۱۰ واحد منزل مسکونی رایگان به مدت ۳ ماه در اختیار خانواده‌های سیل زده سپاه ۶۹ مشهد پیشرفت برقی‌سازی خط راه‌آهن مشهد-تهران صفر است | ۱۰۰ واگن مسافربری نو وارد شبکه حمل‌ونقل ریلی می‌شود نرخ میوه در بازار امروز مشهد (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) + جدول رئیس دایره بیمه کشاورزی خراسان‌رضوی: پرداخت غرامت به کشاورزان استان به‌سرعت انجام می‌شود بورس ۶۲ هزار واحد ریخت! | ۹۴ درصد نماد‌ها منفی شدند (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) مبلغ اجاره آپارتمان در منطقه راهنمایی مشهد سر به فلک کشید (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) آخرین وضعیت فعالیت بازار طلای مشهد (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) | حباب در سکه همچنان وجود دارد سکه به کمتر از ۴۰ میلیون تومان سقوط کرد | حباب سکه کاهشی شد (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز | ریزش بی‌ارزش (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت طلا، دلار، سکه و ارز دیجیتال در بازار امروز (یکشنبه، ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) خبر جدید وزیر راه درباره نهضت ملی مسکن امشب یارانه واریز می‌شود (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) رکوردشکنی سود بدون ریسک اوراق اسناد خزانه اسلامی + نمودار دلیل کاهش پی‌درپی نرخ دلار چیست؟ (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) سنگ اندازی سامانه‌های متعدد دولت الکترونیک پیش پای کسب وکار‌ها  دلیل کاهش شدید قیمت نات کوین چیست؟ حقوق اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ بازنشستگان کشوری واریز شد نحوه انتقال نات‌کوین از ربات تلگرام به کیف‌ پول و فروش آن + روش استیک‌کردن یا سرمایه‌گذاری کشف و توقیف ۲۱ تن پای مرغ غیربهداشتی در مشهد | در خرید گوشت چرخ‌کرده دقت کنید  در خواست اتاق اصناف مشهد از واحد‌های صنفی برای کمک به سیل‌زدگان استان ایران خودرو محصولات هایما را گران کرد+ جدول (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) دلار در آستانه ورود به کانال ۵۶ هزار تومان (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) توزیع ۲۲ هزار تن انواع کود‌های یارانه‌ای بین کشاورزان خراسان رضوی طی سال جاری آغاز عملیات خرید تضمینی گندم در خراسان‌رضوی | افزایش ۱۷ درصدی قیمت خرید تضمینی گندم از کشاورزان استان سودای صعود در روز‌های رکود بورس | گزارش وضعیت بازار سهام (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

قیمت خودرو در بازار امروز (۲۴ بهمن ۱۴۰۱) + جدول

  • کد خبر: ۱۵۰۱۵۴
  • ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۲
  • ۱
قیمت خودرو در بازار امروز (۲۴ بهمن ۱۴۰۱) + جدول
قیمت خودرو در بازار کماکان با نوسانات زیادی همراه شده است. گرچه در این میان، فعلان بازار معتقدند سرعت رشد افزایش قیمت‌ها در بازار کاهش یافته است، اما بازار همچنان در رکود است و خرید و فروشی صورت نمی‌گیرد.

به گزارش شهرآرانیوز، قیمت خودرو صفر داخلی روز دوشنبه، ۲۴ بهمن ۱۴۰۱، با توجه به آمار و قیمت روزانه سایت دیوار با تغییراتی همراه شد.

بررسی‌ها نشان می‌دهد در روز‌های گذشته قیمت خودرو همچنان با نوساناتی همراه بوده و تاثیر نوسانات پیشین دلار در قیمت خودرو این روز‌ها نمایان کرده است.

در سایت‌های خرید و فروش قیمت خودرو در لحظه نگارش این گزارش در بازار ایران به این شرح ثبت شده است:

پراید ۱۱۱ هفته‌های گذشته کانال‌شکنی کرد و وارد بازه ۳۰۰ میلیون تومانی شد. اما قیمت این خودرو دوباره به کانال قبلی بازگشت. البته به نظر می‌رسد پراید آماده بازگشت به کانال ۳۰۰ میلیون تومانی خود است. چراکه امروز صبح این خودرو به قیمت ۲۹۸ میلیون تومان رسید.
]پراید ۱۳۱ نیز امروز سه میلیون تومان افزایش قیمت را تجربه کرد و هم‌اکنون در نرخ ۲۸۹ میلیون تومان به بازار کشور عرضه می‌شود.

تارا اتوماتیک هم که این روز‌ها با افزایش قیمت قابل توجهی همراه شده است، طی چند روز گذشته روند نوسانی به خود گرفت. این خودرو که روز‌های گذشته وارد کانال ۸۰۰ میلیون تومانی شده بود، امروز نیز ۱۴ میلیون تومان گران و به نرخ ۸۲۱ میلیون تومان در بازار خرید و فروش شد.

اما پژو ۲۰۷ که روز‌ها بود با ثبات قیمت همراه شد و قیمت آن در بازار تغییری نکرد، امروز ۱۶ میلیون تومان گران شد و به ۸۲۶ میلیون تومان رسید.

دنا معمولی هم امروز در نرخ ۶۴۵ میلیون تومان عرضه شد.

پژو پارس اتوماتیک که در روز‌های گذشته جهش قیمتی زیادی را تجربه کرد، با پنج میلیون تومان افزایش قیمت همراه شد و به نرخ ۶۴۰ میلیون تومان در بازار خودرو کشور رسید.

قیمت خودرو در بازار امروز (۲۴ بهمن ۱۴۰۱) + جدول

 قیمت خودرو‌های پرطرفدار

در این میان، خودرو‌های پرطرفدار بازار خودرو امروز چه قیمتی را در کارنامه خود ثبت کردند؟

تیبا هاچ‌بک پلاس که از خودرو‌های پرطرفدار است، صبح امروز، دوشنبه، در محدوده ۳۲۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد.

پژو ۲۰۶ تیپ ۲ که در روز‌های گذشته با کاهش قیمت مواجه شده بود، اکنون ۹ میلیون تومان گران شد و در نرخ ۴۷۹ میلیون تومان به فروش رسید. تیپ ۵ این مدل پژو نیز مجددا وارد کانال بالاتر شد و به ۵۰۹ میلیون تومان رسید.

کوییک که جایگزین پراید شده و به قشر متوسط جامعه اختصاص یافته، در روز‌های گذشته رکورد جدیدی را ثبت کرد و وارد کانال جدیدی شد. قیمت این خودرو به ۳۲۳ میلیون تومان رسید.

در این میان، شاهین G که در ماه‌های گذشته به مرز ۶۰۰ میلیون تومان نیز رسیده بود، حال با قیمت ۵۴۳ میلیون تومان عرضه شد. به نظر می‌رسد بورس کالا تنها به صورت موقت بر کاهش قیمت شاهین تاثیر گذاشته بود و این خودرو دوباره درحال صعود به کانال بالاتر ۶۰۰ میلیون تومان است.
پیش‌بینی قیمت خودرو در روز‌های آینده

قیمت خودرو در بازار کماکان با نوسانات زیادی همراه شده است. گرچه در این میان، فعلان بازار معتقدند سرعت رشد افزایش قیمت‌ها در بازار کاهش یافته است، اما بازار همچنان در رکود است و خرید و فروشی صورت نمی‌گیرد.

کارشناسان حوزه صنعت خودرو پیش‌بینی می‌کنند بازار تا پایان سال به همین روند فعلی خود ادامه دهد. البته باید به این نکته اشاره کرد که بازار شب عید، به رسم هر سال و جدای از نوسانات ارزی، با حدود الی ۱۵ درصد افزایش قیمت همراه می‌شود.

منبع: تجارت نیوز

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
میثم
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۹
0
0
سلام وقت بخیر
از مدیریتو مسول این ایرانخودرو خواهش میکنم تمنا میکنم ، بعد از 50مرحله ثبت نام و نا امید شدن.. تهش یه رزرو که آیا بشه آیا نشه بخداطلا فروختم از هرکس تونستم قرص کردم تا پول جور بشه.. یه ماشین بگیرم منم ماشین دار بشم .. باهاش بتونم زندگیمو بچرخونم، بخدا مام آرزو داریم ماشین دار بشیم
از شما خوهش دارم تمنا دارم بخدا مام مصرف کننده هستیم خواهش میکنم این عیدی رو شب عیدی به ما و خانوادمون بدید رزرو ما برنده اعلام بشه یه خوشحالی به دل زنو بچه ما باشه...
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->