جلالی از گل محمدی بله گرفت؟ بیرانوند نگران تراکتور! بی توجهی باشگاه پرسپولیس به اقدام غیر حرفه‌ای صادقی اوسمار خواستار توافق با دو بازیکن قبل از اتمام فصل مذاکرات نهایی ایجنت اوسمار با درویش نتیجه و ویدئو خلاصه بازی آرسنال و اورتون| برد بی فایده و توپچی‌های سرافکنده نتیجه و ویدئو خلاصه بازی منچسترسیتی و وستهم| جشن قهرمانی و سلطنت پپ گواردیولا پخش زنده بازی منچسترسیتی و وستهم در هفته آخر لیگ برتر انگلیس (یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین برنامه کامل تیم ملی ایران لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ پایان کار قدوس در برنتفورد + عکس نحوه خرید بلیت بازی نساجی و استقلال + قیمت و لینک خرید نحوه خرید بلیت بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان + قیمت و لینک خرید همه منتظر جواب ستاره آلمانی بازگشت برهانی به استقلال مدافع پرسپولیسی علیه استقلال دو سهمیه المپیک برای تنیس‌روی‌میز ایران قطعی شد درویش موافق جذب علیپور پرسپولیس همچنان با هیات مدیره ناقص اوسمار برای تمدید چقدر دستمزد می‌خواهد؟ برنامه اوسمار مورد تایید اعضای هیات مدیره پرسپولیس
سرخط خبرها

آیا معاملات پشت پرده، معادلات نقل و انتقالات را تغییر می‌دهد؟

  • کد خبر: ۱۴۲۷۴۹
  • ۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۳
آیا معاملات پشت پرده، معادلات نقل و انتقالات را تغییر می‌دهد؟
در فاصله چند روز به نقل و انتقالات زمستانی، نگاه‌ها به ایجنت‌ها معطوف شده‌ است.

گروه ورزش| شهرآرانیوز، چندروزی به شروع نقل و انتقالات نیم‌فصل باقی مانده است و فعالیت مدیران و ایجنت بازیکنان روزبه‌روز بیشتر می‌شود. در این بین، اتفاقات عجیبی رخ داده که تا امروز بی‌سابقه بوده است.

بازیکنان و ایجنت‌ها جدا از صفحات هواداری شخصی یا فن‌پیج‌هایشان که عموماَ نقش تبلیغی برای آن‌ها داشته، به‌طور مستقیم با صفحات مجازی در پلتفرم‌های مختلف ارتباط گرفته‌اند و با شایعه‌سازی درباره وضعیت یک بازیکن، آمادگی او و پیشنهادهایی که دارد و خواسته‌های او برای قرارداد جدید، شرایط ایدئالی برای مذاکرات بازیکن مدنظر با باشگاه‌ها فراهم می‌کنند.

به‌نظر می‌رسد در موارد متعددی هم این جوسازی‌ها نتیجه داده است و هواداران تحت‌تأثیر این مطالب قرار گرفته‌اند. موضوعی که احتمالاَ با فشار به باشگاه‌ها و تسلیم‌شدن باشگاه در مقابل فشار‌ها همراه خواهد شد تا درنهایت معاملات پشت پرده در فضای مجازی، معادلات نقل و انتقالات نیم‌فصل را دگرگون کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->