نقش مشاور در ارتقای سلامت جامعه انکارناپذیر است | مردم به مشاوران دارای پروانه تخصصی مراجعه کنند درباره آیت ا... محمدجواد انصاری همدانی، فقیه و عارف معاصر شیعه| در هوای عشق او پر می‌زنم تا عرش اعلی خدا سر کار هم با ما همراه است اهمیت حقوق مردم در قبال یکدیگر در کلام وعاظ| هر چه کنی، به خود کنی خیرین سلامت در حوزه خدمات مشاوره‌ای نقش ویژه‌ای دارند انگیزه‌های بحرانی مردم در مراجعه به مراکز کلینیک و مشاوره در مشهد | مشاوره پیش از ازدواج نیازمند فرهنگ سازی است تاریخ منوّرالفکری در ایران (۱) روشن‌فکری دینی از کمبود نگاه تاریخ‌محورانه رنج می‌برد برگزاری جشن بزرگ «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام‌رضا (ع) مشهد استقبال زائران و مجاوران بارگاه رضوی از نمایشگاه «در آستان بقیع» بازدید رئیس بعثه مقام معظم رهبری از نمایشگاه «در آستان بقیع» افزایش ۵۰ درصدی ظرفیت پذیرش زائران مددجو در خراسان رضوی به کجا می‌روم آخر؟ بررسی فضیلت امیرالمؤمنین(ع) در حدیث ردالشمس برگزاری نشست تخصصی «وعده صادق» در مشهد مقدس دومین نشست کارگروه ملی امام‌رضا(ع) در مشهد برگزار شد درباره بانویی نیکوکار که بانی روشنایی حرم مطهر رضوی شد شکر نعمت همجواری با امام رئوف (ع)
سرخط خبرها

روایت زندگانی امام جواد (ع) در «مرا با خودت ببر» به چاپ هفدهم رسید

  • کد خبر: ۱۴۸۲۵۸
  • ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۰
روایت زندگانی امام جواد (ع) در «مرا با خودت ببر» به چاپ هفدهم رسید
همزمان با فرارسیدن میلاد امام جواد الائمه (ع)، نهمین امام شیعیان از سوی به‌نشر (انتشارات آستان قدس رضوی) چاپ هفدهم کتاب «مرا با خودت ببر» روانه بازار کتاب شد.

به گزارش شهرآرانیوز، «مرا با خودت ببر»؛ رمانی متفاوت ازدلداگی مریدان و یاران حضرت جواد (ع) و کرامات و عنایات این امام همام برای مخاطب نوجوان است که توسط مظفر سالاری نویسنده مطرح رمان‌های دینی در کشورمان نوشته شد.

این رمان متفاوت عاشقانه، روایتی دقیق از وضعیت اجتماعی و اقتصادی زندگی امام جواد (ع) در بغداد در سال ۲۱۸ است که با پرداختن به معجزات و عنایات ویژه امام جواد (ع)، خواننده را به قصر مامون هفتمین خلیفه عباسی می‌برد و از توطئه شومی که برای حضرت جواد در نظر گرفته شده خبر دار می‌کند و از تلاش‌های جناب این سکیت یار با وفای امام جواد و امام هادی (ع) برای تربیت و آموزش معارف دینی یاران حقیقی پرده برداری می‌کند.

در این کتاب علاوه بر بیان بخش‌های از زندگی و کرامات امام جواد (ع)، خوانندگان با یکی از ادبای بزرگ شیعی به نام ابن سکیت نیز آشنا می‌شوند. این رمان برای که نخستین بار در سال گذشته منتشر شده در بازه زمانه یکساله بنا به استقبال خوب مخاطبان به چاپ هفدهم رسیده است ۱۸ هزار و ۳۰۰ نسخه از این کتاب روانه بازار کتاب شده است.

 این روز‌ها نیز پویشی از سوی به‌نشر (انتشارات آستان قدس رضوی) با محوریت کتاب «مرا با خودت ببر» در حال برگزاری است که مورد توجه علاقه‌مندان به رمان قرار دارد.

علاقه‌مندان به ادبیات مذهبی و تاریخ اسلام می‌توانند برای شرکت در مسابقه نسخه چاپی کتاب و یا الکترونیکی و یا کتابِ صوتی (مرا با خودت ببر) را از فراکتاب یا کتابفروشی‌های معتبر سراسر کشور تهیه کنند و پس از تهیه و مطالعه کتاب، با حضور در سامانه marabebar.ir، در پویش ملی همخوانی کتاب «مرا با خودت ببر» که تا پایان بهمن ۱۴۰۱ ادامه دارد شرکت کرده و از جوایز این دوره از مسابقات به‌نشر از جمله ۹ کمک هزینه سفر عتبات عالیات و زیارت مرقد مطهر امام جواد (ع) بهره‌مند شوند.

منبع: آستان نیوز 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->