بررسی بازی‌های باقیمانده پرسپولیس و استقلال تا پایان لیگ برتر | مسیر ساده‌تر نکونام نسبت به اوسمار صعود تیم ملی والیبال ساحلی ایران با درخشش بازیکن مشهدی دوندگان مشهدی در جاده ولایت + فیلم رفتار نامناسب مورایس با خبرنگاران در نشست خبری بدمینتون‌باز المپیکی ایران به دوره‌های جهانی مربیگری دعوت شد برای نهمین فصل پیاپی جام از دست سپاهان پرید! افشای دلیل برکناری خطیر از مدیریت استقلال فرصت ویژه نکونام برای شکستن رکورد مجیدی از دست رفت نکوداشت علی بامشکی، پیشکسوت کشتی استان خراسان‌رضوی پیروزی بسکتبالیست‌های فرش مشهد در گام اول تاریخ و ساعت بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس | تقابل پوچ با یاران سابق نکونام: از رفتن خطیر همه تیم خوشحال شدند بازگشت بنزما به رئال مادرید نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رفت بوروسیا دورتموند و پاری‌سن‌ژرمن| امباپه در حسرت فینال؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و پنجم (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صدر کماکان در تسخیر آبی‌ها پخش زنده بازی النصر و الخلیج در جام حذفی عربستان+ تماشای آنلاین نتیجه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| خواب آور و بی‌فایده! ویدئو خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

سرمربی رکن‌آذین: مدیران تیم برای ورزش خراسان رضوی آبروداری کرده‌اند

  • کد خبر: ۱۴۲۴۲۶
  • ۰۸ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۷
سرمربی رکن‌آذین: مدیران تیم برای ورزش خراسان رضوی آبروداری کرده‌اند
سرمربی رکن‌آذین خاورمیانه گفت: با وجود آنکه نتایج رکن‌آذین تا این هفته افتضاح بوده است، اما مدیران باشگاه به گونه‌ای به تیم کمک کردند که آبروی ورزش خراسان رضوی را حفظ کردند.

گروه ورزش | شهرآرانیوز، حسیم اسلامی پس از شکست تیمش مقابل قندکاترین آمل بیان کرد: با توجه به اینکه نیمه نخست را با نتیجه یک بر صفر واگذار کردیم، اما بازیکنانم عملکرد خوبی داشته و بازی زیبایی به نمایش گذاشتند. در نیمه دوم به مراتب بازی بهتری نسبت به نیمه اول داشتیم، متاسفانه بازیکنان در برخی از صحنه‌ها اشتباهاتی در حد لیگ دو و سوپرلیگ استان انجام دادند که به تیم ما ضربه زد.

وی ادامه داد: تاکید داشتم که این اشتباهات به هیچ عنوان نباید تکرار شود، چرا که زحمات سایر بازیکنان و عوامل تیم به هدر می‌رود. رکن آذین بازی باکیفیتی ارائه داد و با فشاری که روی دروازه حریف ایجاد کردیم، بازی باخته را با برد جایگزین کردیم.

سرمربی رکن‌آذین خاورمیانه در خصوص عملکرد داوری گفت: به محض اینکه از حریف جلو افتادیم سوت‌ها کاملا به ضرر تیم ما زده می‌شد. بازیکنان و نیمکت تیم حریف مدام به تصمیمات داور اعتراض می‌کردند که این امر باعث شد داور در اواخر بازی به شدت سختگیرانه بازیکن ما را اخراج کند که در نهایت باعث شد گل سوم را دریافت کنیم.

اسلامی گفت: برنامه‌های متعددی در جریان بازی داشتیم. حتی پس از اینکه از حریف پیش افتادیم، تایم استراحت گرفتیم تا با بازیکنان صحبت کرده و آنان را به لحاظ روانی در ۵ دقیقه پایانی بازی آماده نگه داریم، اما بازیکنان به دلیل مشکلات تیم در ابتدای فصل اشتباهات عجیب و غریبی داشتند که در حال حاضر نمی‌توان برای آن کاری انجام داد. دست باشگاه در حال حاضر بسته است و نمی‌توانیم بازیکنی اضافه کنیم. حتی روی نیمکت تنها هستم و هیچ نیروی کادر فنی در اختیار نداشتیم تا کمک‌حالم باشد.

وی اضافه کرد: جا دارد به مدیران رکن‌آذین تبریک بگویم. با وجود آنکه نتایج رکن‌آذین تا این هفته افتضاح بوده است، اما مدیران باشگاه به گونه‌ای به تیم کمک کردند که آبروی ورزش خراسان رضوی را حفظ کردند. امیدوارم مسئولان استان از این مدیران حمایت کنند. باشگاهی مانند شهرخودرو با چه وضعیتی نابود شد و با آبروی خراسان رضوی بازی کرد، اما رکن‌آذین با وجود آنکه از ابتدای فصل ۴ امتیاز کسب کرده، پای کار ایستاده و آبروی ورزش استان را خریده است.

سرمربی رکن‌آذین خاورمیانه افزود: امیدوارم روی قرارداد بازیکنان به نتیجه مثبتی برسند تا فصل را به خوبی به اتمام برسانیم. در حال حاضر برای بقا در لیگ فقط روی کاغذ امید داریم و بقای تیم در لیگ سخت‌تر از قبل است. مدیران تیم نیز انتظاری برای بقای رکن‌آذین در لیگ برتر ندارند. مخصوصا در دیداری که برای تیم ۶ امتیازی بوده و آن را واگذار کردیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->