احیای کارگروه ملی زیارت، از اقدامات شاخص شهید رئیسی بود عضو شورای شهر مشهد: شهید رئیسی پدر معنوی محرومان بود تشکیل ۶ کمیته ویژه در شهرداری مشهد برای برگزاری مراسم تشییع پیکر شهید آیت‌الله رئیسی از دیوارنگاره شهیدجمهور در میدان شهدای مشهد رونمایی شد تداوم فعالیت ۲۴ ساعته پاکبانان مشهدی برای پاکسازی معابر وزارت کشور باید زمینه برگزاری انتخابات شورا‌ها را فراهم کند آیا ادارات مشهد پنجشنبه (۳ خرداد ۱۴۰۳) تعطیل می‌شود؟ تعطیلی مدارس مشهد و خراسان رضوی از فردا تا پنجشنبه (۳ خرداد ۱۴۰۳) حاجی بگلو: مجلس می‌بایست نسبت به توقف یا تمدید شورا‌ها اعلام نظر کند در فراق خادم‌الرضا(ع) | حضور گسترده مردم مشهد در مراسم بزرگداشت شهید رئیسی در میدان بسیج مشهد + فیلم خدمات‌رسانی رایگان مترو و اتوبوس در روز تشییع پیکر رئیس جمهور در مشهد یکی از معابر اصلی یا میادین شهر مشهد به نام خادم‌الرضا(ع)، «سیدابراهیم رئیسی» نام‌گذاری می‌شود مشهدی‌ها در فراق خادم‌الرضا (ع) و یارانش گردهم می‌آیند (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) مشهد سوگوار خادم الرضا (ع) شد + عکس اعمال قانون ۱۳۳۱ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد | ۵۲ نفر درتصادفات رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته مصدوم شدند (۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) جشن بزرگ امام رضایی‌ها در مشهد لغو شد (۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) شهروند خبرنگار | گلایه برخی شهروندان از سرویس دهی خطوط اتوبوسرانی در محله رسالت مشهد + پاسخ
سرخط خبرها

اجرای ۱۶۰ پروژه عمرانی در منطقه ۸ شهرداری مشهد

  • کد خبر: ۱۵۱۵۲۹
  • ۰۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۹
اجرای ۱۶۰ پروژه عمرانی در منطقه ۸ شهرداری مشهد
شهردار منطقه هشت گفت: در سال جاری ۱۶۰ پروژه عمرانی با اعتبار ۲۴۰ میلیارد تومانی در این منطقه اجرا شده که ۸۵ درصد آن به اتمام رسیده و مابقی طی یک ماه باقی مانده به اتمام می‌رسد.

به گزارش شهرآرانیوز، احسان شریعتی در نشست مردمی با شهروندان در مسجد ارشادالرضا (ع) اظهار کرد: در سال جاری تاکنون ۱۶۰ پروژه عمرانی با اعتبار ۲۴۰ میلیارد تومان اجرا شده که ۸۵ درصد آن به اتمام رسیده و مابقی طی یک ماه باقی مانده به اتمام میرسد.

وی افزود: این اعتبار بالغ بر هزینه‌ای است که در حوزه رفت و روب و نظافت و نگهداری فضای سبز شهری هزینه شده است.

شهردار منطقه هشت بیان کرد: از اهم فعالیت‌های صورت گرفته در منطقه می‌توان به بازگشایی اراضی پادگان لشگر ۷۷ به همت مقامات لشکری و کشوری اشاره کرد که براساس آن حدود ۱۸۸ هکتار در پایین دست بزرگراه شهید سلیمانی و ۲۰۰ هکتار در قسمت جنوب بزرگراه در خردادماه با حضور شهروندان به بهره برداری رسیده است.

شریعتی خاطرنشان کرد: از مزایای این پروژه می‌توان به بازگشایی سه خیابان، ۵۰ هکتار پارک در قسمت پادگان و حدود ۸۰ هکتار احداث فضای سبز در میدان تیر سابق یا اراضی جنوبی بزرگراه شهید سلیمانی اشاره کرد و تا پایان امسال مجموعه بازی در خیابان فیاض بخش و بوستان جهانشهر با حضور شهروندان به بهره برداری می‌رسد.

وی اضافه کرد: عمده پروژه‌های این منطقه برای سال آینده در محدوده بوستان جهانشهر و در مجاورت بافت تاریخی جنت و سرشور و معابری که مسیر تشریف زائرین و مجاورین به حرم مطهر رضوی است.

شهردار منطقه هشت گفت: صبوری شهروندان در اجرای پروژه‌ها از جمله نکاتی است که جا دارد صمیمانه از آنان تشکر کنیم، زیرا بدون همراهی مردم پروژه‌ها به سرانجام نمی‌رسد.

شریعتی با اشاره به ابلاغ طرح تفصیلی تصریح کرد: طرح‌های تفصیلی از سال ۵۸ مصوب شده، اما تاکنون به صورت کامل به ویژه در حوزه میانه غربی بازنگری نشده بود که خوشبختانه این اتفاق در سال ۱۴۰۱ رخ داده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->