جلالی از گل محمدی بله گرفت؟ بیرانوند نگران تراکتور! بی توجهی باشگاه پرسپولیس به اقدام غیر حرفه‌ای صادقی اوسمار خواستار توافق با دو بازیکن قبل از اتمام فصل مذاکرات نهایی ایجنت اوسمار با درویش نتیجه و ویدئو خلاصه بازی آرسنال و اورتون| برد بی فایده و توپچی‌های سرافکنده نتیجه و ویدئو خلاصه بازی منچسترسیتی و وستهم| جشن قهرمانی و سلطنت پپ گواردیولا پخش زنده بازی منچسترسیتی و وستهم در هفته آخر لیگ برتر انگلیس (یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین برنامه کامل تیم ملی ایران لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ پایان کار قدوس در برنتفورد + عکس نحوه خرید بلیت بازی نساجی و استقلال + قیمت و لینک خرید نحوه خرید بلیت بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان + قیمت و لینک خرید همه منتظر جواب ستاره آلمانی بازگشت برهانی به استقلال مدافع پرسپولیسی علیه استقلال دو سهمیه المپیک برای تنیس‌روی‌میز ایران قطعی شد درویش موافق جذب علیپور پرسپولیس همچنان با هیات مدیره ناقص اوسمار برای تمدید چقدر دستمزد می‌خواهد؟ برنامه اوسمار مورد تایید اعضای هیات مدیره پرسپولیس
سرخط خبرها

اوضاع تیم‌های پایه استقلال وخیم است

  • کد خبر: ۱۵۰۶۲۳
  • ۲۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۱
اوضاع تیم‌های پایه استقلال وخیم است
تیم‌های پایه استقلال با وجود نمایش مطلوبی که در رده‌های سنی داشتند، از لحاظ مالی اوضاع وخیمی دارند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، تیم امید استقلال به تازگی با متوقف کردن پرسپولیس دردربی امید‌های تهران خود را یک گام دیگر به قهرمانی در رده سنی امید نزدیک کرده است.

با وجود درخششی که بازیکنان امید استقلال داشتند، اما توجه صد در صدی به استعداد‌های این رده نمی‌شود. آرش برهانی، سرمربی تیم امید استقلال با تایید وضعیت نامناسب مالی بازیکنان این رده گفته: «من به امیری و فتح الله زاده گفتم حواسشان به این بازیکنان باشد. قبل از این بازی از  پرسپولیسی‌ها کلیپی دیدم که  ۵۰ درصد از پول شان را گرفته‌اند، اما بازیکنان ما پولی نگرفته‌اند. البته به باشگاه حق می‌دهم، زیرا مدیریت جدید تا باشگاه را دستش بگیرد زمان را بخاطر جابه جایی از دست رفت، ولی باعث شده که بازیکنان ما تاکنون یک ریال هم نگیرند.»

این اتفاقات درحالی درباشگاه استقلال رخ می‌دهد که مبالغ هنگفتی هزینه بازیکنان بزرگسال می‌شود وحتی برخی بازیکنان با افزایش چند برابری حقوق خود در دوران مدیریت آجورلو بودجه بسیاری را از این باشگاه می‌گیرند.

با این حال از مدیران استقلال که پیش از حضور دراین باشگاه ادعای درآمدزایی داشتند، انتظار می‌رود که هزینه‌های ناچیز تیم‌های پایه را تامین کرده و اجازه ندهند این بازیکنان سرخورده شوند.

این بازیکنان آینده‌های باشگاه استقلال محسوب می‌شوند ومدیران آبی باید بیشتر حواس‌شان به پایه‌ها باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->