یک تیم پیر در لیگ برتر+عکس| ۳۵ ساله‌های تاثیرگذار فوتبال ایران سلیمی به بازی با فولاد می‌رسد یا نمی‌رسد؟ باشگاه استقلال نیمی از قرارداد بلانکو را پرداخت نکرده است نحوه خرید بلیت بازی تراکتور و گل‌گهر سیرجان + قیمت و لینک خرید نحوه خرید بلیت بازی استقلال و فولاد + قیمت و لینک خرید بازی پرسپولیس و هوادار، بدون حضور تماشاگران! برنامه ریزی سازمان لیگ بدون آینده نگری| چرا پیکان میزبان بازی آخر مقابل استقلال شد؟ تاریخ و ساعت بازی سپاهان و مس رفسنجان در لیگ برتر | نویدکیا و سپاهان بهم رسیدند اوسمار: دوست دارم فصل بعد در پرسپولیس بمانم پرداختی استقلال به سسما کامل شد سیل به ورزشگاه میزبان جام جهانی هم رحم نکرد! + عکس برنامه بازی‌های هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال | رقابت سرخابی‌ها با رقبا در تهران + عکس ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر هوادار در هفته بیست و هفتم لیگ برتر تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و هوادار در لیگ برتر فوتبال | اوسمار چشم‌انتظار لغزش نکونام اعلام نامزد‌های برترین بازیکن و مربی جهان در سال ۲۰۲۴ توسط گلوب ساکر | رئال مادرید با بیشترین نماینده علت محرومیت تماشاگران مرد از بازی‌های پرسپولیس و سپاهان چه بود؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و بایرلورکوزن| تلاش سردار فایده نداشت حضور برهانی در آکادمی استقلال منتفی شد؟| ضیایی به زودی حکم می‌گیرد پخش زنده بازی النصر و الاخدود در لیگ عربستان (۲۰ اردیبهشت) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

روسفیدی سفیدجامگان در لیگ خراسان‌رضوی

  • کد خبر: ۱۵۱۹۵۷
  • ۰۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۱
روسفیدی سفیدجامگان در لیگ خراسان‌رضوی
هفته پایانی لیگ برتر فوتبال خراسان‌رضوی پُرحاشیه و جذاب دنبال و تکلیف قهرمان مشخص شد.

مرتضی اخوان | شهرآرانیوز؛  رقابت‌های لیگ‌برتر فوتبال استان خراسان‌رضوی سرانجام پس از کش‌وقوس‌های فراوان به پایان رسید و روز آخر این مسابقات آبستن حوادث زیادی بود؛ مسابقاتی که پس از برگزاری ۱۰ هفته داغ مرحله گروهی در دو گروه یازده‌تیمی، وارد دور حساس پایانی شد و در این مرحله دو تیم برتر هر گروه در یک گروه چهارتیمی با یکدیگر جدال کردند و دست آخر این تیم سفیدجامگان مشهد بود که توانست جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

تیم سپنتا تربت‌حیدریه هم که در دیدار فینال‌گونه روز آخر ۳ بر ۲ بازی را به سفیدجامگان واگذار کرد، به مقام دوم رسید. در دیدار دیگر روز پایانی هم آرامش خوش‌حال و ابومسلم ثامن مشهد در ورزشگاه تختی به مصاف هم رفتند که در پایان کار دو تیم به تساوی ۱ بر ۱ رسید و آرامش توانست جایگاه سوم این تورنمنت سخت را به دست آورد؛ تورنمنتی که از ابتدا حاشیه‌های داغ زیادی داشت و در روز پایانی هم دیدار سفیدجامگان و سپنتا خالی از این اتفاقات نبود.

جنجال هواداری در نیمه سرد

دیدار تیم‌های سفیدجامگان و سپنتا که تا پیش از بازی روز آخر چهارامتیازی و اول و دوم جدول بودند، به حکم حساسیت در زمین شماره‌یک ورزشگاه ثامن‌الائمه (ع) برگزار شد. حضور تماشاچیان مشهدی و تربتی در ورزشگاه چندان زیاد نبود، اما واقعیت آن است که از استاندارد‌های لیگ‌برتر فوتبال استان بیشتر بود و همین کار را برای برگزارکنندگان سخت می‌کرد؛ هوادارانی که در ابتدای بازی با اشتباه مسئولان برگزاری، روی سکو‌های روبه‌روی جایگاه و کنار یکدیگر نشستند.

دیدار با سوت داور سبزواری آغاز شد و هرچه نبرد داخل زمین سرد و بی‌روح بود و دستاوردی جز تساوی بدون گل برای دو تیم نداشت، روی سکو‌ها پرهیجان و داغ دنبال شد. با دمیده‌شدن بر سوت پایان نیمه نخست، میان هواداران دو تیم درگیری اتفاق افتاد و همین مسئله موجب شد مسئولان برگزاری با کمک نیروی انتظامی به فکر جداکردن هواداران دوتیم و انتقال آن‌ها به سکو‌های پشت نیمکت هرکدام از تیم‌ها بیفتند؛ مسئله‌ای که موجب شد نیمه دوم با تأخیر ده‌دقیقه‌ای آغاز شود.

آرام روی سکوها، مهیج در زمین

با تدبیری ساده که باید از ابتدا اندیشیده می‌شد، نیمه دوم روی سکو‌ها آرام دنبال شد، به‌شکلی که هواداران دو تیم به تشویق تیم محبوبشان پرداختند و دیگر خبری از صدای گوش‌خراش فحاشی‌ها و درگیری فیزیکی نبود. با وجود این، درون مستطیل سبز جنگ دو تیم بالا گرفت و یک بازی تماشایی رقم خورد؛ جایی که ابتدا تیم باتجربه مرتضی برگی‌زر خیلی زود دو بار دروازه میهمان تربتی را باز کرد، اما در ادامه یک پنالتی مشکوک برای تیم تربتی دوباره بر حساسیت‌ها افزود و سروصدای مربیان روی نیمکت دو تیم درآمد.

با این همه، سفیدجامگان باز هم به گل رسید تا حساب کار ۳ بر ۱ و به‌ظاهر اوضاع آرام شود، اما گل دقیقه ۹۰ تربتی‌ها که پس از یک صحنه مشکوک خطا روی آرش همایونی، بازیکن میزبان که داور از کنار آن گذشت، به ثمر رسید، بار دیگر جو ورزشگاه را به هم ریخت؛ به نحوی که کادر فنی سفیدجامگان وارد زمین شد، اما به هر تقدیر غائله ختم‌به‌خیر شد.

۲ حمله عجیب از ۲ جناح!

پس از سوت پایان بازی، به‌ظاهر بازیکنان دو تیم با هم خوش‌وبش می‌کردند و همه‌چیز تمام شده بود، اما عصبانیت عجیب‌وغریب مرتضی برگی‌زر، سرمربی تیم قهرمان سفیدجامگان، جالب بود؛ به‌شکلی که برگی‌زر به سمت مسئولان هیئت‌فوتبال حمله‌ور شده بود و از عملکرد داور انتقاد می‌کرد. این همه درحالی بود که بازی تمام و تیم برگی‌زر برنده شده بود، اما عجیب‌تر از این اعتراض، فحاشی و حمله یکی از بازیکنان جوان تیم بازنده میدان سپنتا به احمد قانع، یکی از مسئولان برگزاری مسابقات لیگ‌برتر فوتبال استان بود؛ بازیکن جوانی که با سر به صورت قانع زد و با وجود تلاش بسیار بازیکنان تیم خودی، دقایق زیادی کنار زمین به فحاشی ادامه داد!

مراسم شیک پس از حاشیه‌های بد

در پایان این بازی که حاشیه‌های چشمگیری داشت، سرانجام دو تیم به آرامش رسیدند و برای برگزاری مراسم اختتامیه و اهدای جام از رختکن‌ها خارج شدند و به زمین برگشتند؛ مراسم شیکی که به بهترین شکل ممکن برگزار شد و نورافشانی ویژه در ورزشگاه هنگام اهدای جام به تیم قهرمان از نکات درخورتوجه روز پایانی این تورنمنت بود؛ تورنمنتی که با همه بالاوپایینش سرانجام به ایستگاه پایانی رسید و همه حاشیه‌ها و اتفاقاتش با برگزاری مراسم اختتامیه شیک به دست فراموشی سپرده شد و معترضان روی هم را بوسیدند و ورزشگاه ثامن‌الائمه (ع) مشهد را ترک کردند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->