افشاگری یک رسانه علیه قلیان اکسیژن| طرح مطالعاتی یامنفعت‌طلبی وبازی باسلامت جوانان؟ افشای راز قتل یکی از مدیران شهرداری به دست همسرش ماجرای استفاده بلاگر اینستاگرامی از آمبولانس در شیراز چه بود؟ پیش بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صدور هشدار سطح زرد در استان اعترافات تکان دهنده جوانی که مادر خود را به قتل رساند (۱۷ اردیبهشت) قصاص ۲ قاتل و فرصت دوباره زندگی برای سومین نفر کشف سه کیلوگرم تریاک از معده سرنشینان یک خودرو در بجستان (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) تشدید نظارت بر اتاق‌های فرار تهران دستگیری متهم‌به‌جعل مهر‌های ادارات در مشهد شانه کردن مو چه تاثیری در سلامت و زیبایی آن دارد؟ رفع تندی غذا با چند راهکار ساده عوارض روانی سقط جنین روی مادر نقش موثر مامایی در کاهش آمار سزارین و افزایش زایمان طبیعی پوسیدگی‌های دندانی و افت عملکرد مغز و قلب | بیماری‌های دهان با بروز برخی سرطان‌ها ارتباط دارد هشدار! تزریق این دارو فقط باید در بیمارستان انجام شود آموزش عبور و مرور در خیابان را  از  خردسالی شروع کنیم آنچه باید درباره غذا‌های کنسروی بدانید دستگیری سارق حرفه‌ای موبایل با پوشش زنانه در مشهد + عکس تداوم توزیع شیر مدارس خراسان رضوی در سال آینده
سرخط خبرها

کلاهبرداری ۱۲۷ میلیاردی با شرکت کاغذی

  • کد خبر: ۱۴۸۲۲۴
  • ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۲
کلاهبرداری ۱۲۷ میلیاردی با شرکت کاغذی
متهم در بازجویی‌های به عمل آمده اعتراف کرد با شگرد‌های خاص در قالب شرکت‌های کاغذی و جعل سند ۱۲۷ میلیارد ریال از شهروندان کلاهبرداری کرده است.

به گزارش شهرآرانیوز، مردی که از طریق فروش آپارتمان با مدارک جعلی ۱۲۷ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده و گریخته بودف شناسایی و دستگیر شد.

ماموران پلیس قشم پرونده‌ای را با موضوع کلاهبرداری از طریق فروش ۲ آپارتمان دریافت کردند و مطلع شدند متهم به این جزیره فرار کرده است.

کارآگاهان پلیس آگاهی در تحقیقات خود پی بردند متهم تحت تعقیب دارای چندین پرونده حقوقی و کیفری نزد محاکم قضائی در استان تهران است.

ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و بهره‌گیری از شیوه‌های پلیسی متهم را در شهرستان قشم شناسایی و ضمن هماهنگی با مقام قضائی او را در یک عملیات پلیسی دستگیر کردند.

متهم در بازجویی‌های به عمل آمده اعتراف کرد با شگرد‌های خاص در قالب شرکت‌های کاغذی و جعل سند ۱۲۷ میلیارد ریال از شهروندان کلاهبرداری کرده است.

در نهایت متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.

منبع: اعتماد

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->