مجلس یازدهم به پایان رسید شهید امیرعبداللهیان در نگاه ظریف | او مردی با اخلاص و مردم‌داری بود موافقت مجلس شورای اسلامی با سه‌ساله‌شدن دوره هفتم شورا‌های شهر و روستا + فیلم تصاویر اختصاصی شهرآرانیوز از استقبال پیکر مطهر شهدای خدمت در فرودگاه مهرآباد مقامات کدام کشور‌ها برای مراسم تشییع پیکر رئیس‌جمهور در تهران حضور دارند؟ استقبال از پیکر مطهر شهدای خدمت در فرودگاه مهرآباد تهران + عکس و فیلم موافقت شورای نگهبان با برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در ۸ تیر ماه + ویدئو آیا انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود؟ پرچم سازمان ملل متحد نیمه‌افراشته شد + عکس نشست وزیران خارجه شانگهای با یک دقیقه سکوت به احترام ایران برگزار شد پسر شهید امیرعبداللهیان: قرار بود پدرم در روز میلاد، لباس خادمی امام‌رضا(ع) را بر تن کند جزئیات آیین تشییع پیکر خادم‌الرضا(ع) در مشهدمقدس ویدئو | چرا شهید سید ابراهیم رئیسی می‌توانست سید محرومان باشد؟ برای همدردی با مردم ایران؛ تاجیکستان پخش برنامه و موسیقی شاد در رادیو و تلویزیون را ممنوع کرد شعب کشیک بانک‌ها فردا (۲ خرداد ۱۴۰۳) فعال هستند
سرخط خبرها

مدارس و ادارات رشت و گیلان پنجشنبه (۲۹ دی ۱۴۰۱) تعطیل شد

  • کد خبر: ۱۴۵۹۷۳
  • ۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۵
مدارس و ادارات رشت و گیلان پنجشنبه (۲۹ دی ۱۴۰۱) تعطیل شد
استاندار گیلان اعلام کرد : بدلیل صرفه‌جویی در مصرف گاز روز پنجشنبه ۲۹ دی ماه تعطیل اعلام می شود اما از شنبه پیش رو شرایط به حالت عادی باز خواهد گشت.

به گزارش شهرآرانیوز، اسدالله عباسی در ششمین قرارگاه جهادی برق وگاز، ضمن قدردانی از همکاری مردم در صرفه جویی مصرف گاز افزود: توانستیم از طریق قرارگاه جهادی مدیریت هوشمندانه‌ای داشته باشیم تا خانواده‌ها دچار مشکل نشوند.

وی عنوان کرد: در روزهای اخیر ناچار بودیم برخی صنایع را تعطیل کنیم اما با توجه به صرفه جویی که اتفاق افتاده از فردا بسیاری از خطوط که تعطیل شده بودند دوباره راه اندازی می شوند.

استاندار گیلان با بیان اینکه از فردا بسیاری از جایگاه های سی.ان. جی ها بازگشایی می شوند، گفت:پنج شنبه را تعطیل اعلام کردیم تا در ۲ روز پنجشنبه و جمعه صرفه جویی بیشتری صورت بگیرد و از شنبه ادارات و مراکز آموزشی فعالیت عادی خود را طبق روال همیشه آغاز می کنند.

عباسی افزود:خوشبختانه، صرفه جویی در استان گیلان منجر شد که استان های همجوار نیز در خصوص گاز کمتر دچار مشکل شوند.

ششمین قرارگاه جهادی برق و گاز گیلان به ریاست استاندار گیلان برگزار شد.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->