پیش فروش دناپلاس ایران خودرو آغاز شد | با ۳۵۰ میلیون دناپلاس سوار شوید (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) رسیدن به حقوق و دستمزد کارگران در مجلس بسیار سخت‌تر از جلسات شورای عالی کار است  ثبات قیمت‌ها در بازار میوه و تره‌بار مشهد از ابتدای سال ۲۱ درصد بیمه‌شدگان تامین اجتماعی، بانوان هستند قیمت جدید محصولات ایران خودرو و سایپا در بازار امروز جمعه (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) + جدول امکان اعتراض برای دریافت سهام عدالت جاماندگان (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) پایان اجرای طرح فجرانه کالابرگ تا هفت روز دیگر | برنامه دولت درخصوص کالابرگ چیست؟ (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) ظرفیت اشتغال در صنایع غذایی بی‌نظیر است پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد درپی قانون‌شکنى‌های متعدد لیست قیمت انواع میوه‌ در بازار امروز مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) | کاهش قیمت میوه محسوس‌تر می‌شود کشف کارگاه تولید آبلیمو و آبغوره تقلبی در محدوده بلوار شهید طرحچی مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + عکس قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تعطیلی طلافروشی‌های مشهد در ۱۵ اردیبهشت قطعی گاز و برق معضل کارخانه‌های سیمان خراسان رضوی یک پیش بینی مهم از آینده طلا اجاره‌نشینی با ماهانه بیش از ۱۰ میلیون در منطقه رضاشهر مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) چند درصد چک‌ها در اسفند سال گذشته برگشت خورد؟ وزیر نیرو خبر داد: مهم‌ترین دلیل ناترازی انرژی برق در کشور بی توجهی به اقتصاد انرژی است نکات کلیدی در انتخاب صندوق‌های طلا قیمت طلا، دلار و سکه در بازار امروز (پنجشنبه، ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) آغاز بازگشت زائران عمره به کشور وام مسکن ۲ میلیاردی با اقساط نجومی | وام مسکن، مُسکن هم نیست، چه برسد به درمان! ال ۹۰ ایرانی رونمایی شد + عکس و مشخصات کامل مالیات بر عایدی سرمایه شامل چه کسانی می‌شود و چه مقدار است؟ + اینفوگرافی ادعای رکوردشکنی ۸۰ ساله تورم تکذیب شد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

تاکید بر حمایت از تولید با روش‌های غیر تورمی در خراسان رضوی

  • کد خبر: ۱۴۸۵۹۰
  • ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۶
تاکید بر حمایت از تولید با روش‌های غیر تورمی در خراسان رضوی
مدیر اداره تامین مالی زنجیره تولید بانک مرکزی گفت: یکی از اصلی‌ترین الزامات سرمایه گذاری برای تحقق رشد اقتصادی بالا توسعه کارآفرینی با محوریت بخش خصوصی است.

به گزارش شهرآرانیوز، دکتر آذرمند با حضور در همایش تقدیر از کارآفرینان خراسان رضوی که امروز ۱۳بهمن در مشهد برگزار شد گفت: در جلسه دیدار کارافرینان مقام معظم رهبری که ۱۰بهمن ماه برگزار شد تاکید بر رشد ۸درصد اقتصادی کشور بود. اگر اقتصاد ما رفاه، اشتغال پایدار وجایگاه بین المللی بخواهد نیاز به نرخ رشد پایدار دارد. مسلما الزامات آن ساده نیست و نیاز به رشد اقتصادی و سرمایه گذاری است .

به گفته مدیر اداره تامین مالی زنجیره تولید بانک مرکزی، یکی از اصلی ترین الزامات سرمایه گذاری برای تحقق رشد اقتصادی بالا بحث کارآفرینی و‌محوریت بخش خصوصی است . بدون محوریت این موارد امکان رسیدن به رشد اقتصادی بالا امکان پذیر نیست و اینیک اصل پذیرفته شده است.

وی تاکید کرد: برای وقوع این اتفاق هم بهبود فضای کسب و‌کار اهمیت دارد و‌هم رفع موانع مقرراتی و زیر ساختی مطرح است.

آذرمند تصریح کرد: ما در نظام بانکی تلاش خود را در استان داریم، تامین مالی زنجیره ای را با همکاری سایر دستگاه های استانپیگیری می کنیمو تلاش این است بعد از استان تهران که شروع کار ما در بحث تامین مالی زنجیره ای و حمایت از تولید با روش هایغیر تورمی بود. پایلوت های استانی در استان اصفهان و خراسان متمرکز کنیم و با حمایت مدیران این استان بتوانیم صنعت را توسعه دهیم.

یزدانبخش، مدیرانجمن کارفرمایان صنایع خراسان رضوی گفت: کارافرینیک عاشق و خدمتگزاری بی منت است و نیاز به تقدیر ندارد.

وی افزود: با تجربه چهل ساله در صنعت که دارم ، کارآفرین و صنعتگر اگر از سختی ها دور شوندو انچه که با عنوان ارامش را در رفاهبدانند دیرتر به دریچه اعلای کارافرینی می رسند. پس  نگاه باید وسیع و تحمل باید زیاد باشد.

وی ادامه داد: افراد بزرگی در  صنعت استان داریم جوانان باید مسیر زندگی انها را هم نگاه کنند وقتی یک کارآفرین از یک زیر زمینکار خود را شروع میکند و به جایگاه مناسب دست می یابد جوان باید این مسیر را هم ببیند که بدون سختی و تلاش نمیتواند به موقعیتبالا دست یابد. مسلما بستر رشد یک کارافرین در خانواده است و این مهم است که حمایت انجام شود.

به گفته یزدانبخش ، فضا باید برای و رشد وجود داشته باشد. امروز کارافرینان و صنعتگر نباید خدشه ای در امید‌ او به وجود آید، از دولتتقاصا داریم این شرایط را فراهم کند.  رسیدن به رشد  هشت درصدی اقتصاد با حمایت از جوانان و کارافرینان صنعتگران امکان پذیراست.

به گزارش شهرآرانیوز، در این همایش رونمایی از همایش  تجلیل از نخبگان و پختگان خراسان رضوی که در تابستان سال اینده قراراست برگزار شود رونمایی شد . همچنین از کارافرینان برتر استان  تجلیل شد. 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->