«پولاد کیمیایی» خواننده شد صفحه نخست روزنامه‌های کشور - یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ تغییرچهره باورنکردنی «بهروز پسر فهیمه» سریال پایتخت‌۶ + عکس بازدید هیئت رسانه‌ای ایران از شبکه العراقیه | گفتگو درباره افق‌های مشترک رسانه‌ای ماجرای اعتراض ۲۰۰ نفر از کارکنان رویداد مهم سینمایی | جشنواره کن متوقف می‌شود؟ خبر‌های جدید درباره «زخم کاری ۳» + زمان پخش ماجرای شباهت چهره یک ساواکی با پدر مهران غفوریان + عکس هدف مصر از ساخت سریال «حشاشین» چه بود؟ نقش‌آفرینی ادریس‌البا در فصل دوم سریال «هواپیماربایی» آمار فروش نمایش‌های روی صحنه تئاتر مشهد در هفته‌ای که گذشت (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) «ساعت صفر» رضا رشیدپور چه زمانی پخش می‌شود؟ «مست عشق» در صدر گیشه سینمای ایران آنتونی هاپکینز در «پادشاه کاونت گاردن» «مست عشق» همچنان در حال رکوردزنی | آمار پرفروش‌های سینما‌های خراسان‌رضوی طی هفته‌ای که گذشت (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) دیدار و رایزنی حکیم و معاون رسانه‌ای وزارت ارشاد ایران | تاکید بر گسترش همکاری فرهنگی عراق و ایران تأکید هیأت رسانه ای ایران و عراق بر انعقاد «تفاهم نامه همکاری» و تشکیل «شورای رسانه ای مشترک»
سرخط خبرها

سریال جدید سروش صحت با حضور هوتن شکیبا و پژمان جمشیدی در راه نمایش خانگی

  • کد خبر: ۱۴۰۴۵۱
  • ۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۹
  • ۱
سریال جدید سروش صحت با حضور هوتن شکیبا و پژمان جمشیدی در راه نمایش خانگی
تصویربرداری سریال جدید سروش صحت با نام «مگه تموم عمر چند تا بهاره» در شهر‌های تهران، اصفهان و جزایز قشم و کیش به سرانجام رسید.

به گزارش شهرآرانیوز، سروش صحت بیش از یکسالی است که درگیر ساخت یک سریال کمدی با نام «مگه تموم عمر چندتا بهاره» است. این سریال از محصولات مشترک «فیلیمو» و «نماوا» است که به تهیه کنندگی محمد رضا تخت کیشیان تهیه و تولید شده است.

طبق گفته قدرت الله ایزدی (آقا رشید) تصویربرداری این سریال در شهرهای تهران، اصفهان و جزایر قشم و کیش به پایان رسیده و سریال هم اکنون در مراحل فنی خود را پشت سر می گذارد. قرار است سریال جدید سروش صحت در ۳۲ قسمت آماده پخش شود.

در این سریال که جز آثار پربازیگر شبکه خانگی است علی مصفا ، کاظم سیاحی، هوتن شکیبا، پژمان جمشیدی، وحید آقاپور، آناهیتا افشار ، گیدا ویشکی و… بازی دارند.

صحت به مانند کارهای اخیرش از جمله «شمعدونی»، «لیسانسه ها»، «جهان با من برقص» فیلمنامه این سریال را همراه با ایمان صفایی نوشته است.

سریال «مگه تموم عمر چندتا بهاره» در سکوت کامل خبری تولید شده و هنوز هیچ خبر و عکسی از آن رسانه ای نشده است.

پخش سریال «روزی روزگاری مریخ» به زودی به پایان می رسد و به احتمال زیاد سریال «مگه تموم عمر چندتا بهاره» جایگزین آن خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۱
0
0
سروش صحت بر خلاف پیمان قاسمخانی و مهران مدیری، با وسواس می نویسد و کارگردانی می کند و کارهایش کیفیت بالایی دارد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->