ممنوعیت هرگونه افزایش شهریه در مدارس غیردولتی کشف ۲۶۰ کیلوگرم حشیش و تریاک در گناباد(۲۳ اردیبهشت) ریزش آوار ساختمان در مشهد یک فوتی و ۲ مصدوم برجای گذاشت+ عکس (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) حداقل حقوق سربازان در سال ۱۴۰۳ چقدر است؟ شهردار یکی از مناطق شیراز به قتل رسید (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) جمع آوری ۴۹۱ معتاد متجاهر و ۱۳۲ خرده فروش مواد مخدر در مشهد کشف و انهدام کارگاه بزرگ تولید سلاح جنگی و شکاری در اندیمشک اجرایی شدن همسان‌سازی حقوق بازنشستگان از خرداد ۱۴۰۳ اخراج ۱۰۰ هزار تبعه خارجی از استان البرز شفق‌های قطبی چگونه تشکیل می‌شود؟ مصرف گل و حشیش چه تاثیری بر سلول‌های مغزی دارد؟ پرشدگی ۶۷ درصدی سد‌های کشور مرور دروس امتحانی از شبکه شاد به صورت رایگان جزئیات هدیه تأمین‌اجتماعی به بیمه‌شدگان برای خرید کتاب + فیلم پیش‌بینی هواشناسی خراسان‌رضوی و مشهد (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تداوم افزایش دما در استان تا اواسط هفته جاری رونمایی از سند رایگان شدن درمان کودکان زیر ۷ سال | سالانه ۵۱ هزار کودک در کشور دچار عفونت می‌شوند ۲۰۰ میلیارد ریال تجهیزات پزشکی برای خراسان رضوی خریداری شد
سرخط خبرها

شماره تلفن‌های ضروری برای مسافران نوروزی اعلام شد

  • کد خبر: ۱۵۵۷۰۷
  • ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۳
شماره تلفن‌های ضروری برای مسافران نوروزی اعلام شد
مسافران نوروزی می‌توانند در تعطیلات نوروز در تماس با شماره تلفن‌های ضروری ضمن کسب آخرین وضعیت حرکت قطار‌ها و پروازها، در صورت وجود مشکل شکایت خود را نیز در سامانه ۰۹۶۲۹ ثبت کنند.

به گزارش شهرآرانیوز، کاربران بخش جاده می‌توانند با تلفن ۱۴۱ اطلاعات ضروری در بخش راه را دریافت کرده و از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی مطلع شوند.

برای کسب اطلاع از وضعیت هوا نیز می‌توانید با شماره تلفن۱۳۴ تماس گرفته و از وضعیت بارش‌ها و دمای هوا در تعطیلات نوروز آگاه شوید.

مسافران نوروزی که بخش ریلی را برای سفر انتخاب کردند نیز می‌توانند با شماره ۵۱۴۹ از وضعیت تردد قطار‌ها مطلع شوند.

برای مسافران هوایی نیز شماره تماس۱۹۹ اعلام شده است. بهتر است مسافران پیش از حرکت به سمت فرودگاه‌ها از آخرین وضعیت پرواز خود مطلع شوند.

فرودگاه امام خمینی نیز با شماره تلفن ۵۱۰۰۱۱۸ آماده ارائه اطلاعات درمورد زمان پرواز‌ها به مسافران نوروزی است.

هم چنین سامانه ۰۹۶۲۹ نیز برای ارائه اطلاعات و دریافت شکایت‌های مسافران نوروزی پاسخگو است.

امسال در بخش هوایی دو میلیون و ۳۰۰ هزار صندلی برای سفر‌های داخلی و خارجی عرضه شده است، اما به دلیل افزایش تقاضا نسبت به عرضه، دولت در تلاش برای افزایش وتوسعه ناوگان در سال جدید است. یک میلیون و ۳۰۰ هزار صندلی قطار نیز پیش بینی شده است که تلاش می‌شود به یک میلیون و ۵۰۰ هزار صندلی هم برسد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->