حباب سکه پس از شهادت رئیس‌جمهور افزایش یافت + علت (یکم خرداد ۱۴۰۳) قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (یکم خرداد ۱۴۰۳) قیمت کارخانه‌ای محصولات سایپا اعلام شد + جدول صادرات ۹۰ درصد طلای سرخ از ایران است | سهم پایین زعفران ایران از تجارت دنیا نحوه صدور و نقد کردن چک‌های بانکی تغییر کرد آینده اقتصاد ایران پس از درگذشت آیت‌الله رئیسی چه می‌شود؟ | نمونه‌های تاریخی چه می‌گوید؟ مستاجران تا ۵ سال فرصت شکایت از صاحب‌خانه را دارند | در چه صورت می‌توان شکایت کرد؟ قیمت طلا، دلار، سکه و ارز دیجیتال در بازار امروز (سه شنبه، یکم خرداد ۱۴۰۳) سوءاستفاده دلالان ارز از شهادت رئیس‌جمهور سهمیه بنزین خردادماه بدون تغییر شارژ شد تخلف یک شرکت تولیدی محصولات چرمی به ارزش بیش از ۲ میلیارد ریال در مشهد و پلمب آن زمان پرداخت مرحله سوم سود سهام‌عدالت مشخص شد؟ پرونده قاچاق یک میلیون و ۷۱۶ هزار لیتر نفت کوره یارانه‌ای بر روی میز تعزیرات خراسان‌رضوی دامنه نوسان بورس محدود شد (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) ۶۰ لیتر سهمیه بنزین خردادماه امشب واریز می‌شود وجود ۵۶۰ هزار واحد خالی در کشور آخرین تحولات بازار پس از وقوع حادثه هوایی یارانه معیشتی، امشب قابل برداشت است (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) سال گذشته ۴۲۸۰ میلیارد ریال غرامت به کشاورزان پرداخت شد یارانه نقدی اردیبهشت ۱۴۰۳ کی واریز می‌شود؟ + جزئیات فعال کارگری: کارفرمایان برای تبدیل وضعیت شغلی کارگران همکاری کنند واکنش شخصیت‌های اقتصادی به شهادت رییس‌جمهور
سرخط خبرها

برگزاری جشنواره های فروش فوق العاده ویژه اسفند ماه باهدف جلوگیری از ضرر وزیان گروه های تولید، توزیع و مصرف کننده

  • کد خبر: ۱۵۱۳۵۴
  • ۰۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۲
برگزاری جشنواره های فروش فوق العاده ویژه اسفند ماه باهدف جلوگیری از ضرر وزیان گروه های تولید، توزیع و مصرف کننده
رئیس اتحادیه فروشندگان پوشاک مشهد گفت: برگزاری جشنواره های فروش فوق العاده در سطح شهر با حمایت از تولید کننده و خرید مقرون به صرفه برای مصرف کننده است.

به گزارش شهرآرانیوز، مهدی لسان طوسی درباره برگزاری جشنواره فروش فوق العاده در سطح فروشگاه های شهر در آستانه سال نو می گوید: با توجه به ایام پایانی سال و سیاست تنظیم بازار و حمایت از تولید کننده،عرضه کننده و مصرف کننده، اصناف مبادرت به برگزاری جشنواره های فروش فوق العاده از ابتدای اسفند ماه به مدت یک ماه خواهند نمود که در نهایت هر سه گروه منتفع خواهند شد.

وی افزود: از طرف دیگر مصرف کننده می تواند کالاهای مورد نیاز خود را با کیفیت مناسب و قیمت های واقعی از نزدیک ترین محل سکونت خود بدون صرف  زمان اضافه تهیه نماید.

به گفته لسان طوسی، اتاق اصناف و اتحادیه های صنفی با معرفی افراد منتخب و پروانه دار و نظارت مستمرو واقعی کمک خواهند نمود تا این موضوع محقق شود،  حضور به موقع اصناف در این طرح موجب خواهد شد که برگزارکنندگان نمایشگاه عرضه مستقیم کالا ، از برگزاری چنین نمایشگاه هایی که نه مورد وثوق مسئولین ونه اتحادیه ها است صرف نظر کنند.

رئیس اتحادیه فروشندگان پوشاک مشهد افزود: شایان ذکر است با توجه به بحث های حمایتی از تولید و نامگذاری سال ها و ضرورت کمک های دولتی در بخش های مرتبط از قبیل کاهش مالیات، کاهش سهم کارفرما ازهزینه های بیمه تامین اجتماعی، کاهش هزینه های انرژی، بازسازی تجهیزات و دستگاه های مورد نظر تولیدکننده گان توسط اداره صنایع، ایجاد شهرک‌های صنفی و واگذاری زمین به تولیدکننده گان و دیگر موارد مرتبط موجب خواهد شد تا صنوفی مثل پوشاک با توجه به ممنوعیت واردات آن و ظرفیت های خوب تولید در این بخش ها، تجدید نظر در کیفیت و برند سازی، موجبات ارتقاء کیفیت محصولات داخلی گردد.

این فعال در حوزه پوشاک تصریح کرد: از طرفی حمایت کافی از کالاهایی که ظرفیت تولید در کشوررا دارند، مقرون به صرفه بوده، می‌تواند توجیه اقتصادی داشته باشد و منجر به صادرات ، ارز آوری ، افزایش ذخایر ارزی و جبران کمبود آن  شود. 

لسان طوسی یادآورشد: مشهد به عنوان دومین قطب پوشاک ایران میتواند با سیاستگذاری درست و استفاده از خبرگان و کارشناسان این صنعت باعث رشد تولید استان و کشورشود، در صورتی که عدم اجرای صحیح آن باعث مقابله با تولید کننده و دامپینگ می شود به همین دلیل نباید به افرادی که فاقد تخصص لازم هستند اعتماد کرد و با استفاده از خرد جمعی و دانش و تجربه افراد متخصص از هرگونه فرصت‌سوزی جلوگیری کرد.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->