دستگیری سه سارق خودرو در مشهد (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) کشف ۴۰ فقره سرقت در مشهد (۱۶ اردیبهشت) چگونه مصرف برق یخچال فریزر را کاهش دهیم؟ آیا نوزادان می‌توانند ماست بخورند؟ چرا بانوان معلمی را ترجیح می‌دهند؟ نگهداری برنج پخته در یخچال | برنج پخته چند روز در یخچال می‌ماند؟ دبیر سندیکای تولیدکنندگان مکمل ایران: مکمل خارجی و وارداتی نداریم | روش‌های تشخیص مکمل اصل از تقلبی  برخورد قانونی با معلم‌بلاگر‌ها در مدارس دولتی و غیردولتی اگر شانه‌ها و کتفتان جوش می‌زند، بخوانید یک تونر طبیعی که برای درمان آکنه معجزه می‌کند در چه مواردی نباید از بوتاکس برای رفع چین‌وچروک صورت استفاده کرد؟ اعزام ۵۱۳ زائر حج عمره به سرزمین وحی از فرودگاه مشهد یک روش ساده برای از بین بردن سیاهی زیر چشم ۷ میلیون مبتلا به دیابت در کشور | آمار زخم‌های مزمن در دیابتی‌ها اعلام شد آیا زالودرمانی در علم پزشکی مورد تایید است؟ پدیده مد و مدگرایی خوب است یا بد؟ مدیریت اقتصادی خانواده چطور امکانپذیر است؟ هر کدملی یک مراقب سلامت دارد | پوشش ۵۵ میلیون نفری پزشک خانواده + جزئیات عربستان سعودی: زائران حج فقط با کارت هوشمند می‌توانند وارد مکه شوند
سرخط خبرها

هشدار وزش باد شدید در تهران صحت دارد؟ (۹ اسفندماه ۱۴۰۱)

  • کد خبر: ۱۵۲۷۰۰
  • ۰۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۵
هشدار وزش باد شدید در تهران صحت دارد؟ (۹ اسفندماه ۱۴۰۱)
به دنبال انتشار برخی اخبار در مورد هشدار نسبت به وزش باد شدید در تهران، مدیرکل بحران استان تهران به این موضوع واکنش نشان داد.

به گزارش شهرآرانیوز، حامد یزدی مهر درباره برخی اخبار منتشر شده به نقل از وی در فضای مجازی که در آن نسبت به وزش باد شدید در تهران هشدار داده شده است، گفت: این خبر مورد تایید مدیریت بحران نبوده و بر خلاف واقع از قول مدیریت بحران استان تهران هشدار وزش باد شدید در تهران منتشر شده بود که صحیح نیست. 

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با بیان اینکه یکی از اهداف اداره کل مدیریت بحران صدور هشدار‌ها طبق برآورد‌ها و پیش بینی‌های هواشناسی به منظور پیشگیری و آمادگی در برابر حوادث طبیعی است، افزود: ضروری است که مردم عزیز اخبار موثق را از خبرگزاری‌های معتبر دنبال کنند.

یزدی مهر با تاکید بر اینکه برای روز‌های آتی و هفته جاری هیچ هشداری در خصوص وزش باد شدید تاکنون صادر نشده است، گفت: مردم نگران نباشند و بدانند تمام هشدار‌های صادر شده و تایید شده در خبرگزاری‌های معتبر برای اتخاذ تمهیدات است.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->