سرخط خبرها

والیبالیست‌های نیان بیرون از خانه ببر نیستند

  • کد خبر: ۱۴۵۵۳۹
  • ۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۰
والیبالیست‌های نیان بیرون از خانه ببر نیستند
تیم والیبال نیان الکترونیک، نهمین شکست فصل را در خانه گیتی پسند تجربه کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، تیم والیبال نیان‌الکترونیک مشهد که تا اینجای کار، عملکرد قابل قبولی در لیگ برتر والیبال کشور داشته است، امروز و در خانه گیتی‌پسند اصفهان با نتیجه نزدیک ۳بر۲ شکست خورد و هفته هجدهم را در جایگاه هفتم به پایان رساند.
شاگردان حامد صمدی که به‌نظر می‌رسد در بازی‌های خارج از خانه با مشکل جدی روبه‌رو هستند، برای هشتمین مرتبه در یک بازی بیرون از خانه شکست خوردند! این تیم البته یک‌بار هم در خانه بازی را به حریف خودش واگذار کرده است تا عنوان ناکام‌ترین مهمان لیگ امسال را به خودش اختصاص دهد!
بازی در ست اول پایاپای دنبال شد و در پایان این نیان الکترونیک بود که موفق شد با نتیجه ۲۶بر۲۴ میزبان خودش را شکست دهد و امتیاز این دست را به نام خودش ثبت کند. ست دوم و سوم این مسابقه اما با برتری مطلق تیم میزبان همراه بود و گیتی‌پسند با امتیاز‌های ۲۵بر۱۸ و ۲۵بر۱۵ نیان را شکست داد تا کار به ست چهارم بکشد. ست چهارم این مسابقه، با تغییر رویه نیان همراه بود و تیم مهمان موفق شد با نتیجه ۲۵بر۱۸ این ست را به سود خودش تمام کند تا کار به ست پنجم کشیده شود. تیم نیان اما در ست پنجم با اینکه بازی قابل قبولی را از خودش به نمایش گذاشت، در نهایت با امتیاز ۱۵بر۱۲ این ست را هم واگذار کرد تا در نهایت با کسب یک امتیاز از دیار زاینده‌رود به مشهد برگردد.
مسابقه بعدی تیم نیان‌الکترونیک مشهد روز چهارشنبه ۲۸دی۱۴۰۱ مقابل تیم قعر جدولی مس رفسنجان و در سالن مهران مشهد برگزار خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->