اندازه نینتندو سوییچ ۲ احتمالا با نسل قبلش متفاوت باشد ویدئویی از ربات انسان‌نمای S1 که سرعت و دقتی حیرت‌انگیز دارد رئیس جدید پارک علم و فناوری خراسان رضوی منصوب شد آیا گلکسی واچ ۷ با قابلیت نظارت بر قند خون عرضه می‌شود؟ با هوش مصنوعی گوگل مکالمه زبان انگلیسی تمرین کنید | ویژگی جدید موتور جست‌وجوی گوگل ویژگی انتقال تماس بین دستگاه‌ها به گوگل میت اضافه شد متاورس شرکت متا همچنان میلیاردها دلار ضرر روی دست مارک زاکربرگ می‌گذارد ظرفیت باتری قاب گلکسی بادز ۳ پرو مشخص شد آسیا بلاخیزترین قاره است کاهش قابل‌توجه حجم آپدیت‌های ویندوز ۱۰ با فناوری جدید مایکروسافت مدل پایه Surface Laptop 6 در راه است اگر آیفون دارید، می‌توانید بدون رمز وارد واتس‌اپ شوید اپل هوش مصنوعی خود را معرفی کرد | اینترنت لازم نیست؛ پردازش کنید! امضای جو بایدن پای لایحه «فیلترشدن یا فروش تیک‌تاک» |‌ اپلیکیشن چینی چه می‌کند؟ افزایش کاربران Threads | رقیب X حالا ۱۵۰میلیونی است برخی از مشخصات شیائومی ۱۵ لو رفت + جزئیات اعضای هیئت‌مدیره «انجمن هوش مصنوعی ایران» انتخاب شدند درباره ماه کامل صورتی که امشب (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) در آسمان می‌درخشد + دلیل نامگذاری کاهش تولید اپل ویژن پرو به‌دلیل تقاضای کمتر از حد انتظار قابلیت‌های جدید عینک متا ری-بن معرفی شد ویکی‌پدیای فارسی یک‌میلیونی شد
سرخط خبرها

نمایش قدرت دوربین شیائومی ۱۳ پرو در تصاویر ثبت‌شده با آن + عکس

  • کد خبر: ۱۴۰۵۶۸
  • ۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۲
نمایش قدرت دوربین شیائومی ۱۳ پرو در تصاویر ثبت‌شده با آن + عکس
به تازگی تصاویری از دوربین شیائومی ۱۳ پرو منتشر شده که این گوشی را به رقیبی مهم برای S۲۳ اولترا و آیفون ۱۴ پرو مکس تبدیل می‌کند.

به گزارش شهرآرانیوز - پس از رقابت سنگینی که در سال گذشته بین نسل قبلی پرچمداران بزرگ بازار ایجاد شده بود، همه منتظر رونمایی از محصولی بودند که بتواند پیشرفت معناداری در مقایسه با دوربین گوشی‌هایی، چون آیفون ۱۴ پرو مکس، گلکسی اس ۲۲ اولترا و گوگل پیکسل ۷ پرو ارائه دهد.

به نظر می‌رسد دوربین گوشی Xiaomi ۱۳ Pro این قدرت را دارد؛ شیائومی یکی از نخستین کمپانی‌هایی‌ست که اقدام به استفاده از حسگر‌های یک اینچی در گوشی‌های پرچمدارش کرد. این حسگر‌ها به طور معناداری بزرگ‌تر از نمونه‌های حاضر در گوشی‌های رقیب بودند. به همین جهت انتظار می‌رفت که با تصاویر ثبت‌شده با این دوربین کیفیت خارق‌العاده‌ای داشته باشند.

شیائومی ۱۳ پرو از یک ماژول سه‌گانه دوربین بهره می‌برد که متشکل از یک حسگر اصلی، یک دوربین فوق عریض و یک سنسور تله فوتو است. در میان این سه دوربین، حسگر تله فوتوی جدید و خلاقانه آن توجه بسیاری کاربران را به خود جلب کرده است.

برای دیدن عکس‌ها در اندازه بزرگ‌تر روی آن‌ها کلیک کنید


در گوشی Xiaomi ۱۳ Pro به جای استفاده از یک دوریبن زوم پریسکوپ نظیر آن چه در گلکسی اس ۲۲ اولترا دیده بودیم، شاهد استفاده از یک دوربین زوم معمولی با بزرگنمایی ۳.۲ برابری هستیم. این دوربین همچنین قادر به فوکوس کردن در فواصل بسیار نزدیک است که باعث خلق تصاویر ماکروی شگفت‌انگیزی شده است

قابلیت بزرگنمایی در فواصل بسیار نزدیک موقعیت‌های تصویربرداری فراوانی را در اختیار کاربران شیائومی ۱۳ پرو قرار می‌دهد. خلاقیتی که در قابلیت بزرگنمایی این گوشی در فواصل بسیار نزدیک به کار رفته است، ریشه در استفاده از یک المان معلق داخل لنز دارد که با تغییر دادن فوکوس تغییر می‌کند. دوربین اکثر گوشی‌های دیگر بازار از لنز‌های ثابت بهره می‌برند و به همین جهت قادر به دستیابی به این سطح از بزرگنمایی نیستند.

یکی از مزایای مهم استفاده از محدوده بزرگنمایی نزدیک مثل ۳.۲ برابر، امکان استفاده از دیافراگم بزرگ‌تر است که امکان ورود نور بیشتر به حسگر دستگاه را می‌دهد.

بد نیست بدانید که بسیاری پرچمداران بازار قادر به استفاده از دوربین‌های زوم خود در شرایط نوری کم نیستند؛ چرا که ترکیب دیافراگم کند و حسگر کوچک، این اجازه را به آن‌ها نمی‌دهد! اما این اتفاق در خصوص شیائومی ۱۳ پرو صادق نیست؛ چرا که دوربین با بزرگنمایی ۳.۲ برابری آن قابل استفاده در هر شرایط نوری است و همان طور که در تصاویر زیر مشاهده می‌شود، حتی در نور کم هم قادر به ثبت تصاویری فوق‌العاده است.

علاوه بر این، شیائومی همچنین با همکاری شریک جدیدش، لایکا، بر روی رنگ تصاویر گرفته شده نیز کار کرده و آن را به طور چشمگیری ارتقا داده است. دوربین شیائومی ۱۳ پرو از برند جدید Vario-Summicron استفاده می‌کند که در آن Vario برای اشاره به دوربین زوم به کار رفته و Summicron نیز به کیفیت فوق‌العاده لنز اشاره دارد.

نکته جالب توجه دیگر پیرامون دوربین Xiaomi ۱۳ Pro هم تصمیم درست کمپانی سازنده به جایگزینی دوربین زوم پنج برابری با نمونه ۳.۵ برابری است که با استقبال فراوانی در میان علاقمندان به عکاسی و تصویربرداری روبرو شده است.

سایر مشخصات گوشی Xiaomi ۱۳ Pro

در کنار قابلیت‌های مثال‌زدنی دوربین شیائومی ۱۳ پرو، این گوشی از حیث مشخصات فرعی هم یک هیولا‌های تمام‌عیار است.

تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲
صفحه نمایش ۶.۷۳ اینچی اولد خمیده با پانل‌های جدید E۶ سامسونگ
رم‌های جدید LPDDR۵x و حافظه‌های جدید UFS ۴.۰
ماژول دوربین سه‌گانه با حسگر اصلی یک اینچی
باتری میلی آمپر ساعتی
شارژ سریع ۱۲۰ واتی، شارژ بی‌سیم ۵۰ واتی، شارژ معکوس ده واتی
رابط کاربری MIUI ۱۴ و سیستم عامل اندروید ۱۳

منبع: گجت نیوز

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->