نتیجه و ویدیو خلاصه بازی پاری سن ژرمن و لی‌هاوره| پسران انریکه نمی‌بازند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و استون‌ویلا| پوچتینو همچنان در برزخ پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود
سرخط خبرها

هت‌تریک دختران فوتسالیست رضوان در قهرمانی

  • کد خبر: ۱۴۲۰۹۵
  • ۰۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۳
هت‌تریک دختران فوتسالیست رضوان در قهرمانی
نخستین جشنواره ورزشی دختران فوتسالیست مشهد با حضور ۴۰۰ ورزشکار به پایان رسید.

مژده رنگیان  | شهرآرانیوز؛  مسابقات فوتسال بانوان مشهد از سری رقابت‌های نخستین جشنواره ورزشی بانوان شهرداری مشهد با مشخص شدن قهرمانان به پایان رسید. باشگاه رضوان مشهد در این دوره هت‌تریک کرد و در سه رده قهرمان شد.
بزرگ‌ترین جشنواره ورزشی بانوان مشهد یادواره شهدای سلامت، برای اولین بار و با ابتکار معاونت سلامت و تربیت‌بدنی سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد، از هفته گذشته در دوازده رشته مختلف تیمی و انفرادی آغاز شده است. پس از پایان فوتسال، دیدار‌های جذاب والیبال در حال پیگیری است.

رقابت ۴۰۰ فوتسالیست در مشهد

ابتدای هفته گذشته قرعه‌کشی مسابقات فوتسال بانوان مشهد، با حضور علیرضا احتشام‌نیا رئیس اداره ورزش همگانی معاونت سلامت و تربیت‌بدنی و جمعی از سرپرستان تیم‌های حاضر در مسابقات برگزار شد که براین اساس از دوشنبه ۲۸ آذر، با شرکت ۳۸ تیم، در سالن مادر و کودک رقابت خود را آغاز کردند. آینده‌سازان، امید، کیهان، رضوان، فردوسی، بهشت، آکادمی طیبی، دلاوران، رضوان الف، رضوان ب، پرسپولیس الف، پرسپولیس ب، مهرعظام، تکنیک نوین، سردار دل‌ها، صبا، تکنیک برتر، خانه من، تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها بودند که هر کدام در رده‌های سنی مختلف تیم داشتند.
در هر روز ۲۲ تیم در ۱۱ بازی مقابل هم به میدان رفتند.
در نهایت پس از هفت‌روز رقابت پیاپی، مسابقات به پایان رسید. در این رقابت‌ها که به همت معاونت سلامت و تربیت‌بدنی سازمان اجتماعی و فرهنگی و همکاری هیئت فوتبال مشهد برگزار شد، ۴۰۰ بانوی فوتسالیست مشهدی در قالب ۳۸ تیم و در چهار رده سنی مختلف با یکدیگر به تقابل پرداختند. از متولدین دهه شصت تا دهه نود در این رقابت‌ها به میدان آمدند.

اعلام قهرمانان

در رده سنی ۱۰ تا ۱۳ سال رضوان الف به قهرمانی رسید، آکادمی طیبی نایب قهرمان شد و مهرعظام در رده سوم ایستاد. در رده سنی ۱۴ تا ۱۶ سال مقام اول و قهرمانی به آینده‌سازان رسید. پرسپولیس الف نایب قهرمان شد و تکنیک برتر روی سکوی سومی ایستاد. در رده سنی ۱۷ تا ۲۰ سال نیز رضوان الف قهرمان شد. مقام دوم به پرسپولیس الف رسید و تکنیک برتر سوم شد. در رده سنی ۲۳ سال به بالا و بزرگ‌سالان نیز رضوان در تقابل با آینده‌سازان در فینال به برتری رسید و رضوان قهرمان شد. آینده‌سازان دوم و امید سوم شد.

رضوان در مدار قهرمانی

کمتر از یک ماه پیش مسابقات لیگ برتر فوتسال نوجوانان دختر خراسان رضوی نیز با حضور دوازده تیم از سوی هیئت فوتبال خراسان برگزار شد که در نهایت در رقابت فینال بین دو تیم رضوان مشهد و چناران، تیم رضوان موفق به کسب پیروزی و عنوان قهرمانی این دوره از بازی‌ها شد. پیش از این نیز در مسابقات فوتسال رده‌های سنی، رضوان توانسته بود در استان به قهرمانی برسد و حالا با هت تریک در مسابقات شهرداری کارنامه این تیم سنگین‌تر از همیشه شد.

تمرین حرفه‌ای شدن

مشهد از سال‌های گذشته در لیگ‌های کشوری فوتسال بانوان حضور داشته و در پنج، شش سال اخیر این حضور مستمر و جدی‌تر شده است تا جایی که مشهدی‌ها یک پای کورس قهرمانی بوده‌اند. اما از حدود چهار سال اخیر اولین‌های زیادی برای دختران علاقه‌مند به فوتبال و فوتسال در مشهد رقم خورد. مسابقات و جشنواره‌هایی که برای اولین بار شکل گرفتند تا دختران مشهد و استان بتوانند طعم مسابقات لیگ یا حتی جام رمضان را بچشند. حضور دختران نوجوان در قالب یک تیم و حضور در رقابت‌هایی که شکل جدی و حرفه‌ای دارد، قطعا می‌تواند آینده فوتسال این شهر را تأمین کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->