کشف سه کیلوگرم تریاک از معده سرنشینان یک خودرو در بجستان (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) تشدید نظارت بر اتاق‌های فرار تهران دستگیری متهم‌به‌جعل مهر‌های ادارات در مشهد شانه کردن مو چه تاثیری در سلامت و زیبایی آن دارد؟ رفع تندی غذا با چند راهکار ساده عوارض روانی سقط جنین روی مادر نقش موثر مامایی در کاهش آمار سزارین و افزایش زایمان طبیعی پوسیدگی‌های دندانی و افت عملکرد مغز و قلب | بیماری‌های دهان با بروز برخی سرطان‌ها ارتباط دارد هشدار! تزریق این دارو فقط باید در بیمارستان انجام شود آموزش عبور و مرور در خیابان را  از  خردسالی شروع کنیم آنچه باید درباره غذا‌های کنسروی بدانید دستگیری سارق حرفه‌ای موبایل با پوشش زنانه در مشهد + عکس تداوم توزیع شیر مدارس خراسان رضوی در سال آینده شکایت آموزش و پرورش علیه یک سریال نمایش خانگی چرا زوجین اغلب بعد از ۸ سال زندگی مشترک از هم جدا می‌شوند؟ سرگذشت تلخ زنی در مشهد که به تله مرد شیطان صفت افتاد بازسازی صحنه سقوط و مرگ مشکوک جوان ۱۷ ساله در مشهد جوان مرگ مغزی در مشهد به چهار بیمار زندگی دوباره بخشید (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) لغو ۲ پرواز ایلام - تهران به علت شرایط نامساعد جوی (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

انفجار مرگبار در آی‌سی‌یو ‌بیمارستان یاسوج + جزئیات

  • کد خبر: ۱۴۷۵۸۳
  • ۰۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۰
انفجار مرگبار در آی‌سی‌یو ‌بیمارستان یاسوج + جزئیات
کپسول آتش‌نشانی بخش ای‌سی‌یو (ICU) بیمارستان امام سجاد (ع) یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد منفجر شد.

به گزارش شهرآرانیوز، شهرام پادیز، مدیر داخلی بیمارستان امام سجاد یاسوج درباره جزئیات این حادثه اظهار داشت: انفجار کپسول آتش‌نشانی در سالن انتظار بخش آی‌سی‌یو در بیمارستان امام سجاد یاسوج منجر به مرگ یک همراه (آقا) بیمار ۳۷ ساله شد.

وی با بیان اینکه ۵ نفر دیگر در این انفجار که در سالن انتظار این بخش بودند نیز مصدوم شدند که هم‌اکنون تحت درمان قرار دارند، افزود: علت این انفجار از سوی کارشناسان بیمارستان در دست بررسی است.

تکمیلی| یک فوتی و ۸ مصدوم در پی انفجار در بیمارستانی در یاسوج

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: در پی انفجار کپسول آتش‌نشانی در بخش ICU بیمارستانی در یاسوج یک نفر آقای ۳۷ ساله همراه بیمار کشته و ۸ نفر شامل دو خانم و ۶ آقا مصدوم شدند که مصدومیت سطحی بودند و پس از اقدامات درمانی هر ۸ نفر ترخیص شدند.

وی افزود: علت انفجار هنوز مشخص نیست و در حال بررسی است. ۴۰ روز پیش این کپسول شارژ شده و تاریخ انقضای آن تا سال ۱۴۰۲ است.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->