زلزله دیباج در استان سمنان را لرزاند (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) از کمک دانشجویان برای اثاث کشی خانه استاد تا معمای ترک تحصیل دانشجویان دکترا ! اتصالی برق پشت‌بام، منزل مسکونی را به آتش کشید + تصویر حادثه (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) افشاگری یک رسانه علیه قلیان اکسیژن| طرح مطالعاتی یامنفعت‌طلبی وبازی باسلامت جوانان؟ افشای راز قتل یکی از مدیران شهرداری به دست همسرش ماجرای استفاده بلاگر اینستاگرامی از آمبولانس در شیراز چه بود؟ پیش بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صدور هشدار سطح زرد در استان اعترافات تکان دهنده جوانی که مادر خود را به قتل رساند (۱۷ اردیبهشت) قصاص ۲ قاتل و فرصت دوباره زندگی برای سومین نفر کشف سه کیلوگرم تریاک از معده سرنشینان یک خودرو در بجستان (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) تشدید نظارت بر اتاق‌های فرار تهران دستگیری متهم‌به‌جعل مهر‌های ادارات در مشهد شانه کردن مو چه تاثیری در سلامت و زیبایی آن دارد؟ رفع تندی غذا با چند راهکار ساده عوارض روانی سقط جنین روی مادر نقش موثر مامایی در کاهش آمار سزارین و افزایش زایمان طبیعی پوسیدگی‌های دندانی و افت عملکرد مغز و قلب | بیماری‌های دهان با بروز برخی سرطان‌ها ارتباط دارد هشدار! تزریق این دارو فقط باید در بیمارستان انجام شود آموزش عبور و مرور در خیابان را  از  خردسالی شروع کنیم
سرخط خبرها

بارش برف در تهران و کرج تا چه زمانی ادامه دارد؟

  • کد خبر: ۱۵۰۰۰۷
  • ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۳
بارش برف در تهران و کرج تا چه زمانی ادامه دارد؟
بارش برف در پهنه وسیعی از استان تهران از بامداد امروز یکشنبه ۲۳ بهمن ماه آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

به گزارش شهرآرانیوز، از صبح امروز یکشنبه ۲۳ بهمن ماه شاهد فعالیت سامانه بارشی هستیم که طبق پیش بینی‌ها این سامانه در تهران ابتدا از شمال غرب و شمال تهران آغاز و مناطق دیگر را نیز تحت تأثیر خود قرار داده و در این سامانه مناطق شرقی و جنوبی نیز برفی شده اند، در این گزارش به بررسی وضعیت راه‌ها و محورهای مواصلاتی و برف روبی ها در مناطق برف زده از زمان پیشگیری تا آمادگی و مقابله پرداخته ایم.

بارش برف در تهران و شهر‌های دیگر که از ساعات ابتدایی صبح امروز آغاز شده است، تا ساعت ۳ بامداد صبح فردا ادامه خواهد داشت و در بارش‌ها وقفه‌ای رخ نمی‌دهد. 

دمای هوای تهران به یک درجه رسیده و در شب تا منفی ۵ درجه نیز خواهد رسید.

بارش برف در دماوند، آبعلی، پردیس و لواسانات هم سنگین است.

همچنین خبر می رسد بارش برف و کاهش محسوس دما  در استان البرز تا آخر هفته مورد انتظار است. همچنین به دلیل ماهیت تندری آن، برای روزهای یکشنبه و چهارشنبه رگبار برف در نقاط مختلف این استان پیش‌بینی می‌شود.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->