جلالی از گل محمدی بله گرفت؟ بیرانوند نگران تراکتور! بی توجهی باشگاه پرسپولیس به اقدام غیر حرفه‌ای صادقی اوسمار خواستار توافق با دو بازیکن قبل از اتمام فصل مذاکرات نهایی ایجنت اوسمار با درویش نتیجه و ویدئو خلاصه بازی آرسنال و اورتون| برد بی فایده و توپچی‌های سرافکنده نتیجه و ویدئو خلاصه بازی منچسترسیتی و وستهم| جشن قهرمانی و سلطنت پپ گواردیولا پخش زنده بازی منچسترسیتی و وستهم در هفته آخر لیگ برتر انگلیس (یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین برنامه کامل تیم ملی ایران لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ پایان کار قدوس در برنتفورد + عکس نحوه خرید بلیت بازی نساجی و استقلال + قیمت و لینک خرید نحوه خرید بلیت بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان + قیمت و لینک خرید همه منتظر جواب ستاره آلمانی بازگشت برهانی به استقلال مدافع پرسپولیسی علیه استقلال دو سهمیه المپیک برای تنیس‌روی‌میز ایران قطعی شد درویش موافق جذب علیپور پرسپولیس همچنان با هیات مدیره ناقص اوسمار برای تمدید چقدر دستمزد می‌خواهد؟ برنامه اوسمار مورد تایید اعضای هیات مدیره پرسپولیس
سرخط خبرها

باشگاه‌های ورزشی غیرمجاز تا ۳۰ دی، فرصت اخذ مجوز دارند

  • کد خبر: ۱۴۳۸۲۷
  • ۱۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۳
باشگاه‌های ورزشی غیرمجاز تا ۳۰ دی، فرصت اخذ مجوز دارند
مدیرکل ورزش و جوانان استان به باشگاه‌های ورزشی غیرمجاز اولتیماتوم داد.

به گزارش شهرآرانیوز، رؤسای هیات‌های ورزشی استان برای ساماندهی باشگاه‌های ورزشی و رفع مشکلات و آسیب‌های ناشی از فعالیت باشگاه‌های غیر مجاز در حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان و معاون دادستانی مشهد دورهم جمع شدند.

سیدعلی‌اکبر هاشمی‌جواهری مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی در این نشست با تاکید بر اینکه امروزه نظام نیازمند نمایان شدن کارکرد‌های ورزش است گفت: ورزش کارکرد‌های بسیاری دارد، در وقایع اخیر شاهد رویکرد سیاسی و اجتماعی ورزش در جامعه بوده‌ایم، ضمن اینکه ورزش در شور و نشاط اجتماعی نقش داشته و کارکرد اقتصادی نیز دارد علاوه بر این بارزترین کارکرد آن سلامت جسمانی است.

ورزش ما تنها متعلق به چند سلبریتی نیست

هاشمی‌جواهری به نقل از مقام معظم رهبری که در فرازی از بیانات فرمود (حضور ورزشکاران محجبه ما چندین میلیون نفر را تحت شعاع قرار می‌دهد)، گفت: نتوانسته‌ایم از حق و جایگاه ورزش در تراز انقلاب اسلامی آنچنان که باید دفاع کنیم، در حالی که در دنیای ورزش امروز کوچک‌ترین حرکات در جزئیات موثر است.

مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی ادامه داد: ورزش ما وابسته به چند تن از سلبریتی‌ها نیست چرا که در تشییع پیکر شهدای گمنام شاهد حضور گسترده ورزشکاران بودیم، باید از ظرفیت این ورزشکاران بیش از پیش استفاده کنم.

وی در خصوص کسب درآمد از طریق ورزش اظهار کرد: ورزش ظرفیت اینکه گلیم خود را از آب بیرون بکشد، دارد، اما باید برای کسب درآمد از ظرفیت‌های موجود برنامه ریزی دقیق داشته باشیم.

باشگاه‌های ورزشی غیرمجاز تا ۳۰ دی، فرصت اخذ مجوز دارند

تعداد باشگاه‌های غیرمجاز از باشگاه‌های مجوزدار بیشتر است!

وی در خصوص فعالیت باشگاه‌های غیرمجاز خطاب به تمامی روسای هیات‌های ورزشی استان خاطرنشان کرد: باشگاه‌های ورزشی تنها تا ۳۰ دی ماه جهت تکمیل پرونده و اخذ مجوز‌های مربوطه فرصت دارند. با همکاری سازمان حکومتی تعزیرات، قوه قضائیه، نیرو انتظامی و نهاد‌های نظارتی طرح ویژه‌‍ای در دستور کاراست، بنای کار ما ساماندهی باشگاه‌های غیرمجاز است.

مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی در ادامه گفت: در حال حاضر تعداد باشگاه‌های غیرمجاز از باشگاه‌هایی که فعالیت آن‌ها مجاز است بیشتر است از این رو ابتدا باید بستری برای اخذ مجوز‌ها فراهم کنیم چرا که ظلمی در باشگاه‌های غیرمجاز به جوانان می‌شود که جبران ناپذیر است. ضن اینکه ما ناظر و متعهد بر باشگاه‌هایی هستیم که مجوز خود را از اداه کل ورزش و جوانان اخذ کرده باشند.

باشگاه‌های ورزشی غیرمجاز تا ۳۰ دی، فرصت اخذ مجوز دارند

بازداشتی‌های اخیر را به حضور در باشگاه‌های ورزشی ملزم می‌کنیم

اسماعیل رحمانی معاون دادستان مشهد هم یکی دیگر از حاضران در این جلسه بودو وی با اشاره به اتفاقات اخیر کشور گفت: برخی از افرادی که در ناآرامی‌های اخیر دستگیر شدند ورزشکار بودند و از دل باشگاه‌ها وارد اغتشاشات شدند، اما بسیاری از ورزشکاران دارای منش و روش پهلونی هستند.

معاون دادستان مشهد در دادگاه انقلاب اسلامی تاکید کرد: چرا باید خروجی برخی باشگاه‌های ما افرادی باشند که مرتکب جرم و هنجارشکنی می‌شوند؟ آیا دلیل آن به جز کوتاهی کردن متولیان امر است؟ اگر مسئول هوشیار باشد هرگز خروجی‌ها حتی در موارد اندکی نیز این چنین نخواهد بود، کمااینکه عوامل متعددی از جمله امور اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، فضای مجازی و... نیز موجب عملکرد هنجار شکنانه از سوی جوانان می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه یکی از معیار‌های ورزش اخلاق است، بیان کرد: باید در باشگاه‌های ما نسبت به تعالی روح جوانان اهتمام ورزند. انتظار ما از روسای هیات‌ها این است که به فکر تربیت مدیران موفق آینده کشورباشند که این امر مه از حضور فیزیکی در میدان جهادی فراتر است.

رحمانی در ادامه افزود: با جوانان و نوجوانانی که دستگیر شده و فرزندان ما هستند چه کنیم؟ دشمن همین را می‌خواهد تا نوجوان گمراه شده سال‌ها در زندان بماند، اما برای به آب زدن نقشه‌های دشمن تدابیری در دستور کار قرار دادیم، برای حدود ۸۰ درصد از افرادی که بازداشت شدند، قرار تعلیق تعقیب صادر خواهد شد.

معاون دادستان مشهد ادامه داد: تا امروز برای عده معدودی این قرارصادر شده و برای عده‌ای دیگر نیز صادر خواهد شد. قرار بر این شد که تعدادی از بازداشت شدگان را پس از صدور قرار تعلیق تعقیب به حضور در باشگاه‌های ورزشی الزام کنیم، و روسای هیات‌های ورزشی می‌توانند آنان را بازاجتماعی کرده و به جامعه تحویل دهند و دستگاه قضا در کنار آن‌ها خواهد بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->