نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و لورکوزن در یورولیگ| تکلیف آزمون مشخص شد؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و تاتنهام| برد بزرگ در دربی لندن بیاتلو: خوشه‌طلایی می‌توانست پیروز بازی باشد سرمربی خوشه طلایی: به جدول توجهی نداریم | ۳ امتیاز کسر شده قطعا بازمی‌گردد نتیجه و ویدیو بازی خوشه طلایی و آریو اسلامشهر در لیگ آزادگان | تساوی بی‌ثمر خوشه در مشهد پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بررسی بازی‌های باقیمانده پرسپولیس و استقلال تا پایان لیگ برتر | مسیر ساده‌تر نکونام نسبت به اوسمار صعود تیم ملی والیبال ساحلی ایران با درخشش بازیکن مشهدی دوندگان مشهدی در جاده ولایت + فیلم ادامه رقابت میلیمتری استقلال و پرسپولیس| نگو کی قهرمان می‌شود رفتار نامناسب مورایس با خبرنگاران در نشست خبری بدمینتون‌باز المپیکی ایران به دوره‌های جهانی مربیگری دعوت شد برای نهمین فصل پیاپی جام از دست سپاهان پرید! افشای دلیل برکناری خطیر از مدیریت استقلال فرصت ویژه نکونام برای شکستن رکورد مجیدی از دست رفت نکوداشت علی بامشکی، پیشکسوت کشتی استان خراسان‌رضوی پیروزی بسکتبالیست‌های فرش مشهد در گام اول تاریخ و ساعت بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس | تقابل پوچ با یاران سابق نکونام: از رفتن خطیر همه تیم خوشحال شدند بازگشت بنزما به رئال مادرید
سرخط خبرها

مدال‌آوری دختران خراسانی در نوروزگاه بین‌المللی

  • کد خبر: ۱۵۵۱۷۵
  • ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۷
مدال‌آوری دختران خراسانی در نوروزگاه بین‌المللی
نخستین دوره بازی‌های بین‌المللی نوروزی ایران با قهرمانی بانوان کشور به پایان رسید.

مژده رنگیان - نخستین دوره بازی‌های بین‌المللی نوروزی ایران با عنوان نوروزگاه، با درخشش خراسانی‌ها و قهرمانی ایران به پایان رسید.
اولین دوره مسابقات نوروزگاه ویژه بانوان و در راستای معرفی سنت نوروز به عنوان رویدادی فرهنگی، اسفند امسال و در قالب ۹ رشته ورزشی کبدی، جودو، سوارکاری، دوومیدانی، وزنه‌برداری، کاراته، فوتسال، شمشیربازی و چوگان با حضور ۳۷۸ ورزشکار خارجی و ۱۹۲ ورزشکار ایرانی و به‌میزبانی تهران برگزار شد که در پایان، تیم ایران قهرمان اولین دوره شد و بلاروس و روسیه نیز در رتبه‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

نقره ملی‌پوش مشهدی

در مسابقات وزنه‌برداری، تیم ایران الف با کسب دو مدال طلا، یک نقره و یک برنز عنوان قهرمانی را کسب کرد. در دسته ۵۹ کیلوگرم بعد از نماینده ازبکستان، ریحانه کریمی با حدنصاب ۱۶۵ کیلوگرم در جایگاه دوم قرار گرفت. کریمی وزنه‌بردار نوجوان خراسانی است که به‌تازگی در تیم‌ملی حاضر شده است. در این رقابت‌ها، غزاله حسینی نیز دیگر نماینده خراسان بود. هدایت تیم‌ملی را نیز مینا عصفوری، مربی باتجربه مشهدی، برعهده داشت.

۲ برنز در دوومیدانی

همچنین، تیم دوومیدانی بانوان کشورمان در نخستین دوره بازی‌های بین‌المللی نوروزگاه با کسب هجده مدال رنگارنگ قهرمان شد. بانوان بلاروسی با هفت مدال در جایگاه دوم قرار گرفتند. عراق نیز با دو طلا و یک برنز سوم شد. تکتم دستاربندان، دونده مشهدی، در ۸۰۰متر مدال برنز گرفت و دونده ارمنستانی قهرمان شد. مریم محمودی همراه با ستایش امینی از مشهد در ۳۰۰۰متر نقره و برنز گرفتند و دونده بلاروسی طلایی شد.

دومی و سومی فوتسالیست‌ها

در فوتسال نیز زنان روسیه با پیروزی برابر تیم‌های ملی الف و ب ایران قهرمان اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی نوروزگاه شدند. در روز پایانی، روسیه با چهار گل ایران الف را شکست داد. تیم‌ملی الف ایران با هدایت فروزان سلیمانی هم دوم شد و تیم ایران ب با هدایت نیلوفر اردلان در جایگاه سوم قرار گرفت. فاطمه عامل و فاطمه حسینی دو بازیکن مشهدی بودند که در این رقابت‌ها حضور داشتند.
در رقابت‌های جودو، تیم بلاروس با کسب چهار پیروزی عنوان قهرمانی را کسب کرد. تیم ایران الف با سه پیروزی و یک شکست در جایگاه دوم قرار گرفت و تیم ایران ب با دو پیروزی و دو شکست سوم شد. در کبدی نیز تیم ایران ب با برتری مقابل تیم ایران الف عنوان قهرمانی مسابقات کبدی نخستین دوره بازی‌های بین‌المللی نوروز را کسب کرد. تیم افغانستان هم سوم شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->