تمدید ثبت نام خودرو‌های وارداتی تا روز شنبه (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) واعظ‌زاده، مدیر عامل جدید شرکت پدیده کیست؟ + سوابق گزارشی از وجود سکه‌های تقلبی در بازار مشهد نداریم بورس در کما | گزارش وضعیت بازار سهام (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) برادران: مالیات طلا فقط مربوط به اجرت است خراسان رضوی، در صدر میزان بازرسی از واحد‌های صنفی اصناف کشور طلا وارد مسیر نزولی شد (امروز چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) لاستیک گران شد + جزئیات نحوه خرید لاستیک دولتی (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) امروز از اولین عرضه‌اولیه سال ۱۴۰۳ جا نمانید + زمان ثبت سفارش (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) فایل‌های متنوع اجاره در محله جانباز مشهد (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) دیدار استاندار خراسان‌رضوی با یک هیئت سرمایه‌گذاری از کشور عمان | ضرورت سرمایه‌گذاری در حوزه زائران توافق صنف طلا با ثبت آمار معاملات و حمل در سامانه جامع تجارت چرا ثبت اطلاعات طلافروشان در سامانه جامع تجارت الزامی شد؟ حباب سکه به کاهش نرخ دلار واکنش نشان نداد! + جدول (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) جزئیاتی از تعطیلی رسمی جمعه و شنبه + فیلم «تعهد ارزی» و «کمبود واگن‌های باری» فصل مشترکِ دغدغه‌های صادرکنندگان خراسان رضوی قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) میزان مالیات پرداختی اصناف در هر سال چقدر است؟ + جدول مجرد‌ها هم می‌توانند یارانه خود را تفکیک کنند؟ علت کاهش و ماندگاری نرخ دلار در کانال ۵۹ هزار تومان چه بود؟ (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) وام ۱۸۵ میلیون تومانی بدون سود دریافت کنید + جزئیات محدودیت عجیب سایپا برای متقاضیان طرح پیش فروش خودرو (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) واعظ‌زاده مدیرعامل شرکت پدیده شد کاهش نرخ رشد پول در فروردین ماه ۱۴۰۳ گران‌فروشی در صدر تخلفات بانوان آرایشگر در مشهد | مهر و موم یک آرایشگاه زنانه در بلوار سجاد مشهد (۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

خبر خوش برای خریداران خودروی لاماری ایما

  • کد خبر: ۱۴۳۲۶۵
  • ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۱
خبر خوش برای خریداران خودروی لاماری ایما
خریداران لاماری از بورس کالا می‌توانند زودتر خودروی خود را دریافت کنند.

به گزارش شهرآرانیوز، علی موسوی مدیرفروش شرکت آرین پارس موتور گفت: لاماری‌های به فروش رفته در مرحله اول عرضه در بورس کالا (اول آبان ماه به تعداد ۲۰۰ دستگاه)، ۲۰ روز زودتر از موعد وارد مرحله تحویل شد و خریداران دو مرحله بعدی لاماری در بورس کالا (عرضه‌های ۹ آذر و ۱۲ دی) نیز بین ۲۰ روز تا یک ماه زودتر از موعد اعلامی بر تابلوی بورس کالا، خودروی خود را تحویل خواهند گرفت.

عصر دیروز مراسم تحویل هزارمین لاماری به فروش رفته از سوی شرکت آرین پارس موتور به خریدار که شامل عرضه بورسی می‌شد، انجام شد که از نکات قابل توجه، تحویل زودتر از موعد لاماری‌های فروخته شده در بورس به خریداران بود.

علی موسوی مدیرفروش شرکت آرین پارس موتور در این باره گفت: لاماری‌های به فروش رفته در مرحله اول عرضه در بورس کالا (اول آبان ماه به تعداد ۲۰۰ دستگاه)، ۲۰ روز زودتر از موعد وارد مرحله تحویل شد و خریداران دو مرحله بعدی لاماری در بورس کالا (عرضه‌های ۹ آذر و ۱۲ دی) نیز بین ۲۰ روز تا یک ماه زودتر از موعد اعلامی بر تابلوی بورس کالا، خودروی خود را تحویل خواهند گرفت.
به گفته موسوی، لاماری در بورس کالا بین ۵۰۰ تا ۷۰۰ میلیون تومان ارزان‌تر از بازار غیررسمی کشف قیمت شد.

محمدرضا سیفی مدیرعامل شرکت آرین پارس موتور نیز عصر دیروز در مراسم تحویل هزارمین لاماری به خریدار که شامل عرضه بورسی می‌شد، گفت: خرید مطمئن مشتریان خودرو، تحویل به موقع، کشف واقعی قیمت و زیر نرخ بازار غیررسمی و رسیدن سود حاصل از فروش خودرو که در گذشته به واسطه گران می‌رسید، اما امروز صرف توسعه زیرساخت و تولید می‌شود از مزایای ورود خودرو به بورس کالا بوده است.

مدیرعامل شرکت آرین پارس موتور گفت: علاوه بر خودروی لاماری، ظرف روز‌های آینده دو محصول تجاری از خودرو‌های سبک و سنگین شرکت آرین دیزل نیز در بورس کالا پذیرش خواهد شد.
قیمت این خودرو با افزایش ۵۷ درصدی روبرو شد. در جریان معاملات امروز بورس کالا، ۲۵۱ خودروی مشکی لاماری ایما با قیمت پایه ۹۸۱ میلیون تومان عرضه شد که با افزایش قیمت ۵۷ درصدی به قیمت یک میلیارد و ۵۴۶ میلیون تومان رسید.

قیمت این خودرو با احتساب مالیات بر ارزش افزوده و سایر هزینه‌ها به مبلغ یک میلیارد و ۷۱۳ میلیون تومان افزایش خواهد یافت.

در اطلاعیه عرضه این خودرو آمده است: درصد پیش پرداخت سفارش خرید ۵۰ درصد است و هر کد ملی صرفا مجاز به ثبت سفارش روی یکی از کد‌های عرضه در تاریخ عرضه و برای یک دستگاه خودرو است.

صدور سند و شماره گذاری خودرو به اسم شخص خریدار خواهد بود و خریداران جهت تحویل خودرو باید یکی از نمایندگی‌های مجاز آرین پارس موتور را انتخاب کنند.

خریداران ملزم به ایجاد و تکمیل پروفایل شخصی و واریز وجه هزینه‌های جانبی همزمان با تسویه اصل مبلغ از طریق وبسایت سامانه فروش محصولات لاماری هستند.

هزینه‌های جانبی شامل ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده بر مبنای قیمت نهایی فروش و سایر هزینه‌ها جمعا به مبلغ ۲۴ میلیون و ۷۲۸ هزار و ۲۲۶ تومان شامل بیمه شخص ثالث، پلاک، مالیات و عوارض شماره گذاری و عوارض شهرداری است و کلیه هزینه‌های فوق صرفا باید توسط شخص خریدار و از حساب بانکی شخص خریدار به حساب شرکت آرین پارس موتور از طریق وبسایت و درگاه پرداخت الکترونیک واریز شود.

منبع: تجارت نیوز

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->