استاندار نجف در دیدار با هیات رسانه ای ایران: جمهوری اسلامی در زمینه های مختلف پیشرفت دارد | روابط عراق با ایران استراتژیک است + تصاویر گزارشی از جلسه نقد و بررسی کتاب «کارنامه فیاض: مجموعه آثار دکتر علی اکبر فیاض» اکران مردمی فیلم سینمایی «تمساح خونی» با حضور جواد عزتی و الناز حبیبی در سینما هویزه مشهد + فیلم سینما، آینه استحاله فرهنگی حضور زنان مشهدی در طرح طوبی، باعث هم‌فکری و هم اندیشی و تبلیغ عفاف و حجاب می‌شود یادی از غلامرضا صدیق غریب، معلم فرهیخته مشهدی| شاعری که غریب نبود تربیت ۱۵۰۰ مُبلّغ با هدف ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در کشور نگاهی به سریال «اکازیون» به کارگردانی مسعود اطیابی| در سخیف بودن، استثنایی وجود ندارد! خلاقیت در هنر، هدایتگری در معلمی نشست طرح ملی طوبی، در مجتمع فرهنگی امام رضا (ع) مشهد برگزار شد برای معلم مهربان و روشنگرم «ناخن‌کشیدن روی صورت شفیع‌الدین»، رمانی از قاسم فتحی منتشر شد مسعود اسکویی درگذشت + علت فوت (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) صفحه نخست روزنامه‌های کشور - چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ جای خالی طنز صادق و دلسوزانه «گل آقا» تجربه‌ای دلنشین: کنسرت محسن ابراهیم‌زاده در برج میلاد
سرخط خبرها

تکلیف پخش سریال «نون خ ۴» در نوروز ۱۴۰۲ روشن شد

  • کد خبر: ۱۵۴۹۳۶
  • ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۰
  • ۱
تکلیف پخش سریال «نون خ ۴» در نوروز ۱۴۰۲ روشن شد
فصل چهارم مجموعه تلویزیونی «نون خ» به تهیه‌کنندگی مهدی فرجی و کارگردانی سعید آقاخانی از اول فروردین ماه از شبکه یک سیما روی آنتن خواهد رفت. 

به گزارش شهرآرانیوز؛ سریال «نون خ ۴» با طی مراحل پس از تولید این روز‌ها برای پخش نوروزی آنتن شبکه یک از اول فروردین ماه ۱۴۰۲ آماده می‌شود و با توجه به تقارن ایام ماه مبارک رمضان پخش این سریال در این ماه مبارک نیز ادامه خواهد داشت.

در خلاصه داستان این مجموعه آمده است: «پس از یورش گله گرگ‌ها به روستا و تارو مار شدن گاو و گوسفندان روستاییان، زندگی اهالی با چالش جدیدی مواجه می‌شود. بزرگان ده تلاش می‌کنند با شکار گرگ‌ها اوضاع را به حالت عادی برگردانند، اما هر بار به دلایلی موفق نمی‌شوند. به اجبار یکی از شکارچیان ده بالا را استخدام می‌کنند. در ادامه آنچه باعث شعله ور شدن اختلافات قدیمی بین دو روستا شده، اهالی روستای نورالدین را برای خروج از رکود اقتصادی، جمعیتی و جبران عقب ماندگی از ده بالا به تکاپو می‌اندازد و ماجرا‌های ریز و درشتی را رقم می‌زند.»

در سری جدید این مجموعه سعید آقاخانی، حمیدرضا آذرنگ، بیژن بنفشه خواه، کاظم نوربخش، سیدعلی صالحی، ندا قاسمی، صهبا شرافتی، هدیه بازوند، نسرین مرادی، پاشا جمالی، سیروس میمنت، امیرسهیلی، سیدحسین موسوی، رضا رشیدی، سیروس سپهری، ماشالله وروائی، علی اخوان مطلق و هومن حاجی عبدالهی به هنرنمایی پرداخته‌اند.

مجموعه «نون خ ۴» در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان شنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۲ و ۱۵ دقیقه از شبکه یک روی آنتن می‌رود و مطابق معمول پنجشنبه‌ها و جمعه‌ها بینندگان این شبکه شاهد پخش مجموعه «گیل‌دخت» در همین ساعت خواهند بود.

 

جدیدترین خبر ها از سریال نوروزی «نون خ ۴»

جدیدترین خبر ها از سریال نوروزی «نون خ ۴»

جدیدترین خبر ها از سریال نوروزی «نون خ ۴»

جدیدترین خبر ها از سریال نوروزی «نون خ ۴»
منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۴
0
0
اصلا خوب نیست. مخصوصا این نقش رامین فود واقعا خراب کرده فیلمو
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->