هشدار به مستاجران: مراقب کلاهبرداری در سامانه خودنویس باشند دفاع تمام‌قد مقام معظم رهبری از کارگران | حال جامعه کارگری خوب شود حداقل نیمی از مردم کشور حالشان خوب می‌شود ویدئو | دستمزد کارگران تاثیری بر تورم ندارد رهن و اجاره ملک در منطقه شهدای مشهد چقدر نقدینگی لازم دارد؟ | کمبود فایل‌های اجاره (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) کدام بانک‌ها در ارائه تسهیلات نهضت ملی مسکن عملکردشان منفی بوده است؟ شرایط دریافت لاستیک دولتی رایگان خودرو چیست؟ + مدارک و لینک ثبت‌نام حباب و قیمت سکه بیشتر شد (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت طلا، دلار و سکه در بازار امروز (سه‌شنبه، ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) تصویب جدول منابع و مصارف هدفمندسازی یارانه‌ها مالیات عجیب طلافروشان خبرساز شد | طلافروشان ماهانه ۸۰۰ هزار تومان مالیات دادند گره‌های باز نشده مسکن مهر | ۱۲۰ هزار واحد باقی مانده است تمامی ظرفیت قطار‌های فوق العاده مشهد در دقایق اول تکمیل شد برنج ایرانی ارزان شد خبر خوش برای کارگران؛ پیشنهاد پنج‌ساله‌شدن سقف قرارداد‌های موقت به دولت رفت آغاز فروش بلیت قطار‌های فوق‌العاده مشهد از امروز سه شنبه (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) مهم‌ترین بازیگران افزایش تورم کدامند؟ بورس جذاب شد | نقدینگی از بازار طلا و ارز به بازار سرمایه رفت (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) هر متر مسکن ملی ۱۰ میلیون تومان آب می‌خورد (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) قدرت چانه‌زنی بهترین شیوه برای تعیین دستمزد و حقوق کارگران است | امنیت شغلی کارگر در کشور چقدر است؟ علت افزایش بیکاری در بین افراد تحصیلکرده چیست؟ خبر جدید برای جاماندگان سهام عدالت (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) پیش‌بینی قیمت طلا و سکه امروز سه‌شنبه (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) | سکه امامی به کانال ۴۱ میلیونی صعود کرد وزیر کار: شیوه‌های پیش‌بینی شده برای تامین معیشت جامعه کارگری عملیاتی خواهد شد
سرخط خبرها

علت عدم امکان ثبت‌نام ایران‌خودرو با وجود دارابودن حساب وکالتی چیست؟

  • کد خبر: ۱۵۴۱۰۸
  • ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۲
  • ۱
علت عدم امکان ثبت‌نام ایران‌خودرو با وجود دارابودن حساب وکالتی چیست؟
تعداد بسیاری از مخاطبان که متقاضی شرکت در طرح فروش ایران خودرو هستند، اعلام کرده‌اند که علیرغم تعریف حساب وکالتی و واریز وجه، لینک ثبت‌نام برایشان باز نمی‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، طرح فروش فوق‌العاده چهار محصول ایران‌خودرو به مناسبت نیمه شعبان که از روز گذشته آغاز شده و تا پایان روز شنبه (۲۰ اسفند ماه) ادامه دارد، برای شرکت در این طرح نیاز است که مشتریان برای تعریف حساب وکالتی و واریز وجه به میزان ۱۳۰ میلیون تومان برای سواری‌ها و ۴۰۰ میلیون تومان برای محصولات هایما، اقدام کنند.

بر این اساس با توجه به تعطیلی روز‌های چهارشنبه و جمعه، ایران‌خودرو اعلام کرد مشتریان در روز‌های سه‌شنبه، پنج‌شنبه و تا ساعت ۱۴ شنبه برای تعریف حساب وکالتی و واریز وجه اقدام کنند.

مهلت ثبت‌نام نیز از ساعت ۱۱ روز گذشته (چهارشنبه ۱۷ اسفند ماه) به مدت چهار روز (تا پایان روز شنبه ۲۰ اسفند ماه) در نظر گرفته شده است؛ از سوی دیگر امکان تعریف حساب وکالتی و واریز وجه از روز سه‌شنبه فراهم شده است؛  اما تاکنون تعدادی از مشتریان که حساب وکالتی تعریف کرده و واریز وجه هم داشته‌اند در تماس با ایسنا، اعلام کرده‌اند که لینک ثبت‌نام برایشان فعال نیست.

در پیگیری این افراد و همچنین این خبرگزاری، از بانک‌های عامل، مشخص شد که پس از ۴۸ ساعت از زمان واریز وجه، لینک ثبت نام فعال و ثبت‌نام ممکن خواهد شد.

این در حالیست که ایران خودرو در بخشنامه خود صحبتی از این ۴۸ ساعت به صورت واضح نکرده و تنها به این نکته اکتفا کرده است که " پس از اتمام فرآیند وکالتی شدن حساب در بانک عامل و استعلام توسط ایران خودرو از بانک عامل، اطلاعات به شرکت ایران‌خودرو ارسال می‌شود؛ لذا متقاضیان با در نظر داشتن این مدت زمان، بعد از اتمام افتتاح و واریز وجه در حساب وکالتی نسبت به ثبت‌نام اولیه در سامانه فروش اینترنتی ایران خودرو اقدام کند. "

در ادامه به تعدادی از پیام‌های مخاطبان، که دچار مشکل در ثبت‌نام شده‌اند می‌پردازیم:

- من از ساعت ۷ صبح در کافی نت هستم تاا لان که ساعت نزدیک یک ظهر هست، اما سایت مدام خطا می‌دهد.

- سه شنبه اطلاع رسانی کردند که چهارشنبه فروش دارند! سه روز طول می‌کشد از زمانی که پول به حساب وکالتی واریز می‌کنیم تا در ایران خودرو تایید شود. چهارشنبه که تعطیل است، بعد هم که پنج شنبه و جمعه است. این چه مدل برنامه‌ریزی است؟. لطفا پیگیری کنید هفته دیگر را تمدید کنند.

- قرار بود که بدون قرعه کشی باشد، حالا شد قرعه کشی؟! مطمئن باشید اسم کسی در نمی‌آید؛ همچون دفعه گذشته که با بدبختی و قرض پول جور کردیم آخر هم برنده نشدیم.

- حساب  وکلاتی باز کردیم، اما نمی‌توان ثبت نام کرد؛ چرا از قبل نمی‌گویند باید پول مدتی در حساب بماند؟  

-من حساب وکالتی داشتم پول هم در حساب هست، پس چرا نمی‌توان ثبت نام کرد؟

- خودرو هایما امکان ثبت‌نام نمی‌دهد و سایت اختلال دارد.

همچنین تعداد زیادی از متقاضیان طرح جایگزینی خودرو‌های فرسوده نیز با مشکل همیشگی در این طرح که هنوز مرحله ثبت‌نام قلبی تعیین تکلیف نشده و با پیام "در حال بررسی" روبرو هستند و امکان ثبت نام مجدد ندارند.

منبع: ایسنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۷
0
0
فقط دروغ تحویل مردم میدن.من قبل عیدحساب وکالتی انجام دادم.وجه هم واریزکردم.ولی هربارکه مراجعه میکنم پیام میادکه حساب تعریف نشده.به بانک مراجعه میکنم میگن همونوقت حساب وکالتی ومسدودی انجام شده.اجبارکه تیست.میخواهیدنقدینگی ازدست نردم خارج کنیدراههای دیگه هم هست
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->