جلالی از گل محمدی بله گرفت؟ بی توجهی باشگاه پرسپولیس به اقدام غیر حرفه‌ای صادقی اوسمار خواستار توافق با دو بازیکن قبل از اتمام فصل مذاکرات نهایی ایجنت اوسمار با درویش نتیجه و ویدئو خلاصه بازی آرسنال و اورتون| برد بی فایده و توپچی‌های سرافکنده نتیجه و ویدئو خلاصه بازی منچسترسیتی و وستهم| جشن قهرمانی و سلطنت پپ گواردیولا پخش زنده بازی منچسترسیتی و وستهم در هفته آخر لیگ برتر انگلیس (یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین برنامه کامل تیم ملی ایران لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ پایان کار قدوس در برنتفورد + عکس نحوه خرید بلیت بازی نساجی و استقلال + قیمت و لینک خرید نحوه خرید بلیت بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان + قیمت و لینک خرید همه منتظر جواب ستاره آلمانی بازگشت برهانی به استقلال مدافع پرسپولیسی علیه استقلال دو سهمیه المپیک برای تنیس‌روی‌میز ایران قطعی شد درویش موافق جذب علیپور پرسپولیس همچنان با هیات مدیره ناقص اوسمار برای تمدید چقدر دستمزد می‌خواهد؟ برنامه اوسمار مورد تایید اعضای هیات مدیره پرسپولیس
سرخط خبرها

اولتیماتوم گل‌محمدی به باشگاه پرسپولیس!

  • کد خبر: ۱۵۰۷۰۲
  • ۲۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۰
  • ۳
اولتیماتوم گل‌محمدی به باشگاه پرسپولیس!
باشگاه پرسپولیس از یحیی گل‌محمدی اولتیماتوم دریافت کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، در روز‌های گذشته خبر‌هایی مطرح شد مبنی بر اینکه هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در احضار یحیی گل‌محمدی به نشست اخیرش به او اولتیماتوم داده است که این خبر به شدت از سوی اعضای هیات مدیره این باشگاه و شخص مدیرعامل تکذیب شد.

واقعیت امر این است که در جلسه اخیر هیات مدیره پرسپولیس بیشتر از آنکه اعضا و مدیرعامل بابت نتایج تیم از یحیی گلایه‌مند باشند او از نحوه حمایت باشگاه از تیم و اعتراض به فدراسیون و سازمان لیگ گلایه کرده است.

در واقع اگر بگوییم یحیی به هیات مدیره باشگاه پرسپولیس اولتیماتوم داده که باید کارشان را بهتر انجام دهند، خیلی بهتر است.

نکته جالب توجه اینکه یکی دو عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس که رابطه خوبی با درویش نداشته و ارتباط خوبی هم با وزیر ورزش دارند، اتفاقات جلسه را به گوش حمید سجادی رسانده‌اند.

مسئله دیگر اینکه در جلسه اشاره شده حتی یک فرد ورزشی و فوتبالی غیر از یحیی گل محمدی در جلسه نبوده که بخواهد به ایرادات فنی تیم اشاره کند و در واقع یحیی تا می‌توانسته از کارش و تیمش تایید کرده و حاضرین در جلسه نیز این حرف‌ها را تایید کرده‌اند.

در هر صورت وقتی حیی در نشست خبری صراحتا اعلام می‌کند نه مدیرعامل و نه هیات مدیره توان برکناری‌اش را ندراند خودش گویای همه چیز در این باشگاه است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
0
0
پرسپولیس با مربی ایرانی هیچی نمیشه فقط مربی بزرگ خارجی شام آخر بایحیی
شاپور
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
0
0
به یحیی بگیدلباس مشکی مهسا امینی رودربیاره اشکاشوپاک کنه بچسبه به پرسپولیس این سوراخهای ۶تایی خیلی زبون دراوردن
یحیی
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
0
0
چه بخواین چه نخواین یحیی صد تا باخت و یکم بده در قلب میلیونها پرسپولیسی و انسان شرافتمنده
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->