قتل هولناک زن میانسال و دستگیری فرزند بی رحم(۱۶ اردیبهشت) راز جسد بی‌سر مرد افغانستانی فاش شد (۱۶ اردیبهشت) قلیان اکسیژن مبنای علمی ندارد آتش سوزی آشپزخانه در محله مفتح اطفا شد +تصویر(۱۶ اردیبهشت) نسخه طب ایرانی برای سرطان توصیه به مصرف آب چاه به جای آب‌های بسته‌بندی شده غیرکارشناسی است دستگیری سه سارق خودرو در مشهد (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) کشف ۴۰ فقره سرقت در مشهد (۱۶ اردیبهشت) چگونه مصرف برق یخچال فریزر را کاهش دهیم؟ آیا نوزادان می‌توانند ماست بخورند؟ چرا بانوان معلمی را ترجیح می‌دهند؟ نگهداری برنج پخته در یخچال | برنج پخته چند روز در یخچال می‌ماند؟ دبیر سندیکای تولیدکنندگان مکمل ایران: مکمل خارجی و وارداتی نداریم | روش‌های تشخیص مکمل اصل از تقلبی  برخورد قانونی با معلم‌بلاگر‌ها در مدارس دولتی و غیردولتی اگر شانه‌ها و کتفتان جوش می‌زند، بخوانید یک تونر طبیعی که برای درمان آکنه معجزه می‌کند در چه مواردی نباید از بوتاکس برای رفع چین‌وچروک صورت استفاده کرد؟ اعزام ۵۱۳ زائر حج عمره به سرزمین وحی از فرودگاه مشهد یک روش ساده برای از بین بردن سیاهی زیر چشم
سرخط خبرها

گازگرفتگی در تهران، جان ۲ نفر را گرفت

  • کد خبر: ۱۵۰۵۵۹
  • ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۲
گازگرفتگی در تهران، جان ۲ نفر را گرفت
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از کشته شدن ۲ نفر در حادثه گازگرفتگی در میدان نیاوران خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، سید جلال ملکی گفت: در طبقه اول یک ساختمان ۶ طبقه و در یکی از واحدها حادثه گازگرفتگی رخ داده بود که سه نفر شامل ۲ آقا و یک خانم در محل حادثه حضور داشتند، خانم و یک آقا جان خود را از دست دادند و نفر دیگر روانه بیمارستان شد.

وی افزود: در خارج این ساختمان، دودکش وجود نداشت و همین موضوع منجر به حادثه شد که البته با توجه به سرمای هوا، آلاینده‌ها از دودکش خارج نشده بود و همین عوامل منجر به انتشار گاز دی اکسید کربن شد.

ملکی در ادامه از آتش سوزی در یک کارگاه کفاشی در حوالی باغ سپهسالار خبر داد و گفت: در این حادثه نیز چهار نفر مصدوم شدند.

وی افزود: در یک ساختمان پنج طبقه که همه آن کارگاه تولید محصولات چرمی و کفش بود، یک واحد در طبقه چهارم به وسعت ۷۰ متر دچار آتش‌سوزی شد؛ به گونه‌ای که ارتفاع شعله‌ها به حدی بود که به واحد بالاسری نفوذ کرد و منجر به ذوب شدن شیشه‌ها شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران اضافه کرد: آتش نشانان از گسترش آتش به سمت اطراف جلوگیری کردند و در این حادثه چهار نفر از افرادی که در واحد حضور داشتند دچار دود گرفتگی و سوختگی شدند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->