زمان برگزاری مجدد نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ برای داوطلبان سیل‌زده خراسان جنوبی اعلام شد معمای پرونده خونین برادرکشی در مشهد (۱۱ اردیبهشت) معافیت مشمولان ۳۵ساله و دارای ۲فرزند از قانون بودجه حذف شد+سند سارق انباری خانه‌ها دستگیر شد جویدن ناخن با کدام اختلالات سلامت روان ارتباط دارد؟ حمله با شمشیر در لندن یک کشته و چند زخمی بر جای گذاشت نجات ۳ نفر از درون حریق منزل مسکونی توسط آتش نشانان مشهدی (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) راه اندازی «تاکسی هوایی» بین گناباد-مشهد درگیری ۲ همکلاسی در شوش رنگ خون گرفت (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) دستگیری ۵ شرور و مخل نظم و امنیت در مشهد ماجرای آن کوچه بن بست واریز هدیه ۲ میلیون تومانی روز معلم به حساب معلمان تا امشب | پرداخت معوقات حق‌التدریس‌ها تا ۲ هفته دیگر بغل نویسی بر روی شیشه و بدنه خودرو ممنوع «سه‌شنبه‌های مهر» ادامه دارد | افتتاح پیش دبستانی و دبستان خیرساز در بخش رضویه مشهد با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال گُرگرفتگی در خانم‌ها و آنچه باید بدانند
سرخط خبرها

نقش مخرب رسانه های غربی در کاهش گردشگران در ایران

  • کد خبر: ۱۴۳۲۷۵
  • ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۳
نقش مخرب رسانه های غربی در کاهش گردشگران در ایران
رئیس انجمن حرفه‌ای گردشگری سلامت خراسان رضوی گفت: از ابتدای پاییز شرایطی در ایران رخ داد و نام یک خانم مطرح و با شانتاژ رسانه‌های غربی به نام بانوان و زنان ایرانی همراه شد که گردشگری ایران بازخوردی منفی دریافت کرد و ضربه شدیدی به حیثیت ایران وارد شد.

به گزارش شهرآرانیوز، حسین نیکونام در خصوص وضعیت گردشگری سلامت با توجه به ناآرامی‌های اخیر ایران اظهار کرد: در چنین اتفاقاتی گردشگری داخلی آسیب کمتری می‌بیند اما از آنجا که عمده بیماران گردشگری سلامت از سایر کشورهای اطراف هستند، هر نوع شلوغی و اغتشاش چه در داخل و چه در کشورهای بازار هدف ایران رخ دهد، گردشگری سلامت به طور مستقیم و به شدت آسیب خواهد دید و افت شدیدی پیدا خواهد کرد.

وی ادامه داد: برخی از مدیران و مسئولان ما توجه کمتری به گردشگری دارند. اقتصاد بسیاری از شهرهای ایران مانند شیراز، اصفهان، اردبیل و... به واسطه گردش مالی گردشگران می‌چرخد و این بی‌توجهی باعث بروز آسیب‌ به این صنعت شده است.

نیکونام اضافه کرد: از زمانی که در حوزه اقتصادی مورد تحریم‌های ظالمانه غرب قرار گرفتیم، فشارهای مضاعفی به ایران وارد شد که نخستین آسیب را مردم و بازار از آن دیدند. اگر در حوزه اقتصاد نمی‌توان اقدام به خصوصی انجام داد، مدیران می‌توانند خلاء مشکلات اقتصادی و کمبود بودجه را با حوزه گردشگری پر کنند.

رئیس انجمن حرفه‌ای گردشگری سلامت خراسان رضوی عنوان کرد: اگر مدیران ما می‌خواهند به صنعت گردشگری کمک کنند باید در وهله نخست اقتصاد ایران را سر و سامان دهند. با توجه به مشکلات اقتصادی موجود چگونه می‌توان توقع داشت که مردم برای سفر و گردشگری هزینه کنند.

وی تصریح کرد: متاسفانه در ایران گردشگری را به عنوان یک صنعت نمی‌بینند. مسئولان می‌توانند حداقل برای شهرهایی که پایه توریستی دارند، صنعت دیگری جایگزین کنند؛ در غیر این صورت اگر می‌خواهند با ورشکستگی هتل‌ها، آژانس‌های مسافرتی و دفاتر گردشگری مجددا اتفاقات ناگوار دیگری رخ ندهد، باید تصمیمات در حوزه گردشگری را تغییر دهند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->