام می‌تپد. انسجام و وحدت زمینه توسعه در استان است. کسانی که امروز صاحب تریبون و قلم در جامعه هستند باید بر این اتحاد تاکید کنند

رئیسی اظهار کرد: پیشرفت طرح‌ها، رفع موانع و مشکلات احتمالی طرح‌ها و همچنین نواقص احتمالی در تخصیص اعتبار طرح‌های دور اول در دستور کار است. شبانه‌‎روز خودم و همکارانم تلاش می‌کنیم مسائلی که مردم را رنج می‌دهد از زندگی آن‌ها کنار بگذاریم. به دنبال آن هستیم آنچه مردم شهر رو روستا را رنج می‌دهد را بشناسیم و حل کنیم.

در حال تکمیل...

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->