سرخط خبرها

برخی خیال می‌کنند تأمین‌ اجتماعی به بن‌بست رسیده است

  • کد خبر: ۱۵۴۴۰۱
  • ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۵
  • ۵۳
برخی خیال می‌کنند تأمین‌ اجتماعی به بن‌بست رسیده است
مدیر عامل سازمان تامین‌اجتماعی با اشاره به برخی زمزمه‌ها مبنی بر بن‌بست‌انگاری در مدیریت تأمین‌اجتماعی، این ادعاها را نادرست خواند و گفت: برخی خیال می‌کنند سازمان تأمین‌اجتماعی در حوزه بیمه و درمان به بن‌بست رسیده است. در سازمان تأمین‌اجتماعی مادام که مسیر تحول برای توسعه روزافزون خدمات را در پیش بگیریم، بن‌بستی در کار نیست؛ فراز و فرود هست اما بن‌بست نیست و مسیر تحول را باید با قوت و قدرت ادامه بدهیم.

به گزارش شهرآرانیوز، میرهاشم موسوی در همایش سراسری مدیران این سازمان که به مدت دو روز در تهران و در مجموعه فرهنگی و ورزشی نگین غرب، شنبه بیستم و یکشنبه بیست‌ویکم اسفندماه و با شعار "تحول، عدالت و اعتماد، تأمین‌اجتماعی تراز انقلاب اسلامی" برگزار می‌شود، هدف از برگزاری این همایش را همگرایی بیشتر برای ارائه خدمات بهتر و تدقیق راهبرد‌ها اعلام کرد و افزود: در سازمان تأمین‌اجتماعی مادامی که مسیر تحولی را در پیش بگیریم، بن‌بستی در کار نیست. فراز و فرود هست، اما بن‌بست نیست و مسیر تحول برای توسعه خدمات را به هر صورت باید با قوت و قدرت ادامه بدهیم.

وی با اشاره به اینکه در سازمان تأمین‌اجتماعی، علاوه بر اسناد بالادستی، سیاست‌های کلی تأمین‌اجتماعی ابلاغی مقام معظم رهبری به‌عنوان مهم‌ترین سند بالادستی، مسیر تحول را مشخص کرده است، گفت: از آغاز فعالیت دولت مردمی سیزدهم، مدیریت جدید تأمین‌اجتماعی با سه شعار "تحول، عدالت و اعتماد" کار خود را آغاز کرد و ما همچنان نیاز داریم که با هوشمندی کامل، نگاه تحولی خود را استمرار ببخشیم.

موسوی با تأکید بر اینکه سازمان تأمین‌اجتماعی متاثر از تحولات اجتماعی و اقتصادی است که در پیرامون آن اتفاق می‌افتد، گفت: ما در کنار اجرای برنامه‌های سنواتی، باید نگاه تحولی خود را حفظ کنیم و در حدی چالاک باشیم که اگر تهدیدی متوجه ما شد، آن تهدید را به فرصت تبدیل کنیم.
مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی با اشاره به اینکه اساس همه فعالیت‌ها در سازمان تأمین‌اجتماعی باید تلاش برای تحقق عدالت باشد، گفت: این عدالت‌محوری از باب این است که هویت و مأموریت ما مبتنی بر عدالت است و امنیت ناشی از عدالت است که می‌تواند آسایش ایجاد کند. اگر عدالت را محور همه فعالیت‌ها قرار دهیم، آن وقت می‌توانیم ادعا کنیم یک سازمان ارزش‌مدار اعتمادآفرین هستیم.
وی با اشاره به اینکه در سازمان تأمین‌اجتماعی دو نگاه سلبی و ایجابی نسبت به آسایش وجود دارد، گفت: نگاه سلبی به آسایش، همان غلبه بر چالش‌ها و تهدید‌ها است؛ اگر در کنار این مواجهه سلبی، با نگاه ایجابی تهدید‌ها را به فرصت تبدیل کنیم، رضایت عمومی تولید خواهد شد.

موسوی با اشاره به اینکه در کنار برنامه‌های عملیاتی سالانه، هشت راهبرد کلان را در سازمان تأمین‌اجتماعی برای تحقق شعار‌های "تحول، عدالت و اعتماد" در دستور کار داریم، گفت: اینکه امروز نشستی را حول این ۸ راهبرد ترتیب داده‌ایم و از عزیزان خواهش کردیم یک بار دیگر صدر تا ذیل این راهبرد‌ها را مورد بررسی قرار دهند، دلیلش این است که همچنان در برخی از این راهبرد‌ها آن طور که باید موفقیت نداشته‌ایم و به هدفی که می‌خواستیم، نرسیده‌ایم. اگر یکی از راهبرد‌ها سازمان افزایش بهره‌وری داریی‌ها است، امروز باید ببینیم در این حوزه کجا هستیم و به کجا می‌خواهیم برسیم.

مدیر عامل سازمان تأمین‌اجتماعی با اشاره به ضرورت مرور مستمر این راهبرد‌ها گفت: در حال حاضر برای افزایش بهره‌وری و کاهش تخلفات احتمالی، هیچ راهی جز هوشمندسازی نداریم. تا مداخلات انسانی نابجا را در محاسبات بیمه‌ای به حداقل نرسانیم، بستر برای تخلفات وجود خواهد داشت. صیانت از اموال و مبارزه با فساد صرفا با برخورد‌های موردی حل نمی‌شود و کار اساسی باید صورت بگیرد و آن کار اساسی، به حداقل رساندن مداخلات انسانی در فرآیند‌های بیمه‌ای و محاسبات ریاضی و فنی است. در این راستا اگر الگوی یکپارچگی میان بیمه، مالیات و نظام بانکی را محقق کنیم حتماً با کاهش اختلافات و اعتراضات، رضایت عمومی حتماً افزایش خواهد یافت.

وی با اشاره به برخی زمزمه‌ها مبنی بر بن‌بست‌انگاری در مدیریت تأمین‌اجتماعی، این ادعا‌ها را نادرست خواند و افزود: برخی خیال می‌کنند سازمان تأمین‌اجتماعی در حوزه بیمه و درمان به بن‌بست رسیده است. در سازمان تأمین‌اجتماعی مادام که مسیر تحول برای توسعه روزافزون خدمات را در پیش بگیریم، بن‌بستی در کار نیست. فراز و فرود هست، اما بن‌بست نیست و مسیر تحول را باید با قوت و قدرت ادامه بدهیم.

موسوی گفت: در بودجه سال آینده حدود ۱۱۴ هزار میلیارد تومان برای مصارف حوزه درمان پیش‌بینی شده که لازم است مدیران در بهره‌وری این مصارف و مدیریت هزینه‌ها دقت کنند. مصرف فقط مربوط به منابع مادی نیست، بلکه سرمایه انسانی هم در این رابطه مطرح است. باید ببینیم آیا در حوزه بیمه، درمان و اقتصادی، منابع به درستی مصرف می‌شوند یا خیر؟

وی با تاکید بر اینکه امروز بیش از همیشه مردم به خدمات سازمان تأمین‌اجتماعی نیاز دارند، به اهمیت مسئولیت‌پذیری و تعهد در میان مدیران سازمان اشاره کرد و گفت: حاج قاسم در نامه‌ای نقل به مضمون به دخترشان می‌نویسند برای اینکه کار کشور روی زمین نماند، در چشمانم نمک می‌ریزم که خوابم نبرد. یا نباید زیر بار مسئولیت برویم یا اگر رفتیم باید تا پای جان پای کار مردم و تعهدی که نسبت به کشور داریم، بایستیم.

موسوی با اشاره به اهمیت هم‌افزایی و همگرایی در این نشست، بر مشارکت حداکثری مدیران سازمان تأمین‌اجتماعی تأکید کرد و گفت: در تسویه ۸۸ هزار میلیاردی بدهی سازمان به نظام بانکی، که دستاوردی بسیار ازرشمند بود اگر هم‌صدایی و هم‌افزایی در مجموعه سازمان وجود نداشت، این اتفاق نمی‌افتاد. این هم‌گرایی در واگذاری سهام شازند به سازمان که اخیراً اتفاق افتاد هم بسیار پررنگ بود. این همگرایی که در سطوح مدیریت ارشد سازمان وجود دارد و بسترساز برخی موفقیت‌ها شده، باید به سطوح دیگر توسعه پیدا کند.

وی افزود: عمدتاً مجموعه‌های اقتصادی زمانی به ایستایی می‌رسند که در تله "متوسط کارآمدی" و "متوسط درآمدی" گیر می‌افتند و به سطحی از موفقیت راضی می‌شوند. ما گاهی حرکت می‌کنیم و رشد هم داریم، اما از جایی به بعد این حرکت صعودی متوقف می‌شود. راهکار خروج از این وضعیت متوسط، خلاقیت، نوآوری و دانش‌بنیانی است.

مدیر عامل سازمان تأمین‌اجتماعی با اشاره به آسیب‌شناسی فعال و آسیب شناسی منفعل، بر به‌کارگیری رویکرد آسیب‌شناسی فعال در این همایش تأکید کرد و افزود: در این نشست، علاوه بر اینکه در حوزه‌های رفع موانع راهبردی آسیب‌شناسی انجام می‌دهیم، باید راهکار‌های رفع این آسیب‌ها را هم پیدا کنیم. در واقع باید در منشور سیاست‌های تأمین‌اجتماعی، راهکار‌های خروج از آسیب‌ها را در اولویت قرار بدهیم.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲۷
بازنشسته
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
0
8
آقای موسوی شما که سخن از اعتماد و عدالت میزنی چرا عمدا" ۲۵ درصد باقیمانده همسان سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی را پرداخت نمی‌کنید ، چرای این همه بی تفاوتی و بی توجهی؟؟
بازنشسته کارگری
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
1
7
تامین اجتماعی به بن بست نرسیده،مستمری بگیرانش بابت اجرای ۲۵درصدباقیمانده همسانسازی ومعوقاتش هرروزمطالبه گری میکنند وکسی گوش شنوانداره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
0
3
بن‌بست‌تامین اجتماعی‌‌مدیر‌عامل‌ومسئولین
بی عرضه‌هستندکه‌هیچ‌احساس‌مسئولیتی‌را
از‌خودشان‌بروز‌نداده‌ونمیدهند‌فقط‌به فکر
جیب‌خودشان هستن قشر‌کارگر‌وبازنشسته
پشم
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
0
7
آقای مدیر عامل چرا ۲۵ درصد متناسب سازی سال قبل بازنشسته ها را اجرایی وپرداخت نمی‌کنید منتظرچی هستی این حق قانونی بازنشسته هاست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
1
4
سازمان تامین اجتماعی وابسته به دولت است بنابراین حقوق کارگران را بر مبنای همین دلیل تصمیم گیری می کنند شورای عالی کار کشک بازنشسته ول معلق است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
0
5
مدیر عامل محترم تامین در اکثر محاسبهاشون اعلام میکنند تامین اجتماعی مشکل درآمد دربرابر هزینه ها دارد .درپاسخ ایشون باید گفت لطفا سری به گفته هات بزن تا به پاسخ برسی.
زهرا
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
2
6
وقتی‌که‌فرد‌بی‌تجربه‌وضعیفی‌مثل‌حضرتعالی‌سکان‌سازمان‌معظم‌تامین‌اجتماعی‌را‌بر‌عهده‌بگیره‌انتظار‌بهبود‌وعدالت‌خنده‌داره‌پسر‌جان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
0
8
25 درصد باقیمانده از همسان‌سازی 1400 رو چرا عملی و پرداخت نمیکنید حق و حقوق بازنشستگان حق الماس است
محمدمرادچشمه نوشی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
0
7
آقای موسوی ۲۵درصدهمسانسازی بازنشستگان تامین اجتماعی راچراپرداخت نمیکنید
ارش
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
1
7
حق مردم رو میخوره
زن ها که می‌میرند پول بیمه شون رو بالا میکشه
سن بازنشستگی رو بالا میگیره کسی پول نگیره
بره بمیره
بیمه هم برای دارو نداره ازاده
بازشسته
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
1
8
مرد حسابی این همه سخنوری می‌کنید و شعار میدید
چرا ۲۵درصد متناسب سازی حقوق ما بازنشسته ها را که یک حق قانونی است و تکلیف سازمان است که پرداخت شود را پرداخت نمیکنید...
بازنشسته تامین اجتماعی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۲
0
6
اقای موسوی حق بازنشستگان راپرداخت کن 25درصد متناسب سازی ومعوقه ان
دل مارانشکن که تاوان سنگینی خواهی داد
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۲
0
7
سازمان تامین اجتماعی، یک مجموعه خصوصی است که با سرمایه مردمی شکل گرفته است، انتخاب مدیر دولتی برای این سازمان خصوصی که از دولت پولی نمی‌گیرد و حتی هزاران میلیارد دولت از جیب سازمان تامین اجتماعی غیر قانونی برداشت کرده..!!.. مدیر دولتی که فقط ثنا گوی دولت است جز ضرر چیز دیگری برای سازمان تامین اجتماعی ندارد..
سيد
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۲
0
4
سلام و خدا قوت تا میتونید حق الناس کنید چون شما خا بهتر می‌فهمید که هیچ چیزی وجود ندارد و نوش جانتون نه بهشت و نه جهنمی نیست حالش ببرید.من التوفیق
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۲
0
4
۲۵درصدهمسان سازی نتوانستی به قشربدبخت بازنشسته های تامین اجتماعی که حق قانونیشان هست پرداخت نکردی طرف دولت گرفتی حق کارگر زیرپا گذاشتی به خاطرپست ومقام
م ش
Germany
۱۶:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۲
0
4
موقعی که به بازنشستگان تامین اجتماعی میرسه خود تامین اجتماعی ور شکسته هست ولی موقع برداشت از منابع ان میشه توسط دولت یا هر نهادی تامین اجتماعی کلی درامد وسرمایه داره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۲
0
4
جناب پوسوی لطف کن ۲۵درصدواریزکن که دعایی پشت سرت باشه ۹۲میلیاردگرفتیدنپرداختیدمعلوم هست چکارمیکنید۷۰میلیادرددیگه هم که سال جاری گرفتیددزدی ازاین واضح ترمدیریت دلسوزانه ای نداری ازحال ماخبرنداری.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۲
0
2
۲۵درصد چیشد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۳
0
3
یعنی شما هنوز مطمئن نیستی برادر من؟ وقتی یه بازنشسته تامین اجتماعی با ده تا نوه ونتیجه پنج تومن حقوق میگیره خیلی وقته تامین اجتماعی سقط شده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۳
0
5
سیدجان اگ بیمه ب بمبست نرسیده چرا ۲۵ درصد حساب نمیشه و درمانگاها دارو ندارند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۳
0
3
بااین وضعی که داریم باید سنگ به شکم ببندیم کسی بدرد دل ما نمی رسد وای ب شما بی خبران از خداترسی """""
احمدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۳
0
2
سلام جناب آقای موسوی چند وقت پیش نامه با شماره وامضائ یکی از شرکتهای سیمان به مسیولین تامین اجتماعی دادیم که تقاصای پول برای خرید کارکنان تامین اجتماعی نموده بود نه تنها ترتیب اثر داده نشد بلکه مسیولین تامین اجتماعی هر کدام از جمله مدیر محترم حراست ترتیب استخدام پسر و برادر خانم وخواهر زاده خانمش را هم بدون هیچ ضابطه ای در آن شرکت داده اسم پسرش محمد رسول جعفری قسمت حقوقی مشغولش کرده برادر خانم آقای جعفری مسیول خدمات وخواهر زاده خانمش هم قسمت اداری این نتیجه نظارت مسئولین گزارش از کرمانشاه
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۶
هرچه از این زد و بند میدونید اگه سانسور نشه روکنید که همه به فهمند ..برای بیمه شده بهشت و جهنم حواله میدهند خودشان این دنیا بهشت برین دارند.
معرفت
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۳
0
3
سلام از موقعی که ت آمدی همه ول معتل هستن اقای موسوی متعسفم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۳
0
3
سلام چرا کارمتولیان تامین اجتماعی بجای برآوردن و پرداخت باقیمانده ۲۵درصد بازنشستگان خلاصه شده درانانیت وباادعای خدمت رسانی هیچ کاری برای رساندن حقوق این قشر به انجام نمیرسانند حرف زدن که کاری ندارد اگرجربوزه دارید عمل گرایاشید انشاءالله به خیر خدای قادرمتعال نائل نگردد کسی که بدنبال حق کشی وتًضیع حقوق خلق اله است
بازنشسته تأمین اجتماعی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۳
0
2
عرض سلام و ادب و احترام خدمت همکاران قدیم و بازنشستگان جدید :
آقای موسوی تا زمانی که جنابعالی روی این صندلی‌ نشستی آبی برای تامین اجتماعی گرم نمیشه این صندلی متعلق به کارگران است که افراد دولتی مثل شما بر آن تکیه زدی ، هنوز آقای سعید مرتضوی را فراموش نکردیم که آقای احمدی نژاد می چپوندش توی تامین اجتماعی که کسری بودجه اش را در دولت آخرش با پول کارگران جبران کنه، و مجلسی ها هم که سروصدا شون در اومد به عنوان هدیه نفری پانصد میلیون تومان از جیب کارگران به آنها داد، شما که داد می‌زنید 88 هزار میلیارد تومان بدهی تامین اجتماعی را به بانک ها تسویه حساب کردید، لااقل طلب 500 هزار میلیاردتومانی سازمان را هم از دولت بخاطر همین پول که بدهکار بانک ها شده می‌گرفتید، چرا باید آخر سال که میشه اینقدر سر چندرغاز افزایش حقوق کارگران جر و بحث باشه غیر از اینه که دولت پول های تامین اجتماعی را نمیده و تامین اجتماعی هم پول نداره حق کارگران و بازنشستگان را بده اگر به بن بست نرسیدی چرا 25 درصد باقیمانده همسان سازی را نمی‌دید پس ببین ما بچه های نسل 57 هستیم و همه چیز را میدونیم و گول شما مدیران دهه شصتی را نمیخوریم، هر جا هم که گند می‌زنید اولش از حضرت رهبری وام میگیرید تا روی گندتان سرپوش بگذارید بخدا اگر رهبر معظم از این بی تدبیری شما خبردار میشد همه شما به زباله دان تاریخ می‌ریخت.
جانم فدای رهبر
علی
United States of America
۲۰:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۳
0
3
اگر به بن بست نرسیدید پس چرا پرداخت حق و حقوق بازنشسته ها اینقدر تاخیر داری ؟ ۲۵ درصد متناسب سازی / افزایش حقوق مطابق تورم / پرداخت عیدی مناسب با تورم /
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۳
0
1
باسلام : جناب آقای مدیر عامل تامین اجتماعی من نمیدانم شما درگفته هایتان اشاره به عدالت میکنید آیا میشود ازمحضرجنابعالی سئوال کنیم این کجای عدالته که حدود۳میلیون نفرازبازنشستگانتون باسابقه ۳۰ سال پرداخت حق بیمه هنوزکه هنوزه زیر ۵ و۶ میلیون تومان حقوق میگیرند آنهم دراین گرانیهای افسارگسیخته واین میزان حقوق بیشتراز ۱۰ روز خرج زندگی را تامین نمیکند آیا واقعا شما از این حقوق های بیمقدار خبر ندارید آیا شماخودتان میتوانید با این مقدارحقوق زندگی خودتان رامدیریت کنید خواهش میکنیم به ما هم یاد بدهید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۳
0
4
تامین اجتماعی به بن بست نرسیده بلکه بدست مدیران ناکارآمد هزاران گره خورده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۳
0
3
بنده بازنشسته هیآت علمی دانشگاه و جانباز شیمیایی دفاع مقدس ۴۰درصد هستم سال ۱۴۰۰بازنشسته شدم الآن ۱۳میلیون تومان حقوق بازنشستگی میگیرم واقعا متاسفم کسی که نصف عمرم را درس خواندم و نصف دیگر درس دادم خجالت هم خوب است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۳
0
4
چرا ۲۵درصد بازنشسته های ۱۴۰۰ را پرداخت نمیکنید؟ چرا ؟ برای اینکه کفگیر به ته دیگ یا همان بن بست خورده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۳
0
4
مثل کبک سرتونو کردین برف از هیچ چیزی خبر ندارین یا خودتون و زدین به اون راه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۳
0
3
ایا سوادت از من دکتر بیشتر است؟ آیا خودت هم ۱۳میلیون تومان حقوق میگیری؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۳
0
4
چرا ۲۵ درصد بازنشستگان سال ۱۴۰۰ را پرداخت نمیکنید پس به بن بست سهل است به نهایت بدبختی و فلاکت رسیده اید یا واقعا خودتان را به آن راه زده اید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۳
0
4
ما نمی دانیم چه کسی هاشمی را مدیر سازمان کرده،،،،آخه مگه آدم قحطی بود،،،نه سواد داره،،،نه مدیریت،،،چطوری میتواند،از حق ما دفاع کند،،،،،فقط چاپلوسی و دروغگوئی، ،،،،خدایا کمک کن از دست این افراد نالایق نجات پیدا کنیم،
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۶
خیلی سخت است کلاه گشادی سرمان رفته بد جوری سوار مردم شده آمد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۴
0
2
اقای موسوی شما به چی میگید بن بست خدمات دارویی که ندارید همه چی ازاده بیستو پنج درصد همسانسازی که امروز فردا میکنید لطفا یک مقد ار واقع بین باشید واز نزدیک مشکلات بیمه پردازانرا ببینید وضمنا عیدی ما یازنشستگان دوماه حقوق بود که عیدی کارمندی دادید ایا همراه کارمندان حقوقهای ما را دوبار اضافه میکنید که عیدی کارمندی به ما می هید؟
محمدیوسف یمانی
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۴
0
0
مدیریت محترم سازمان تامین اجتماعی،عرض سلام،ادب واحترام،لطفا دستور فرمائید افزایش مستمری جهت همکارانی که ازاردیبهشت امسال تا مردادبازنسته شده اند۳۸درصدصورت پذیرد،زیرابه مستمری ایشان افزایشی ندادندفقط۱۰درصددرزمان قبل ازمستمری اشان بوده است،باتشکرفراوان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۴
0
2
بااین مدیران که نتواندحق وحقوق بازنشستگان رابموقع پرداخت کندیعنی بن بست.
غیرت ملی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۴
0
4
موسوی

دولت های حمهوری اسلامی طی 35 سال گذشته میلیاردها تومان از جیب و صندوق بازنشسته ها برداشته و بدهی را پس نداده.
مهم نیست به بن بست رسیده یا نه
بازنشسته
United States of America
۱۸:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۴
0
5
حداقل ۲۵ درصد را اجرا میکردی بعد لاف میزدی
عزیز
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۲۳:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۵
0
0
چرا متناسب سازی ۲۵ درصد که خودتون حق بازنشسته میدانید دوسال نگه داشتین حق الناس نیست اگه از عدالت صحبت بشه باید این مسایل را دید.
تف
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۶
0
0
جرا حقوقهای ما مستمره بگیرهارو واریز نمی کنید آخه خدا بگم چهارستون بکنه مارو شرمنده بچه هامون میکنید فکرمیکنید خیلی حقوق میدید آخه
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۶
0
0
مدیریت نا کارامد،عدم تمکین به قانون،از صفات بارز جنابعالی و مدیران هست.!چرا مطالبه گری همسان سازی 25درصد را با گذشت چند سال انجام نمی دید؟!!!
علیرضا تبریزی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۶
0
0
مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی
باسلام در سخنان شما لحظه ای احساس فرماندهان جبهه جنگ تحمیلی را تجربه کرده و ماحصل فرمایشات شما کاملا درآن راستا تجلی کرد،برادر کوچکم شما سکان مجموعه ای را بدست گرفته که نیاز مبرم به آسایش و
آرامش راطلب میکندنه ترسیم شنیخون.......
موسوی نا مرد
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۶
0
0
موسوی بچه شیطان اگر به بن بست نرسیده چرا عید ما بیچاره را دولتی دادهاید
بازنشسته
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۶
0
0
باسلام یک نفر نیست به ابن آقای موسوی بکه اگرواقعا وضعیت سازمان خوبه ۲۵درصدباقی مانده متناسب سازی که خودتان هم قبول دارید چرا اعمال نمی‌کنید تااین بازنشستگان یه نفس راحت بکشن تاکی باید این بازنشستگان برای حق خود مطالبه گری بکنند ازقرارمسئولین خوششان میاد همیشه مردم برای حقشان اعتراض بکنند
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۶
0
0
ی بنده خدا. آقایون نمی‌خواهید کار فوقالعاده انجام دهید مسائل درمان بازنشستگان هم‌از اهمیت به جای خودش برخوردارست، اما معیشت که تعدیل شد پشت سرش خدمات جانبی نیز تامین می‌شود اول تامین معیشت بعد سایر خدماتی که‌از لوارمات آنست ان شا الله شاهد وجدانهای بیدا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۶
0
0
اقای موسوی دم از عدالت میزنی 25درصد باقیمانده متناسب سازی سال 1400 بازنشستهای بدبخت را بدهید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۶
0
0
اقای مدیر عامل تامین اجتمای اگر به بنبست رسیده بخاطر مدیرانی بی کفایت و بیلیاقتی که تو تامین اجتمای هستند چرا باید مدیران و کارمند های تامین اجتمای خدا تومان حقوق بگیرند ولی یک بازنشسته بدبخت با سی سال جان کندن 5الهی 6تومان حقوق بگیرد این است عدالت که جنابعالی دم از عدالت میزنی اثلا معنی عدالت را میفهمی معنی فقر را میفهمی معنی گرسنگی را میفهمی معنی خجالت کشیدن را میفهمی اگر فهمیدی ان موقع بگو عدالت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۶
0
0
شما مهره دولت هستید از این صندوق دست بردارید برید با وجود صندوق در خطر است
تارخ
United States of America
۰۱:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۷
0
0
تأمین اجتماعی دقیقا چه کاری می‌کنه که بخواد به بن بست برسه؟ خدمات درمانی میده؟ دارو میده؟ حقوق هم که در حد چند کیلو میوه با نون خشک و آب برای بازنشستگان ، عزیز شما از اضافه وزن زیادت کاملا مشخصه چکاریه
تارخ
United States of America
۰۱:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۷
0
0
تأمین اجتماعی دقیقا چه کاری می‌کنه که بخواد به بن بست برسه؟ خدمات درمانی میده؟ دارو میده؟ حقوق هم که در حد چند کیلو میوه با نون خشک و آب برای بازنشستگان ، عزیز شما از اضافه وزن زیادت کاملا مشخصه چکاریه
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->