نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رفت بوروسیا دورتموند و پاری‌سن‌ژرمن| امباپه در حسرت فینال؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و پنجم (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صدر کماکان در تسخیر آبی‌ها پخش زنده بازی النصر و الخلیج در جام حذفی عربستان+ تماشای آنلاین نتیجه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| خواب آور و بی‌فایده! ویدئو خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) همه‌کاره استقلال به‌دنبال مربی خارجی سهمیه خارجی پرسپولیس کاهش پیدا کرد نتیجه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)| تساوی دل‌سردکننده ویدئو خلاصه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر فوتبال(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترکیب پرسپولیس برای بازی با سپاهان اعلام شد | بیرانوند در ترکیب اصلی پخش زنده بازی دورتموند و پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا + تماشای آنلاین فن دایک در رادار بایرن مونیخ ستاره سابق پرسپولیس مربی تیم ملی شد اوبلاک در لیست فروش اتلتیکومادرید پخش زنده بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر + تماشای آنلاین اعلام ترکیب استقلال مقابل تراکتور پخش زنده بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر + تماشای آنلاین سرمربی برزیلی پرسپولیس جزو ۱۰ مربی گران ایران هم نیست محرومیت اسماعیلی‌فر و تغییر خط دفاعی پرسپولیس مقابل سپاهان اعلام ترکیب تراکتور مقابل استقلال
سرخط خبرها

برخورد عجیب نکونام با کولیبالی در فولاد

  • کد خبر: ۱۴۸۹۹۶
  • ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۴:۵۹
برخورد عجیب نکونام با کولیبالی در فولاد
سرمربی فولاد برخورد ناجوانمردانه ای با مدافع خارجی تیمش دارد.

به گزارش شهرآرانیوز، جواد نکونام که مدعی است مربی با اخلاق و حرفه‌ای است در روز‌های اخیر برخورد خوبی با موسی کولیبالی در تمرینات فولاد نداشته و این مسئله با ناراحتی همبازیان او هم مواجه شده است.

نکونام در فصل نقل و انتقالات زمستانی تلاش زیادی کرد تا موسی کولیبالی را از تیمش کنار بگذارد، اما این بازیکن حاضر به فسخ قراردادش نشد چرا که پولش را کامل می‌خواست. حالا که این اتفاق رخ نداده نکونام قصد تلافی کردن کار او را دارد. از این جهت که کولیبالی در ۱۰ روز اخیر به جای شرکت در تمرینات گروهی فولاد مجبور شده به دستور نکونام فقط دور زمین بدود.  

کولیبالی در دو بازی اخیر فولاد هم جایی در لیست ۱۸ نفره نداشته است.

این حرکت عجیب نکونام صدای مدیران فولاد را هم درآورده چرا که آن‌ها اعتقاد دارند وقتی ۴۵۰ هزار دلار برای یک بازیکن هزینه کرده اند باید از او بهره ببرند نه اینکه فقط دور زمین بدود. حتی هوادارن فولاد هم از این موضوع شاکی اند و اعتقاد دارند کولیبالی آنقدر هم بازیکن بدی نیست که مستحق این رفتار ناجوانمردانه باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->