نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و پالاس| فاجعه تن‌هاخ و رفقا! تاریخ و ساعت بازی پاریسن‌ژرمن و دورتمند در دور برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان | ام‌باپه به فینال می‌رسد؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و ششم (۱۷ اردیبهشت) | نکونام صدر را به پرسپولیس نمی‌دهد نتیجه بازی استقلال و ذوب‌آهن+ ویدیو گل‌ها(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)| واویلا از بلانکو ویدیو خلاصه بازی استقلال و ذوب‌آهن(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) سرآسیایی از هدایت سایپا کنار گذاشته شد محمد حسینی از خوشه طلایی کنار رفت | رضا ناصحی سرمربی شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| صدرنشینی ۳ ساعته؟ پخش زنده بازی فولاد و تراکتور در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ترکیب پرسپولیس برای دیدار مقابل نساجی اعلام شد پخش زنده بازی نساجی و پرسپولیس در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی سپاهان و استقلال خوزستان در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پرداخت پول به بازیکنی که با فوتبال خداحافظی کرده است! کمپ حجازی تجهیز می‌شود کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال طی ۱۷ روز ۴.۵ میلیارد تومان به جیب زد پخش زنده بازی استقلال و ذوب آهن در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین الاهلی در صدد تمدید قرارداد قائدی ۲ پهلوان ایرانی دوپینگی از آب در آمدند!
سرخط خبرها

پیروزی مقتدرانه نیان پیش چشم تماشاگران

  • کد خبر: ۱۴۶۱۴۴
  • ۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۰
پیروزی مقتدرانه نیان پیش چشم تماشاگران
نیان الکترونیک هفته نوزدهم لیگ برتر والیبال ایران را با یک برد ساده مقابل مس رفسنجان به پایان رساند.

به گزارش شهرآرانیوز، نماینده والیبال مشهد در نوزدهمین مسابقه خودش در لیگ برتر والیبال مقابل مس رفسنجان قرار گرفت و همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد، در پایان با نتیجه ۳ بر صفر برابر حریف به پیروزی رسید.

ست اول مسابقه در بیشتر دقایق با برتری تیم میزبان همراه بود و در پایان نیان الکترونیک موفق شد با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ دست اول را به سود خودش به پایان برساند.

دست دوم این مسابقه هم به برتری نماینده مشهد به پایان رسید و شاگردان حامد صمدی در یک رقابت جذاب با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ مس رفسنجان را شکست دادند. نکته جالب این مسابقه تلاش بیش از حد بازیکنان مس بود که در چند صحنه، رالی‌های جذابی را به وجود آورد.

بازی در دست سوم هم براساس برنامه‌های نیان الکترونیک پیش رفت و در پایان این نماینده مشهد بود که موفق شد با نتیجه ۲۵ بر ۱۷ بازی را به پایان ببرد.

این دهمین برد شاگردان حامد صمدی در لیگ امسال بود و بازیکنان نیان الکترونیک امیدوارند در ادامه به مسابقات پلی‌آف برسند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->