جلالی از گل محمدی بله گرفت؟ بیرانوند نگران تراکتور! بی توجهی باشگاه پرسپولیس به اقدام غیر حرفه‌ای صادقی اوسمار خواستار توافق با دو بازیکن قبل از اتمام فصل مذاکرات نهایی ایجنت اوسمار با درویش نتیجه و ویدئو خلاصه بازی آرسنال و اورتون| برد بی فایده و توپچی‌های سرافکنده نتیجه و ویدئو خلاصه بازی منچسترسیتی و وستهم| جشن قهرمانی و سلطنت پپ گواردیولا پخش زنده بازی منچسترسیتی و وستهم در هفته آخر لیگ برتر انگلیس (یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین برنامه کامل تیم ملی ایران لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ پایان کار قدوس در برنتفورد + عکس نحوه خرید بلیت بازی نساجی و استقلال + قیمت و لینک خرید نحوه خرید بلیت بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان + قیمت و لینک خرید همه منتظر جواب ستاره آلمانی بازگشت برهانی به استقلال مدافع پرسپولیسی علیه استقلال دو سهمیه المپیک برای تنیس‌روی‌میز ایران قطعی شد درویش موافق جذب علیپور پرسپولیس همچنان با هیات مدیره ناقص اوسمار برای تمدید چقدر دستمزد می‌خواهد؟ برنامه اوسمار مورد تایید اعضای هیات مدیره پرسپولیس
سرخط خبرها

نیان حریف پیکان نشد

  • کد خبر: ۱۵۱۲۶۶
  • ۰۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۵
نیان حریف پیکان نشد
تیم والیبال نیان الکترونیک مشهد در اولین مسابقه مرحله حذفی لیگ برتر، مقابل پیکان تهران شکست خورد.

به گزارش شهرآرانیوز، تیم والیبال نیان الکترونیک مشهد که در اولین سال حضورش در لیگ برتر موفق شد روی سکوی ششم لیگ برتر بایستد، از ساعت ۱۸ امروز در سالن آزادی به مصاف پیکان تهران رفت. شاگردان حامد صمدی که در دو بازی رفت و برگشت لیگ، پیکانی ها را شکست داده بودند امروز غافلگیر شدند و در حالی که از حمایت هواداران شان هم برخوردار بودند، در ۳ ست پیاپی بازی را به پیکان واگذار کردند.
سریال دریافت‌های اشتباه و بد نیانی ها در این بازی بازهم اصلی‌ترین ضربه را به نماینده مشهد زد.
ست اول این مسابقه با اختلاف ۱۲ امتیاز به سود پیکان تمام شد و این نماینده پایتخت بود که با نتیجه ۲۵ بر ۱۳ این دست را به سود خودش تمام کرد. اشتباهات فردی متعدد و ناهماهنگی عجیب بازیکنان نیان، یکی از ضعیف ترین نمایش های این فصل نماینده مشهد را رقم زد.
در ست دوم بازهم این پیکان بود که با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ حریف را شکست داد تا خیال این تیم از بازی اول تا حدود زیادی راحت شود.
بازی در دست سوم تا امتیاز ۱۵ پایاپای پیش رفت اما در ادامه بازهم دریافت های بد و اشتباهات فردی بازیکنان نیان اختلاف را زیاد کرد و این پیکانی‌ها بودند که در پایان با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ این دست و نتیجه کلی بازی اول را به سود خودشان تمام کردند.
دیدارهای دور برگشت مرحله نخست پلی‌آف لیگ برتر مردان روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه دوم و سوم اسفندماه با چهار دیدار پیگیری خواهد شد و تیم‌های ایفاسرام اردکان، پاس گرگان، فولاد سیرجان ایرانیان و نیان الکترونیک مشهد برای حفظ امیدشان برای صعود باید حریفان خود را شکست دهند و این موضوع حتما استرس مضاعف برای بازیکنان و کادر فنی این تیم‌ها خواهد داشت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->