مایکروسافت: پلیس آمریکا حق ندارد از Azure برای تشخیص چهره استفاده کند مشخصات Poco F6 Pro فاش شد انتشار تصاویر Xperia 1 IV، آخرین پرچمدار سونی از ماکت‌های لورفته خانواده iPhone 16 چه می‌فهمیم؟ پیکر شهید تازه‌تفحص‌شده دفاع مقدس در گلزار شهدای مشهد به خاک سپرده شد + عکس برای بازی Hellblade II چه سیستمی نیاز دارید؟ قابلیت‌های جدید استوری در اینستاگرام + جزئیات موتور جستجوی ChatGPT به میدان می‌آید یسنا دیدار، دختر ناپدیدشده ترکمن، بالاخره پیدا شد + فیلم انجمن تجارت الکترونیک تهران دریافت مالیات بر ارزش افزوده از تاکسی‌های اینترنتی را غیرقانونی خواند برنامه‌ریزی برای جلسات و قرارها با قابلیت جدید واتساپ Google Photos به زودی می‌تواند کیفیت ویدیوهایتان را بهبود دهد ویدئو | سگ رباتیک «بوستون داینامیکس» در لباس خزدار! ویدئو | اضافه‌شدن بچه غول به کلش آو کلنز! رایتل، تنها اپراتوری که سرعت اینترنت ۴G را افزایش داده است مرورگر محبوب Arc بالاخره برای ویندوز هم منتشر شد الگوریتم جدید اینستاگرام به محتواهای دست اول اهمیت می‌دهد هوش مصنوعی آرتروز را ۸ سال زودتر تشخیص می‌دهد | التهاب محرک اصلی آسیب مفصلی در آرتروز گذری بر خدمات ارزنده پروفسور علی اکبر جلالی ملقب به «پدر فناوری اطلاعات ایران» | سرعت به وقت خدمت ویژگی جدید Community Game Help برای پلی‌استیشن ۵ منتشر شد | راهنمای ویدئویی بازی‌ها رباتی که برای یادگیری رفتار انسان فقط به ۲۴ ساعت زمان نیاز دارد! + ویدئو
سرخط خبرها

مدل پایه Surface Laptop 6 در راه است

  • کد خبر: ۲۲۴۱۶۱
  • ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۶
مدل پایه Surface Laptop 6 در راه است
یکی از افشاگران حوزه فناوری ادعا کرده است که لپ‌تاپ جدید مایکروسافت به‌زودی در بازار عرضه خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز، مدل مخصوص مصرف‌کننده سرفیس لپ‌تاپ ۶ برای عرضه به کاربران آماده است. مایکروسافت مدل تجاری این لپ‌تاپ را ماه گذشته معرفی کرد.

بر اساس لیست جدید گیک‌بنچ، ردموندی‌ها قصد دارند از پردازنده اسنپدراگون ایکس الیت (X1E-80-100) به‌همراه ۱۶ گیگابایت رم برای قدرت‌بخشیدن به لپ‌تاپ جدید خود استفاده کنند. یک افشاگر فعال در ایکس متوجه ثبت امتیاز سرفیس لپ‌تاپ ۶ در پایگاه داده گیک‌بنچ شده است.

مدل پایه Surface Laptop 6 در راه است

سازنده ویندوز، ماه گذشته، مدل تجاری این لپ‌تاپ را معرفی کرد. در سال‌های قبل، مایکروسافت تفاوت کمی بین مدل مصرف‌کننده و مدل تجاری سرفیس لپ‌تاپ قائل می‌شد، اما امسال مدل مصرف‌کننده، نه‌تنها پردازنده متفاوتی دارد، بلکه میزبان یک بازطراحی ضروری نیز هست.

بر اساس شایعات گذشته، مدل جدید سرفیس لپ‌تاپ دارای صفحه نمایشی با حاشیه‌های باریک‌تر، تاچ‌پد هپتیک و یک پورت USB-C اضافه خواهد بود. در صورت صحت اطلاعات موجود در گیک‌بنچ، مایکروسافت در نظر دارد از نسخه میانی اسنپدراگون ایکس الیت برای لپ‌تاپش استفاده کند.

البته به این نکته نیز باید اشاره کرد که گیک‌بنچ مستقیما به سرفیس لپ‌تاپ ۶ اشاره نمی‌کند، بلکه آن را با نام OEMBR OEMBR Product Name MFG لیست می‌کند که مطابق الگوی اسم رمز مایکروسافت برای محصولات این شرکت است. اخیرا، محصولی با اسم رمز OEMMN OEMMN که از اسنپدراگون ایکس پلاس استفاده می‌کند هم در همین بنچمارک رؤیت شد که احتمالا مدل مصرف‌کننده سرفیس پرو ۱۰ باشد.

نکته مهم مجهزبودن هر دو، این دستگاه‌ها به ۱۶ گیگابایت رم است که احتمالا مقدار پایه رم در دستگاه‌های مجهز به پردازنده‌های جدید کوالکام خواهد بود.

بر اساس گزارش‌های متعدد، مایکروسافت قصد دارد سرفیس پرو ۱۰ و سرفیس لپ‌تاپ ۶ را در تاریخ ۳۱ اردیبهشت‌ماه معرفی کند.

منبع: ترنجی

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->