نتیجه و ویدیو خلاصه بازی نیوکاسل و منچستریونایتد| برد تن‌هاخ در برابر رقیب همیشگی نتیجه و ویدیو خلاصه بازی یوونتوس و آتلانتا| بیانکونری فاتح جام مصدومیت بیرانوند جدی است مقاومت پیکان مقابل خواسته استقلال کاپیتان‌های پرسپولیس پشت اوسمار مدافع پرسپولیس در سیرجان صادقی در استخر مصدوم شد؟ تکذیب خرید تیام توسط استقلال برنامه هفته پایانی لیگ برتر انگلیس | جام به منچستر می‌رود یا لندن؟ عبدی زیر تیغ جراحی تمرین استقلال تعطیل شد ویسی خشمگین‌تر از روز مسابقه | نگران داوری‌ها و ناداوری‌ها هستم مصدومیت عجیب صادقی | فصل برای هافبک پرسپولیس تمام شد ساکت سومین جام را هم از استقلال می‌گیرد؟ مهاجم سابق پرسپولیس ارزشمندترین بازیکن جی لیگ پیشنهاد هندی برای چشمی علیپور پیشنهاد از لیگ ایران را تایید کرد| در دوراهی پرسپولیس یا سپاهان خطیر خالق اسپانسر‌های سرگردان استقلال برنامه‌های الشباب برای جذب دیبالا اولتیماتوم پیکان به عنایتی
سرخط خبرها

ستاره مد نظر گل‌محمدی امروز در ترکیب اصلی پرسپولیس است

  • کد خبر: ۱۴۹۳۵۴
  • ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۸
ستاره مد نظر گل‌محمدی امروز در ترکیب اصلی پرسپولیس است
سرمربی پرسپولیس قصد دارد از بازیکن جدید خود در بازی امروز به صورت کامل استفاده کند.

گروه ورزش/ شهرآرانیوز، در جریان دیدار پرسپولیس و آلومینیوم اراک بود که عیسی آل‌کثیر مهاجم پرسپولیس پس از نزدیک به یک سال دوری از میادین به علت مصدومیت، از ابتدای نیمه دوم برای سرخپوشان به زمین رفت تا طلسم بازی نکردن این بازیکن شکسته شود.

آل‌کثیر در همان یک نیمه بازی نشان داد که از نظر بدنی و فنی در شرایط بسیار ایده‌آلی قرار دارد و اگر شانس با او یار بود حتی می‌توانست برای پرسپولیس گلزنی هم کند. ضمن اینکه انگیزه بالای آل‌کثیر و عطش این بازیکن برای بازی خبری خوب و امیدوار کننده برای یحیی گل‌محمدی و هواداران پرسپولیس بود.

حالا خبر رسیده که بعد از نمایش ضعیف امید عالیشاه و شیخ دیاباته در خط حمله پرسپولیس در چند بازی گذشته و البته آمادگی و انگیزه آل‌کثیر، یحیی گل‌محمدی از این مهاجم به صورت ثابت در ترکیب بازی با صنعت نفت آبادان استفاده کند تا دوباره دوندگی و البته انگیزه در خط حمله پرسپولیس زنده شود.


در ادامه حتما بخوانید

ترکیب پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان مشخص شد؟

پرسپولیس از داوری سود کرده یا سپاهان؟

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->