سرویس‌دهی متروی مشهد تا ساعت ۲ بامداد (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) عملیات امدادونجات آتش‌نشانی مشهد در پی سیلاب روز گذشته | تماس با ۱۲۵ در شنبه پرحادثه مشهد رکورد زد (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) بازدید میدانی معاون‌اول رئیس‌جمهور از مناطق سیل‌زده مشهد | قدردانی از حضور شبانه‌روزی و خدمت‌رسانی دستگاه‌های دولتی، امدادی و جهادی هوای کلانشهر مشهد امروز «پاک» است (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) تمامی معابر شهری مشهد باز است (۳٠ اردیبهشت ۱۴۰۳) + فیلم پیامد‌های بارندگی بی‌سابقه مشهد در روز شنبه (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) مشهد بوی میوه می‌دهد خانه فردوسی کجاست؟ | درباره یک خانه تاریخی در روستای پاژ مطالبات مردم تپه سلام، مهدی و شهرک قدس مشهد در طرح شهید اصلانی حفاظت از کمربند سبز برای جلوگیری از تغییر کاربری پیام تسلیت شهردار مشهد در پی جان باختن تعدادی از شهروندان در سیل اخیر قدردانی شهردار مشهد از خادمان شهری پس از بارش سیل‌آسای امروز | شهروندان از تردد غیرضروری خودداری کنند + فیلم گزارش ۳۱ نقطه آبگرفتگی معابر در سطح شهر مشهد طی بارندگی امروز (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) آیا مدارس مشهد و خراسان رضوی فردا یکشنبه (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) تعطیل است؟ آماده‌باش نیرو‌های خدمات شهری تا بازگشت کامل مشهد به شرایط عادی + فیلم (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ۲۲ میلی‌متر بارش در مشهد طی ۳۰ دقیقه (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) شهردار مشهد مقدس: آب‌گرفتگی سطح شهر در حال کنترل است + فیلم (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) تاکنون حدود ۵ هزار زائر پیاده وارد مشهد شدند (۲۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲) سرویس‌دهی ویژه مترو مشهد به سمت فرودگاه و راه‌آهن + فیلم (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) آخرین وضعیت سرخس پس از بارش باران و جاری شدن سیل از زبان فرماندار | خسارت مالی، نامعلوم (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) پس از باران سیل آسا شهر در آرامش نسبی است| خسارت جانی در سیل مشهد نداشتیم(۲۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

سرویس‌دهی ۲۵۰ دستگاه اتوبوس در روز طبیعت (۱۳ فروردین ماه) در مشهد

  • کد خبر: ۱۵۶۳۶۰
  • ۰۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۴
سرویس‌دهی ۲۵۰ دستگاه اتوبوس در روز طبیعت (۱۳ فروردین ماه) در مشهد
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد گفت: برای سرویس‌دهی ویژه ما در روز طبیعت ۲۵۰ دستگاه اتوبوس برنامه ریزی شده که به مقاصد کوهسنگی، بوستان ملت، خواجه مراد، خواجه اباصلت، بهشت رضا، میامی و پایانه وکیل‌آباد از ۶ صبح تا ۹ شب سرویس‌دهی خواهند داشت. 

علی‌اصغر نیشابوری در گفتگو با شهرآرانیوز در خصوص آمار جابه‌جایی مسافر با اتوبوس از ۲۸ اسفند تا ۲ فروردین اظهار کرد: پیک جابه‌جایی مسافر ما در روز اول فروردین به دو دلیل مراسم تحویل سال و سخنرانی رهبر معظم انقلاب بوده است. این سرویس‌دهی با استفاده از ۴۰۰ دستگاه اتوبوس در ۱۱ خط عبوری و منتهی به حرم طی مدت ۴۲ ساعت بدون وقفه از ۶ صبح ۲۹ اسفند تا ساعت ۲۴ یک فروردین انجام شده است.

وی افزود: براساس مصوبه شورای شهر سرویس‌دهی روز اول فروردین رایگان بود که با توجه به ساعت تحویل سال این سرویس‌دهی به صورت متفاوت انجام شد، زیرا سرویس دهی روزانه ما ۱۵ ساعت است، اما در روز اول فروردین به مدت ۲۴ ساعت انجام شد.

نیشابوری گفت: در ۲۸ اسفند ماه ۹۶۰ هزار و ۷۴۰ نفر سفر با افزایش ۳۵.۱ درصدی، در ۲۹ اسفند ۷۳۳ هزار و ۴۷۷ نفر سفر با افزایش ۳۵.۳ درصدی، در یک فروردین ۸۰۲ هزار و ۸۰۹ نفر سفر با رشد ۹۰.۵ درصدی و در ۲ فروردین ۵۰۸ هزار و ۶۲۹ نفر سفر با رشد ۱۸.۳ درصدی نسبت به سال گذشته جابه‌جا شده است.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد در خصوص سرویس‌دهی در روز ۱۳ فروردین تصریح کرد: با توجه به اینکه امسال ۱۳ فروردین در ماه رمضان واقع شده پیش‌بینی ما این است که تقاضای سفر نسبت به سال‌های قبل کاهش داشته باشد، اما برنامه‌ریزی لازم را برای تخصیص ناوگان متناسب با تقاضای واقعی سفر انجام دادیم و به هر میزان تقاضا داشته باشیم ناوگان متناسب با آن پیش‌بینی می‌شود.

وی اضافه کرد: برای سرویس‌دهی ویژه ما در روز طبیعت ۲۵۰ دستگاه اتوبوس به مناطق تفرجگاهی، ییلاقی و آرامستان‌های شهر برنامه ریزی شده که در صورت افزایش تقاضای سفر این عدد قابل افزایش خواهد بود. این اتوبوس‌ها به مقاصد کوهسنگی، بوستان ملت، خواجه مراد، خواجه اباصلت، بهشت رضا، میامی و پایانه وکیل‌آباد از ۶ صبح تا ۹ شب سرویس‌دهی خواهند داشت، بنابراین شهروندان نگرانی در خصوص کمبود ناوگان در این روز نداشته باشند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->