ویدئو | تسلیت رئیس مجلس به بازماندگان سیل خراسان رضوی رسانه عبری: جنگ با حزب الله نقاط ضعف اسرائیل را هویدا کرد یک نظامی دیگر صهیونیست در غزه کشته شد عملیات‌های موفق امروز قسام | از شکار بالگرد «آپاچی» تا هلاکت ۲۰ نظامی صهیونیست (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) حملات روز شنبه رژیم صهیونیستی به نوار غزه | ۶۴ تن شهید و صد‌ها نفر زخمی شدند (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) گانتس شروط خود را برای ادامه حضور در کابینه جنگ اعلام کرد دستور رئیسی برای حمایت از فعالین فضای مجازی یمن یک کشتی یونانی را با موشک هدف قرار داد (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) بایدن انجام مناظره‌های بیشتر با ترامپ را رد کرد وحشت رسانه‌های عبری از سلاح جدید حزب الله ترامپ: کاخ سفید باید از من عذرخواهی کند تظاهرات صهیونیست‌های خشمگین علیه نتانیاهو در تل‌آویو (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) خانواده‌های اسرای صهیونیست: نتانیاهو فرزندان ما را به حال خود رها کرده‌است ۵ نظامی دیگر رژیم صهیونیستی در «رفح» کشته شدند (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) وضعیت اوکراین در آستانه تابستان دوم جنگ چگونه است؟ مصر شایعات رسانه‌های رژیم صهیونیستی را رد کرد ابوعبیده: نتانیاهو ترجیح می‌دهد بجای مبادله اسرا، سربازانش در جست‌وجوی اسرا کشته شوند حملات متنوع حزب‌الله علیه مواضع ارتش اسرائیل (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) کابینه جنگ رژیم صهیونیستی تشکیل جلسه می‌دهد| زمزمه‌ها درباره استعفای گانتز حمله موشکی گردان‌های قدس به «عسقلان»
سرخط خبرها

پلیس سیستان و بلوچستان: رئیس بزرگ‌ترین سرشبکه قاچاق مواد مخدر پس از ۴ سال زندگی مخفیانه در کوه‌ها دستگیر شد

  • کد خبر: ۱۴۱۶۷۵
  • ۰۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۶
پلیس سیستان و بلوچستان: رئیس بزرگ‌ترین سرشبکه قاچاق مواد مخدر پس از ۴ سال زندگی مخفیانه در کوه‌ها دستگیر شد
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری رئیس بزرگ‌ترین سرشبکه قاچاق مواد مخدر پس از ۴ سال زندگی مخفیانه در کوه‌ها خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، سردار محمد قنبری صبح امروز در نشستی خبری اظهار داشت: از ابتدای سال تاکنون در حوزه مبارزه با مواد مخدر بالع بر ۷۸ تن انواع مواد مخدر در استان کشف شده است. ۵۶  باند سازمان یافته قاچاق مواد مخدر در این مدت در استان منهدم شده؛ همچنین در این مدت چهار هزار و ۱۷۸ عملیات علیه قاچاقچیان انجام شده است.

وی ادامه داد: ۶۱ مورد از این عملیات‌ها توام با درگیری بوده و تاکنون ۶۵ قبضه سلاح، ۹ فرستنده بی‌سیم، ۵۰۱ دستگاه موتور سیکلت و ۱۴۳ تیغه خشاب از قاچاقچیان کشف شده است. از ابتدای سال تاکنون پنج نفر از عناصر اصلی قاچاق مواد مخدر در استان دستگیر شده‌اند؛ همچنین رئیس بزرگ‌ترین سرشبکه قاچاق مواد مخدر پس از ۴ سال زندگی مخفیانه در کوه‌ها دستگیر شده است.  

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه علاوه بر مبارزه با سرشبکه‌های قاچاق با خرده‌فروشان نیز برخورد شده است، گفت: در این ارتباط یک هزار و ۱۴۸ نفر دستگیر شده‌اند. همچنین امسال بیش از ۶ هزار نفر از معتادین تاکنون دستگیر و به کمپ‌های ترک اعتیاد تحویل شده‌اند.

قنبری در رابطه با امنیت حاکم در استان گفت: فضای استان به لحاظ امنیت مثبت است و با وجود بستر‌هایی که دشمن برای تولید ناامنی روی آن مانور می‌دهد با کمک و هوشیاری مردم و تلاش صادقانه نیرو‌های امنیتی امنیت قابل قبولی در استان حاکم است.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: با اتحادی که بین قومیت‌های مختلف استان وجود دارد تیر خرابکاران به سنگ خورده و نتوانسته‌اند در استان به اهداف خود برسند. یکی از عواقب خطرناک احساس ناامنی در بیرون استان ضربه به اقتصاد استان است چرا که دشمنان در پی خرابکاری در فضای مجازی و تخریب چهره استان هستند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->