۱۰۶۵ درصد رشد اعتبارات عمرانی منطقه ۲ شهرداری مشهد از ابتدای فعالیت شورای ششم اعمال قانون هزار و ۸۰۶ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد | ۸۱ دستگاه خودرو متخلف توقیف شدند (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد امروز پاک است (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترافیک سنگین در بزرگراه‌های مشهد | ملک‌آباد، پل رسالت و عبادی ترافیک پرحجم دارند (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) دستگاه‌های شارژ من‌کارت در مشهد ارتقا می‌یابند بی احتیاطی راننده منجر به فوت پاکبان در مشهد شد (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) چمران: شورا‌های شهر و روستا، انعکاس خواست و سلیقه مردم هستند رئیس دیوان عالی کشور: سبقت در خدمت باید فرهنگ غالب در نظام شورایی کشور باشد + فیلم آموزش ایمنی و مواجهه با حریق برای ۱۲۴ هزار شهروند مشهدی گپ و گفت با میراث دار سنت پرورش اسب یورقه در مهدی آباد| ما که هرچه بردیم، با رفقا خوردیم   شهروند خبرنگار | درخواست به‌سازی پیاده‌رو «ابرار ۱۰» در مشهد + پاسخ سرویس‌دهی رایگان خط‌۲ قطارشهری مشهد در روز شهادت امام‌جعفرصادق‌(ع) اعمال‌قانون ۱۸۱۸ دستگاه خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۶۱ دستگاه خودروی متخلف توقیف شدند (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) دردسر‌های بودار همسایگی با انبار‌های خانگی | دپوی ضایعات در منازل مسکونی شهرک صابر مشهد ایست‌کار‌های مشهد، الگوی کشور | بیمه کارگران ایست‌کار‌ها در اولویت باشد هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد امروز در شرایط پاک قرار گرفت (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) احداث ۱۴ بوستان بزرگ در شهر مشهد | پروژه‌های زودبازده‌ برای محرومیت‌زدایی از حاشیه شهر ترافیک سنگین در بولوار ملک‌آباد و وکیل‌آباد مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

شهردار مشهد: سیاست ما واگذاری اجرای برنامه‌های مناسبتی به مردم است

  • کد خبر: ۲۲۴۲۵۲
  • ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۹
  • ۲
شهردار مشهد: سیاست ما واگذاری اجرای برنامه‌های مناسبتی به مردم است
شهردار مشهدمقدس گفت: هنرمندان و همکاران فرهنگی ما کاری می کنند تا زائر حضرت رضا(ع) در مشهد از طراوت، شادابی و روحیه بخشی مشهد احساس رضایت کند.

به گزارش شهرآرانیوز، "محمدرضا قلندرشریف" در مراسم اختتامیه جشنواره هنر‌های شهری مشهد، اظهار کرد: یکی از سیاست‌های مدیریت شهری واگذاری برنامه‌های مناسبتی به مردم و حمایت از تشکل‌های مردم نهاد است.

وی با بیان اینکه تمامی این خدمات و اقدامات با حمایت‌های تمام و کمال شورای شهر شکل گرفت، گفت: سیاست گذاری‌ها و ریل گذاری فرهنگی شکل گرفته در بطن شورای ششم موجب شد امروز رضایت مندی مردم به طور کامل به دست بیاید.

شهردار مشهدمقدس با اشاره به اینکه موضوع استقبال از بهار برای هنرمندان در مشهد دارای اعتبار ویژه‌ای است، بیان کرد: مشهد به عنوان پایتخت معنوی ایران اسلامی شهری است که بر کرانه خورشید شکل گرفته که آن خورشید ولایت و امامت است. مشهد شهری است که واژه‌های شهروند و مسافر به عناوین مقدسی همچون مجاور و زائر تبدیل شده است.

وی با تاکید بر اینکه مشهد به خدمتی ویژه و خاص نیاز دارد، گفت: ارزشمندی کار‌ها در مشهد به این است که این خدمات به رائران و مجاوران حضرت رضا (ع) ارائه می‌شود. یکی از مسائل برند شده در مشهد موضوع استقبال از بهار و جشنواره‌های است که در ایام نوروز شکل می‌گیرد.

قلندرشریف با اشاره به موضوع که المان‌های نوروزی توقعات را از مدیریت شهری در مشهد بالابرده است، گفت: ناظرین عملکرد مدیریت شهری مردم هستند بنابراین باید توجه داشت که انتظارات مردم هرسال افزایش می‌یابد.

شهردار مشهد با اشاره به سابقه ۱۶ ساله استقبال از بهار، بیان کرد: اظهار نظر واقعی زائران و مجاوران بر این است که مشهد در ایام بهار نشاط و سرزندگی خاصی را برای آنها به وجود می‌آورد. مدیران ارشد ملی و استانی بار‌ها در سال جاری از اقدامات ویژه که در حوزه استقبال از بهار شکل گرفته بود؛ قدردانی کرده‌اند.

۲۹۰۰ المان و ۱۴ جشنواره ویژه 

قلندرشریف با تاکید بر اینکه اتفاقی که در حوزه‌های مختلف استقبال از بهار شکل گرفت خاص و ویژه بود، اضافه کرد: گل ارایی، جشن‌های محله ای، المان‌های هنری، تئاتر‌های خیابانی، جانمایی ۱۱۰۰ المان گل، ۱۴ جشنواره ویژه در گستره شهر، جانمایی ۷۰۰ المان هنری در ۳۵۰ نقطه و جشنواره هنر‌های نوری که جایگاه ویژه‌ای برای خود پیدا کرده، از جمله مهم‌ترین اقدامات مدیریت شهری در استقبال از بهار ۱۴۰۳ بود.

شهردار مشهدمقدس عنوان کرد: تمامی المان‌ها دارای پیام‌های رویداد محور بود که این پیام‌ها شامل مسائلی با موضوع ملی، حماسی، مذهبی، خانواده، فرهنگ رضوی، ماه مبارک رمضان و امام رضا (ع) بود.

وی یادآور شد: این زحمات از تابستان سال گذشته آغاز شد و امروز به اختتامیه آن رسیده ایم؛ هنر قیمت ندارد و نمی‌توان به شکل مادی برای ان عددی در نظر گرفت.

قلندرشریف تاکید کرد: از همه عزیزان به ویژه افرادی که وقت گذاشتند، ایده پردازی کردند و شبانه روز با شور و شعف این زحمات را برای شهر و حضرت رضا (ع) انجام دادند؛ تشکر می‌کنم

شهردار مشهدمقدس در پایان با اشاره به اقدامات موثر سازمان اجتماعی و فرهنگی، گفت: انسجام ایجاد شده در فعالیت‌ها نتیجه تلاش‌های معاون فرهنگی و تمامی مدیران این سازمان است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۷
0
0
الویت مشهد بهسازی و روکش آسفالت خیابان و کوچه های شهر هست نه این تجملات، با این هزینه های سرسام آور، ولی اونا به چشم نمیاد!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۷
0
0
بیا ببین فرامرز ۲۰ از اول میلان تا آخرش چند تا چاله داره، ؟و من هر روز چند بار با دیسک کمرم باید تحمل کنم
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->