اولین خرید تراکتور از پرسپولیس عدم اعتماد اوسمار به جوانان پرسپولیس نتیجه و ویدیو خلاصه بازی بایرلورکوزن و آتلانتا| پایان تلخ ژابی وزیر ورزش: شهید رئیسی به تعهدات خود در ورزش عمل کرد پخش زنده بازی بایرلورکوزن و آتالانتا در فینال لیگ اروپا + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی تیم ملی ایران و صربستان در لیگ ملت‌های والیبال | اولین محک جدی پائز محرومیت هاشمی‌نسب برگشت؟ ترکیب استقلال مقابل نساجی| همان ترکیب هجومی باشگاه پیکان: عدالت نیست درورزشگاهی جز دستگردی با استقلال بازی کنیم تلاش ادامه‌دار استقلال برای گرفتن میزبانی از پیکان اعتراض پایه ‌های پرسپولیس به خلیلی تماس نزدیکان نکونام با دو بازیکن سپاهان اوسمار و مهمترین تصمیم زندگی امیری در پرسپولیس ماندنی است بشار در لیست اوسمار نیست؟ پرسپولیس به بونجاح فکر هم نمی کند داستان پیراهن مشکی نساجی لغو شد بنزما در فکر ترک عربستان تونی کروس زمان خداحافظی‌اش از دنیای فوتبال را مشخص کرد
سرخط خبرها

ساپینتو استقلال را هجومی وارد دربی می‌کند

  • کد خبر: ۱۴۰۵۵۵
  • ۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۶
ساپینتو استقلال را هجومی وارد دربی می‌کند
سرمربی استقلال برای برد در دربی ۹۹ برنامه هجومی خاصی برای تیمش ترتیب داده است.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، تیم استقلال در حالی برای بازی دربی آماده می‌شود که شرایط برای این تیم متفاوت پیش می‌رود.

استقلال قرار است با تغییراتی در مقابل حریف قرمزپوش خود ظاهر شود و در این میان ساپینتو سرمربی استقلال در خط دفاع و حمله قصد ایجاد تغییر بازیکن دارد.

شنیده می‌شود سرمربی استقلال علاوه بر تغییر در خط دفاعی استقلال و عدم حضور احتمالی عارف غلامی در ترکیب تیم استقلال در خط حمله نیز با شرایط متفاوتی به مصاف حریف خود می‌رود و قرار است ارسلان مطهری در نوک خط حمله استقلال حاضر شود.

ساپینتو قصد دارد در این بازی از سه مهاجم استفاده کند و محمد محبی و مهدی قائدی را در کنار مطهری قرار می‌دهد تا استقلال با زهر بیشتری در مقابل حریفش ظاهر شود.

این در حالی است که این دیدار برای ساپینتو بسیار مهم است و قصد دارد هر طور شده با سه امتیاز این دیدار را پشت سر بگذارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->