تاریخ و ساعت بازی تیم ملی ایران و صربستان در لیگ ملت‌های والیبال | اولین محک جدی پائز تلاش ادامه‌دار استقلال برای گرفتن میزبانی از پیکان اعتراض پایه ‌های پرسپولیس به خلیلی تماس نزدیکان نکونام با دو بازیکن سپاهان اوسمار و مهمترین تصمیم زندگی امیری در پرسپولیس ماندنی است بشار در لیست اوسمار نیست؟ پرسپولیس به بونجاح فکر هم نمی کند داستان پیراهن مشکی نساجی لغو شد بنزما در فکر ترک عربستان تونی کروس زمان خداحافظی‌اش از دنیای فوتبال را مشخص کرد تأکید و توصیه شهید سید ابراهیم رئیسی بر ورود فوتبال به مناطق محروم هادی رضایی در تالار مشاهیر فدراسیون جهانی والیبال سقف بودجه اعلام شد:بنویسید ۳۲۵ میلیارد، بخوانید ۵۰۰ میلیارد تاریخ و ساعت بازی بایرلورکوزن و آتالانتا در فینال لیگ اروپا | جاودانگی آلونسو یا تداوم غول‌کشی‌های گاسپرینی؟ روزبه چشمی در استقلال می‌ماند یا می‌رود؟ حضور وزیر ورزش در منزل شهید امیرعبداللهیان و سردار موسوی
سرخط خبرها

بیرانوند، در جمع ۴۰ بازیکن برتر تاریخ پرسپولیس

  • کد خبر: ۱۴۵۰۰۸
  • ۲۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۲
بیرانوند، در جمع ۴۰ بازیکن برتر تاریخ پرسپولیس
علیرضا بیرانوند با حضور در دیدار مقابل ون پارس در مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی در جمع ۴۰ بازیکن برتر تاریخ سرخپوشان از حیث تعداد بازی قرار گرفته است.

به گزارش شهرآرانیوز، علیرضا بیرانوند که با ورود به ترکیب پرسپولیس مقابل ون پارس تعداد بازی‌های خود را به تعداد بازی‌های دو تن از قدیمی‌های تیم رساند یک بازی نیاز دارد تا به تنهایی در جمع ۴۰ بازیکن برتر تاریخ پرسپولیس از جهت تعداد بازی قرار بگیرد.
علیرضا بیرانوند در تمام ۱۶ بازی این فصل سرخپوشان حضور یافته و در لیگ برتر، بازیکن فول‌تایم تیم بوده است. او با قرار گرفتن در ترکیب مسابقه برابر ون پارس تعداد بازی‌های رسمی خود با پیراهن پرسپولیس را به عدد ۱۴۸ رساند.
دروازه‌بان شماره یک تیم ملی کشورمان با بازی‌های این فصل خود برای پرسپولیس، از جهت تعداد بازی از نفراتی چون؛ ادموند بزیک، رضا شاهرودی، محمد انصاری، بیوک وطنخواه، دکتر محمد زادمهر، پژمان نوری، محمدحسن انصاری‌فرد و فریدون معینی گذر کرد و حالا در کنار نفراتی، چون رضا وطنخواه و سپهر حیدری قرار دارد.
او با یک بازی رسمی دیگر نام خود را به تنهایی در جمع ۴۰ نفر برتر این فهرست خواهد دید، هرچند همین حالا این جایگاه را با دو تن از پیشکسوتان در اختیار دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->