چین تا چندروز دیگر فضاپیمایش را در سمت پنهان ماه فرود می‌آورد اضافه‌شدن قابلیت ارسال استوری به عینک هوشمند Ray-Ban متا مایکروسافت از کامپیوترهای کوپایلوت پلاس رونمایی کرد + ویدئو اسکارلت جوهانسون: برای صداگذاری ChatGPT از صدای من استفاده کرده‌اند! نوبت دوم کنکور سراسری به تعویق افتاد | ۲۱ و ۲۲ تیر ماه زمان برگزاری نوبت دوم کنکور درباره «بل ۲۱۲» (Bell ۲۱۲)، هلیکوپتر حامل رئیس جمهور + عکس اولین تبلت پوکو چه زمانی رونمایی می‌شود؟ هوش مصنوعی پلتفرم «دیوار» چطور کلاهبرداران را شناسایی می‌کند؟ بهبود شارژدهی باتری در اندروید ۱۵ تگرگ چگونه به وجود می‌آید؟ + عکس نسخه فوق پیشرفته هوش مصنوعی «جمنای لایو» با توانایی مکالمه زنده رونمایی شد شواهدی جدید از زمان عرضه گلکسی S24 FE تریلر سینماتیک بازی Assassin’s Creed Shadows منتشر شد اطلاعاتی جدید از دوربین و نمایشگر گلکسی S۲۵ کنترلر Proteus برای بازیکنان دارای معلولیت ایکس باکس رونمایی شد + مشخصات توصیه‌های ایمنی برای مقابله با آسیب‌های سیل ویدئویی جدید از حرکات حیرت‌انگیز ربات انسان‌نمایUnitree G1 | رقیب اطلس بوستون داینامیکس گوگل قابلیت جدید درک بصری را برای جمینای معرفی کرد + ویدئو برنامه‌های جدید صندوق نوآوری و شکوفایی برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان مدیرعامل ابرآروان: دلیل اختلال و کندی اخیر اینترنت ایران حملات سایبری و ناتوانی زیرساخت است
سرخط خبرها

افشای قابلیت گلکسی S۲۳ اولترا

  • کد خبر: ۱۴۲۹۷۷
  • ۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۷
افشای قابلیت گلکسی S۲۳ اولترا
براساس گزارش‌ها گلکسی S۲۳ اولترا در رندر‌های جدید نمایشگر تخت دارد.

به گزارش شهرآرانیوز، گلکسی S۲۲ اولترا از نظر طراحی تفاوت‌های زیادی با دو برادر کوچک‌تر خود داشت و از نمایشگری با لبه‌های خمیده استفاده می‌کرد. خیلی از کاربران این لبه‌های خمیده را دوست ندارند. حالا به‌نظر می‌رسد که سامسونگ صدای این دسته از کاربران را شنیده و قرار است در گلکسی S۲۳ اولترا از صفحه تخت استفاده کند.

در گزارش‌های قبلی شایعه شده بود که گلکسی S۲۳ اولترا لبه‌های تخت‌تری نسبت به نسل گذشته خواهد داشت. نمایشگر این گوشی تخت خواهد بود. با این تغییر استفاده از قلم S Pen آسان‌تر می‌شود.

این گوشی در رنگ‌های مشکی، سبز، خامه‌ای و اسطوخودوسی عرضه خواهد شد. با‌این‌حال، حتی اگر شایعات را در نظر نگیریم، این ایده که سامسونگ ممکن است استفاده از نمایشگر‌های خمیده را کنار بگذارد، چندان دور از ذهن به‌نظر نمی‌رسد. این شرکت می‌داند که بخش زیادی از کاربران لبه‌های خمیده را دوست ندارند و می‌تواند برای افزایش فروش چنین تغییری را به‌وجود بیاورد.

طبق شایعات، گلکسی S۲۳ اولترا از چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۲ استفاده خواهد کرد و مشابه سال گذشته از دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی بهره می‌برد. این درحالی است که برخی از گزارش‌ها از عرضه دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی روی این دستگاه حکایت داشتند. خانواده S۲۳ احتمالاً در روز ۱ فوریه مصادف با ۱۲ بهمن معرفی خواهد شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->