اوسمار دو بازیکن آلومینیوم را پسندید بازیکنان پرسپولیس هم قسم شدند آخرین وضعیت عالیشاه و هنانوف برای بازی با سپاهان کارمندان باشگاه پرسپولیس علیه درویش اوسمار این دو مدافع را نمی‌خواهد استقلال بدون هوادارانش جشن قهرمانی می‌گیرد؟ استقلال به برنامه هفته پایانی لیگ اعتراض کرد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و تاتنهام در لیگ انگلیس | گام محکم توپچی‌ها برای قهرمانی فوتسال ایران تمام جوایز فنی را درو کرد روز جذاب فوتبال: دختران هم قهرمان شدند برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد آغاز طرح استعداد یابی نوجوانان ایران بدون انتخاب سرمربی تیم نوجوانان نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و تایلند در جام ملت‌های آسیا | طلای قهرمانی به نام ایران ضرب شد برگزاری نشست هیئت‌مدیره استقلال | شهریاری نماینده تام‌الاختیار هلدینگ خلیج‌فارس در استقلال استقلال و داستان تکراری زمین تمرین یزدانی – قاسمپور، فعلا منتفی است صادقی، اولین جداشده پرسپولیس در پایان فصل سید بندی مسابقات جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ مشخص شد | ایران در سید یک پخش زنده بازی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

نجات معجزه‌آسای یک استقلالی از پرواز مرگبار

  • کد خبر: ۱۴۳۲۵
  • ۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۵
نجات معجزه‌آسای یک استقلالی از پرواز مرگبار
یکی از بازیکنان اسبق استقلال قرار بود در پرواز تهران - اوکراین باشد، اما با خوش شانسی خطر از بیخ گوش او گذشت.

به گزارش شهرآرانیوز، سقوط پرواز تهران - کی‌یف باعث فوت مسافران حاضر در آن و ناراحتی کل جامعه شد، ولی شاید برای‌تان عجیب باشد که بدانید قرار بود یکی از بازیکنان اسبق استقلال هم در آن هواپیما باشد، اما خوشبختانه این اتفاق رخ نداد.

قرار بود امید روانخواه با یکی از دوستانش راهی اوکراین شود. کار‌های مربوط به اخذ بلیت هم صورت گرفت و امید در همان پرواز بامداد چهارشنبه هواپیمایی اوکراین به مقصد کی‌یف بلیت گرفت، ولی ویزایش صادر نشد به همین خاطر رفیق او می‌خواست برود و به روانخواه گفت چند روز بعد پس از اخذ روادید به او ملحق شود، اما مهاجم اسبق استقلال به دوستش گفت نرود، چون اگر برود، او (روانخواه) حاضر نیست تنهایی عازم اوکراین شود. اصرار امید، کارگر واقع شد و سرانجام هیچ‌کدام از طرفین بامداد چهارشنبه راهی نشدند تا به طور معجزه‌آسایی از پرواز مرگ نجات پیدا کنند. حالا امید که ویزایش آماده نبود، ولی رفیقش باید مدیون او باشد که به خاطر اصرارش مسافر آن هواپیما نشد و الان زنده است.

منبع: خبرورزشی

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->