اعتراض باشگاه پرسپولیس به تعداد کم بلیت خواسته هواداران سپاهان از مورایس: فقط پرسپولیس را ببر تراکتور به دنبال جذب مهاجم پرسپولیس رقابت سه پرسپولیسی برای یک پست ترکیب احتمالی سپاهان برای مصاف با پرسپولیس نتیجه و ویدیو خلاصه بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا پخش زنده بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا + تماشای آنلاین افتتاح بزرگترین نیروگاه خورشیدی پشت بامی کشور در مجموعه موج های آبی مشهد + فیلم یازدهمین تقابل نکونام با تراکتوری‌ها| درانتظار پنجاه و پنجمین بازی اولین تقابل اوسمار با مورایس| آمار‌ها به نفع مرد پرتغالی دفاع اوسمار از تعویض‌هایش مقابل آلومینیوم اراک یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد فرش مشهد میزبان لیگ بسکتبال جوانان کشور مبارزه کاراته‌کاران خراسان‌رضوی در آسیا تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر | عیارسنجی اوسمار تاریخ و ساعت بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر | تراکتور برای پرسپولیس بازی می‌کند! جریمه ۲۰۰ میلیونی تراکتور بازرسی هم به مسئله انتخابات هیئت فوتبال خراسان رضوی ورود کرد؛ دست نگه دارید، غیرقانونی است! شکست استقلال مطهری را بیمه می کند
سرخط خبرها

مشتاق عشق: رکوردی شیرین را ثبت کردیم

  • کد خبر: ۱۵۳۲۸۸
  • ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۸
مشتاق عشق: رکوردی شیرین را ثبت کردیم
مدیرفنی تیم شنای موج‌های آبی مشهد گفت: در ۱۹ دوره برگزاری لیگ، همیشه روی سکو بودیم و امسال هم برای دهمین بار کاپ قهرمانی را به مشهد می‌آوریم.

مجید مشتاق عشق در مصاحبه با خبرنگار شهرآرانیوز به عملکرد عالی شناگران مشهد در لیگ امسال اشاره کرد و گفت: خوشبختانه در این دوره از رقابت‌ها عملکرد فوق‌العاده‌ای داشتیم و با لطف دوستان موفق شدیم بازهم عنوان قهرمانی را برای مشهدالرضا به ارمغان بیاوریم.

وی در ادامه تصریح کرد: ۲۵ ورزشکار را برای لیگ امسال گلچین کرده بودیم و نکته حائز اهمیت این بود که بیشتر این شناگران در رده‌های سنی ۱۷ تا ۱۹ سال شنا می‌کنند. البته یکی دیگر از اتفاقاتی که آن را به فال نیک می‌گیریم، حضور بیش از ۱۰ شناگر استان در تیم‌های دیگر بود. به‌عنوان مثال تیم‌های نفت تهران و اریس اصفهان که عناوین دوم و سوم را کسب کردند، چند ورزشکار مشهدی داشتند و این مایه مباهات است.

مدیرفنی تیم سرزمین موج‌های آبی مشهد به حضور اسپانسر‌ها در ورزش هم اشاره کرد و گفت: در ۱۰ قهرمانی اخیر، ۸ بار به کمک مجموعه موج‌های آبی در رقابت‌ها شرکت کردیم و جا دارد از مدیران این مجموعه تقدیر و تشکر کنم. امیدوارم سایر بنگاه‌های اقتصادی هم به فعالیت‌های ورزشی وارد شوند و مطمئن باشید منفعت خودشان را از این قضیه برداشت خواهند کرد.

مجید مشتاق عشق در پایان گفت: از فردا برای سال آینده برنامه‌ریزی می‌کنیم. البته برای تکرار این عناوین قهرمانی و ساختن نسل‌های جدید، نیازمند حمایت متولیان ورزش هستیم. باید چند استخر قهرمانی در مشهد داشته باشیم تا بتوانیم بازهم نسل‌های طلایی برای شنای استان تربیت کنیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->