بازی‌های هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال لغو شد پیام تسلیت وزیر ورزش و جوانان در پی شهادت رئیس‌ جمهور پیام تسلیت باشگاه استقلال در پی شهادت رئیس جمهور + عکس جلالی از گل محمدی بله گرفت؟ بیرانوند نگران تراکتور! بی توجهی باشگاه پرسپولیس به اقدام غیر حرفه‌ای صادقی اوسمار خواستار توافق با دو بازیکن قبل از اتمام فصل مذاکرات نهایی ایجنت اوسمار با درویش نتیجه و ویدئو خلاصه بازی آرسنال و اورتون| برد بی فایده و توپچی‌های سرافکنده نتیجه و ویدئو خلاصه بازی منچسترسیتی و وستهم| جشن قهرمانی و سلطنت پپ گواردیولا پخش زنده بازی منچسترسیتی و وستهم در هفته آخر لیگ برتر انگلیس (یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین برنامه کامل تیم ملی ایران لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ پایان کار قدوس در برنتفورد + عکس نحوه خرید بلیت بازی نساجی و استقلال + قیمت و لینک خرید نحوه خرید بلیت بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان + قیمت و لینک خرید همه منتظر جواب ستاره آلمانی بازگشت برهانی به استقلال مدافع پرسپولیسی علیه استقلال دو سهمیه المپیک برای تنیس‌روی‌میز ایران قطعی شد درویش موافق جذب علیپور
سرخط خبرها

ساعت و تاریخ بازی فولاد و الفیصلی در لیگ قهرمانان آسیا

  • کد خبر: ۱۵۰۸۲۰
  • ۲۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۷
  • ۱
ساعت و تاریخ بازی فولاد و الفیصلی در لیگ قهرمانان آسیا
فولاد برای بازی حساس روز دوشنبه با الفیصلی در لیگ قهرمانان آسیا آماده می شود.

گروه ورزش| شهرآرانیوز، لیگ قهرمانان آسیا از روز دوشنبه دوباره استارت می خورد و فولاد، تنها نماینده فوتبال ایران در این تورنمنت، از ساعت ۱۸:۳۰ روز دوشنبه، ۱ اسفندماه در ورزشگاه تومامای دوحه به مصاف الفیصلی می‌رود.

شاگردان جواد نکونام امیدوارند بتوانند با وجود فرم نامطلوب در لیگ برتر فوتبال ایران، در لیگ قهرمانان آسیا به نتایج خوبی دست یابند و نماینده شایسته‌ای برای ایران باشند.

فولاد در لیگ برتر در ۳ بازی آخر خود شکست خورده‌است. تراکتور، سپاهان و مس رفسنجان تیم‌هایی بودند که موفق شدند ۳ امتیاز بازی با فولاد را از آن خود کنند.

فولاد که در دوحه چند روزی است مستقر شده، تمریناتش را زیر نظر نکونام در این شهر انجام می‌دهد. در این فصل از لیگ قهرمانان آسیا، استقلال و پرسپولیس اجازه حضور در رقابت‌ها را به خاطر مجوز حرفه‌ای به دست نیاوردند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
روزبه
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
0
0
به اميد پيروزي جوادلاليگايي
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->