واکنش حماس به اظهارات جنجالی سناتورآمریکایی درباره تهدید اتمی غزه روسیه: ۱۴۰۰ نیروی ارتش اوکراین در ۲۴ ساعت کشته شدند (۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) امیرعبداللهیان: تداوم مداخلات آمریکا در افغانستان وضعیت این کشور را پیچیده‌تر می‌کند انهدام تانک‌های مرکاوا در جبالیا | روز پرتلفات برای ارتش صهیونیستی (۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) واکنش مقام ارشد حماس به خیالبافی نتانیاهو برای تسلیم شدن این جنبش درخواست سفیر انگلیس در سازمان ملل از انصارالله یمن اردوغان: حماس برای حفاظت از اراضی اشغال شده خود مبارزه می‌کند حزب‌الله لبنان «السماقه» را هدف قرار داد (۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) رایزنی سوناک با امیر قطر درباره مذاکرات آتش‌بس در غزه سردار قریشی: هدف اصلی عملیات وعده صادق «بازدارندگی» بود شهادت و زخمی‌شدن ۲ نفر در حمله اسرائیل به خودرو سازمان ملل + فیلم سازمان ملل: شاهد کاهش حملات در دریای سرخ هستیم نتانیاهو: تبعید رهبران حماس را بررسی می‌کنیم سیدحسن نصرالله: شهید سلیمانی و شهید زاهدی در همه جبهه‌ها حاضر بودند | نتانیاهو و بایدن از اعتراضات دانشجویی در جهان خشمگین است تجاوز مجدد آمریکا و انگلیس به خاک یمن ریشی سوناک: ایران، روسیه و چین در حال همکاری علیه ما هستند ممنوعیت اعتراضات حامیان فلسطین در دستورکار دولت انگلیس سرلشکر سلامی: به هر تهدیدی واکنش نشان می‌دهیم وزیر جنگ رژیم صهیونیستی: ۷۱۶ سرباز را در طول یک سال از دست دادیم ایران و هند قرارداد همکاری در چابهار امضا کردند + فیلم
سرخط خبرها

سردار نجات: مهم‌ترین نقش سردار سلیمانی، نشان دادن چهره واقعی آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان بود

  • کد خبر: ۱۴۳۳۶۰
  • ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۰
سردار نجات: مهم‌ترین نقش سردار سلیمانی، نشان دادن چهره واقعی آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان بود
سردار نجات از فرماندهان سپاه با بیان اینکه ایجاد بیداری اسلامی نسبت به اهداف آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها و شکوفا کردن استعدادهای منطقه دو ماموریت مهم سردار سلیمانی بود، گفت: شهادت حاج قاسم موجب شد تا مسیر با قوت بیشتری ادامه یابد.

به گزارش شهرآرانیوز، سردار حسین نجات معاون اسبق فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در رابطه با سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی درخصوص نقش سردار شهید سلیمانی در احیای جبهه مقاومت اظهار داشت: مهمترین نقشی که سردار سلیمانی در منطقه داشت، نشان دادن چهره واقعی آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی به مردم بود.

وی ادامه داد: آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها در یکصد سال اخیر با چهره‌های بزک کرده وارد منطقه شدند. خودشان را طرفدار حقوق بشر و دموکراسی و خواستار توسعه علم و پیشرفت نشان دادند. در حالی که چهره واقعی آن‌ها این بود که طی سال‌ها حضور در افغانستان و عراق و همچنین حضور در ایران پیش از انقلاب اسلامی، هیچ آبادی و پیشرفتی نصیب این کشور‌ها نکردند.

سردار نجات خاطرنشان کرد: امروز کشور‌هایی که بر آن‌ها دیکتاتوری مسلط هستند، متحد آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه‌اند.

این فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: مهمترین کاری که حاج قاسم در منطقه انجام داد، ایجاد «بیداری اسلامی» در بین ملت‌های منطقه بود. مردم منطقه فهمیدند که آمریکایی‌ها دوست آن‌ها نیستند، بلکه به دنبال عقب‌ماندگی و عدم پیشرفت جهان اسلام هستند.

شکوفا کردن استعداد‌های منطقه

وی اضافه کرد: گام بعدی که حاج قاسم برداشت، شکوفا کردن استعداد‌های ملت‌های منطقه بود. مردم یمن بسیار توانمند و نخبه هستند. حاج قاسم تکنولوژی استفاده از پیشرفته‌ترین سلاح‌ها را در اختیار آن‌ها قرار داد و خودشان توانستند موشک‌های پیشرفته تولید و شلیک کنند.

سردار نجات در خصوص توسعه توانمندی‌های مردم غزه و لبنان توسط شهید سلیمانی نیز گفت: حاج قاسم دست آن‌ها را پُر و توانمند کرد. استعدادهایشان را شناخت و شعار «ما می‌توانیم» را به آن‌ها منتقل کرد. فلسطینی‌ها اگرچه دستشان خالی بود، اما با اتکا به «ما می‌توانیم» توانستند در برابر رژیم صهیونیستی بایستند.

یمن و کرانه باختری قوی‌تر شده‌اند

جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله سپاه همچنین در خصوص فرماندهی سردار قاآنی بر نیروی قدس سپاه بیان داشت: ایشان خط مشی سردار سلیمانی را در پیش گرفته است. یمن نسبت به دوره حاج قاسم قوی‌تر شده است.

وی ادامه داد: در دوره شهید سلیمانی، کرانه باختری آنچنان فعال نشده بود، اما اکنون کرانه باختری از نوار غزه فعال‌تر است. در سال ۲۰۲۲ حدود ۳۰ نفر از صهیونیست‌ها در کرانه باختری کُشته و تعدادی زیادی از آن‌ها نیز مجروح شدند. مقدار عملیات‌های انجام شده در کرانه باختری بی‌سابقه است.

سردار نجات عنوان داشت: در کشور عراق نیز در جریان انتخاباتی که برگزار شد، یک دولت ضد آمریکایی سر کار آمد. در افغانستان نیز شاهد فرار آمریکایی‌ها بودیم.

وی البته تاکید کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند شهید سلیمانی از سردار سلیمانی برای دشمنان خطرناک‌تر است و آنچه در دوره سردار قاآنی اتفاق افتاده به اثرگذارتر بودن شهید سلیمانی نسبت به سردار سلیمانی اشاره دارد. شهادت حاج قاسم موجب شد تا سردار قاآنی مسیر را با قوت بیشتری ادامه بدهد. آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها نیز در حال عقب‌نشینی در منطقه هستند.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->