سرخط خبرها

مسدود شدن جاده کلات -درگز و ۴۶ راه روستایی در خراسان رضوی (۱۹دی ماه ۱۴۰۱)

  • کد خبر: ۱۴۴۵۰۱
  • ۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۳
مسدود شدن جاده کلات -درگز و ۴۶ راه روستایی در خراسان رضوی (۱۹دی ماه ۱۴۰۱)
راهداری خراسان رضوی و فرمانداری شهرستان‌های کلات و درگز از بارش برف و یخبندن جاده کلات-درگز و مسدود شدن ۴۶ راه روستایی در این دو شهرستان شمالی خبر دادند.

به گزارش شهرآرانیوز، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی شامگاه دوشنبه در گفت‌وگو با ایرنا گفت: جاده کلات - درگز و بالعکس به دلیل کولاک شدید، عدم دید افقی کافی و لغزندگی سطح جاده تا اطلاع بعدی مسدود است.

جعفر شهامت افزود: در پی بارش برف در جاده های درگز - قوچان، قوچان - امام قلی، مشهد-چناران، قوچان -چناران و قوچان- فاروج، تربت جام - فریمان، سرخس -مشهد، خوشاب -سرولایت نیشابور سطح محورها در این مناطق لغزنده گزارش شده است.

وی گفت: بارش باران در شهرستان‌های جوین و تربت حیدریه و زاوه نیز سطح جاده ها در این مناطق را لغزنده کرده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی ادامه داد: در اثر مه گرفتگی، دید افقی رانندگان در محور های سرخس - مشهد (مزداوند)، آزادراه مشهد - باغچه، و جاده های فریمان - مشهد، مشهد - کلات، باغچه - نیشابور، باغچه - تربت حیدریه محدود شده است.

قطع برق شش روستای کلات

فرماندار کلات نیز در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا گفت: تقریبا همه راه های روستایی در بخش هزار مسجد و بخشی از راه های روستای بخش مرکزی و محور پرتردد ژرف ئر بخش زاوین به دلیل بارش شدید برف و یخبندان مسدود شده است.

علی صلاحی افزود: در اثر قطع خطوط انتقال نیرو برق شش روستا در بخش زاوین نیز قطع شده و نیروهای خدماتی در حال رفع مشکل هستند.

وی اظهار داشت: خوشبختانه قطع گاز در مناطق شهری و روستایی گزارش نشده و عوامل راهداری در حال بازگشایی مسیرهای بین شهری و روستایی این شهرستان است.

علی اکبر محدث، معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار درگز نیز به ایرنا گفت: در حال حاضر راه ارتباطی شش روستای دهستان درونگر بخش نوخندان در اثر بار برف شدید مسدود و عوامل راهداری در حال بازگشایی این مسیرها است.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->