خط‌۳ متروی مشهد یکی از ایمن‌ترین ابرپروژه‌های کشور است مصدومیت ۵۰ نفر بر اثر سوانح رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته در مشهد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) احداث پارک و فضای ورزشی مخصوص بانوان در دستور کار شهرداری منطقه ۱۲ مشهد اولویت‌ مدیریت شهری مشهد استفاده از گیاهان خشک‌منظر برای فضاآرایی شهری است برخورد با تخلیه فاضلاب در کشف‌رود تا پایان اردیبهشت هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد در شرایط پاک قرار گرفت (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) محدودیت ترافیکی بولوار ابوطالب به سمت چهارراه احمدآباد به دلیل نشست زمین در مشهد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) اجرای عملیات رفع خطر محل فرونشت بولوار کلاهدوز مشهد + فیلم و تصاویر بارش باران و لغزندگی معابر در جاده‌های خراسان‌رضوی (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) معاون وزیر کار: مشهد الگوی موفق توسعه حمل‌و‌نقل ریلی در سایر کلانشهر‌هاست ۱۰۰ قطعه زمین در بینالود به خانواده‌های دارای ۴ فرزند اختصاص یافت (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) شهردار مشهد: سیاست ما واگذاری اجرای برنامه‌های مناسبتی به مردم است به دنبال پذیرش سالانه ۴۰ هزار مددجوی زائر هستیم اصل ۴۳ قانون اساسی مورد غفلت قرار گرفته است «زائرسرای کرامت ۲» در مشهد افتتاح شد پیشرفت فیزیکی ۱۵ درصدی احداث رینگ سلامت بوستان بجمهن مشهد شهرداری مشهد ۴ نیروگاه خورشیدی احداث می‌کند استقرار نیرو‌ها و تجهیزات خدمات شهری همزمان با شروع بارندگی در مشهد امسال مشهد به صورت ویژه به استقبال دهه کرامت می‌رود | خیابان امام رضایی‌ها نقطه عطف برنامه‌های دهه کرامت ۱۴۰۳ است+ فیلم
سرخط خبرها

قیمت زولبیا و بامیه در مشهد مشخص شد

  • کد خبر: ۱۵۶۱۴۴
  • ۰۳ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۱
قیمت زولبیا و بامیه در مشهد مشخص شد
رئیس اتاق اصناف مشهد با اشاره به قیمت زولبیا و بامیه در مشهد اظهار کرد: رقم درجه ۲ این شیرینی‌ها کیلویی ۶۰، درجه یک ۹۰ و ممتاز آن ۱۲۰ هزار تومان تعیین شده است.

به گزارش شهرآرانیوز هادی مخملی امروز، سوم فروردین ماه، در نشست خبری با اهالی رسانه اضافه کرد: همچنین قیمت شله کیلویی ۸۰ و حلیم نیز کیلویی ۷۵ هزار تومان تعیین شد.

افزایش سهمیه آرد نانوایی‌های اطراف حرم از ۲۵۰ به ۳۵۰ کیسه

پس از وی محمد میری دیسفانی، مدیر جهاد کشاورزی مشهد، با اشاره به تامین ۸۰۰ تن میوه برای مشهد عنوان کرد: در حال حاضر این میوه‌جات با قیمت مصوب در حال توزیع در بازار مشهد است. همچنین مرغ منجمد در مشهد ذخیره‌سازی و تاکنون ۱۷۰۰ تن آن توزیع شده است. در کنار این گوشت قرمز نیز برای این ایام ذخیره کرده‌ایم که تاکنون ۶۷۰ تن از آن توزیع شده است.

وی اضافه کرد: همچنین برای ساماندهی نانوایی‌ها در مشهد اقدامات خوبی صورت گرفت و تلاش شد نقاط ضعف موجود پوشش داده شود. از همین رو به نانوایی‌های اطراف حرم ۷۰ کیسه آرد اضافه ویژه ایام نوروز تخصیص پیدا کرد. علاوه بر این چهار نانوایی آزادپز نیز به یارانه‌ای تغییر کاربری دادند. در کنار این‌ها سهمیه آرد نانوایی‌های اطراف حرم از ۲۵۰ به ۳۵۰ کیسه افزایش یافت.

رئیس جهاد کشاورزی مشهد اظهار کرد: در این ایام تاکنون ۷۴۵ مورد بازرسی مربوط به اداره جهاد کشاورزی مشهد انجام شده که طی آن ۹۸ متخلف شناسایی شدند. همچنین ۳۵ شکایت واصله داشته‌ایم. رقم این تخلفات ۲۱۰ میلیون تومان بوده است.

۱۶ میلیارد و ۴۹۶ میلیون و ۴۸۹ هزار و ۸۷۰ ریال جریمه واحد‌های صنفی استان از ۸ اسفند تا امروز

همچنین عبدالرضا فاضلی، معاون حقوقی و پیشگیری اداره کل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی، در این نشست اظهار کرد: از هشتم اسفند سال گذشته گشت‌های سیار اداره کل تعزیرات حکومتی استان در معیت دستگاه‌های دیگر کار خود را آغاز کرد و در پایگاه‌های اطراف حرم نیز تعدادی از نیرو‌های ما مستقر شدند. این گشت‌ها در شهرستان‌های قوچان، نیشابور، تربت حیدریه، سبزوار و کاشمر نیز حضور دارند.

وی با اشاره به عملکرد این مجموعه در بخش شعب سیار بازرسی عنوان کرد: در حال حاضر ۴۹۳ گروه گشتی در بازار‌های مشهد و استان فعال است که تاکنون ۹۰۸۶ مورد بازرسی داشته‌اند. طی این بازدید‌ها و بازرسی‌ها ۴۲۷ واحد به عنوان متخلف شناسایی و برای آن تشکیل پرورنده شده است.

فاضلی تصریح کرد: مجموع میزان جریمه‌های صورت گرفته توسط این واحدها از هشت اسفند سال پیش تا امروز ۱۶ میلیارد و ۴۹۶ میلیون و ۴۸۹ هزار و ۸۷۰ ریال بوده است. در پی این تخلفات ۶۹ واحد تعطیل موقت شده‌اند که برای برخی با نصب پارچه و بنر اعلام تخلف‌شان صورت گرفت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->