ادعای عضو هیئت‌رئیسه اتحادیه مشاوران املاک درباره انجام معاملات مسکن با بیت‌کوین! پیش فروش دناپلاس ایران خودرو آغاز شد | با ۳۵۰ میلیون دناپلاس سوار شوید (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) رسیدن به حقوق و دستمزد کارگران در مجلس بسیار سخت‌تر از جلسات شورای عالی کار است  ثبات قیمت‌ها در بازار میوه و تره‌بار مشهد از ابتدای سال ۲۱ درصد بیمه‌شدگان تامین اجتماعی، بانوان هستند قیمت جدید محصولات ایران خودرو و سایپا در بازار امروز جمعه (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) + جدول امکان اعتراض برای دریافت سهام عدالت جاماندگان (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) پایان اجرای طرح فجرانه کالابرگ تا هفت روز دیگر | برنامه دولت درخصوص کالابرگ چیست؟ (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) ظرفیت اشتغال در صنایع غذایی بی‌نظیر است پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد درپی قانون‌شکنى‌های متعدد لیست قیمت انواع میوه‌ در بازار امروز مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) | کاهش قیمت میوه محسوس‌تر می‌شود کشف کارگاه تولید آبلیمو و آبغوره تقلبی در محدوده بلوار شهید طرحچی مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + عکس قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تعطیلی طلافروشی‌های مشهد در ۱۵ اردیبهشت قطعی گاز و برق معضل کارخانه‌های سیمان خراسان رضوی یک پیش بینی مهم از آینده طلا اجاره‌نشینی با ماهانه بیش از ۱۰ میلیون در منطقه رضاشهر مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) چند درصد چک‌ها در اسفند سال گذشته برگشت خورد؟ وزیر نیرو خبر داد: مهم‌ترین دلیل ناترازی انرژی برق در کشور بی توجهی به اقتصاد انرژی است نکات کلیدی در انتخاب صندوق‌های طلا قیمت طلا، دلار و سکه در بازار امروز (پنجشنبه، ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) آغاز بازگشت زائران عمره به کشور وام مسکن ۲ میلیاردی با اقساط نجومی | وام مسکن، مُسکن هم نیست، چه برسد به درمان! ال ۹۰ ایرانی رونمایی شد + عکس و مشخصات کامل مالیات بر عایدی سرمایه شامل چه کسانی می‌شود و چه مقدار است؟ + اینفوگرافی
سرخط خبرها

توضیحات رئیس سازمان بورس درباره احتمال توقف عرضه خودرو (۱۰ بهمن ماه ۱۴۰۱)

  • کد خبر: ۱۴۸۱۰۱
  • ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۷
توضیحات رئیس سازمان بورس درباره احتمال توقف عرضه خودرو (۱۰ بهمن ماه ۱۴۰۱)
رئیس سازمات بورس آخرین تصمیمات درباره عرضه خودرو در بورس را تشریح کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، مجید عشقی درباره آخرین تصمیمات درباره عرضه خودرو در بورس گفت: موضوع خودرو ریزه‌کاری‌های زیادی دارد و در حال مذاکره با شورای رقابت هستیم که در دستورالعملی که برای عرضه خودرو در بورس در حال تدوین هستند را مانند سایر کالاهایی که از سال‌های گذشته در بورس عرضه می‌شوند مانند محصولات پتروشیمی‌ها، فولادی و غیره در نظر بگیرند. این موضوع جزییات زیادی دارد و شورای رقابت هم وارد جزییات آن نشده‌ و تنها کلیات تصویب شده‌است.

وی تاکید کرد: احتمالا این موضوع در شورای رقابت طولانی خواهد بود اما در حال پیگیری هستیم که با هماهنگی که ایجاد می‌شود در نهایت صنعت لطمه نبیند و امکان فروش با قیمت های بازار وجود داشته باشد.

رییس سازمان بورس در پاسخ به سوال ایلنا مبنی بر اینکه در مدت مذاکرات قرار نیست خودرویی در بورس عرضه شود، اظهار داشت: سعی می‌کنیم دغدغه‌های دوستان در شورای رقابت را لحاظ کنیم. جمع‌بندی این موضوع طول نمی‌کشد و سعی می‌کنیم مقررات شورای رقابت هم نقض نشود و عرضه‌ها را بعد از آن شروع کنیم. مشخص نیست که چه مدتی عرضه صورت نگیرد. ممکن است دو هفته زمان ببرد و عدم عرضه در مدت زمان مذاکرات هم یکی از موضوعاتی است که با شورای رقابت پیگیری می‌کنیم و اینگونه نخواهد بود که عرصه‌های متوقف شود.

عشقی ادامه داد: درباره عرضه خودرو در میان اعضای شورای رقابت هم اختلافات جدی وجود دارد و باید به جمع‌بندی برسند که هنوز به جمع بندی نهایی نرسیده‌اند.

وی در پاسخ به سوال دیگر ایلنا که چرا جلسه امروز وزیر با شورای رقابت لغو شد، گفت: به دلیل عدم حضور چند تن از اعضای شورای رقابت جلسه امروز با وزیر لغو شد.

منبع: ایلنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->