دیدار و رایزنی حکیم و معاون رسانه‌ای وزارت ارشاد ایران | تاکید بر گسترش همکاری فرهنگی عراق و ایران تأکید هیأت رسانه ای ایران و عراق بر انعقاد «تفاهم نامه همکاری» و تشکیل «شورای رسانه ای مشترک» مهدی پور: نزدیکی فکری، سیاسی و رسانه ای بین ایران و عراق در موضوع غزه، از قله های پیوند دو کشور است وزیر ارشاد در پیامی درگذشت عیسی بخشی، هنرمند موسیقی خراسان شمالی، را تسلیت گفت تاکید بر اهمیت مسئله فلسطین در نشست هیئت رسانه‌ای ایران و عراق فیلم‌های سینمایی امروز تلویزیون (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) آیا شبکه خبر ۲ صدا و سیما هک شد؟ + فیلم «عیسی بخشی» آخرین بازمانده بخشی‌های کرمانج خراسان شمالی درگذشت + علت فوت صداوسیما یکی از بهترین‌هایش را از دست داد فیلم‌‌های سینمایی امروز تلویزیون (جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) «لالایی» در شبکه نمایش خانگی | عمو پورنگ بازیگر شد سریال جدید «رخنه» درباره امنیتی‌ترین عملیات نفوذ + زمان پخش ماجرای عجیب آهنگ «تنهاترین عاشق» که به نام فریدون فروغی دست‌به‌دست می‌شود! + فیلم چرا تکرار «پایتخت ۶» پخش نمی‌شود؟ روایت پردیس پورعابدینی از سکانس ملاقات شرعی با شهاب حسینی در «گناه فرشته» + فیلم برگزاری گردهمایی کارشناسان روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سراسر کشور در مشهد مقدس بازیگر فیلم سینمایی «اخراجی‌ها ۲»: روش تدریس تام‌کروز در «تاپ‌گان» متعلق به یک خلبان ایرانی است خانه انیمیشن UP در دنیای واقعی + فیلم و عکس
سرخط خبرها

سریال «نون.خ» از نگاه «سیروس میمنت» بازیگر نقش کیوان

  • کد خبر: ۱۵۷۳۰۴
  • ۱۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۰
سریال «نون.خ» از نگاه «سیروس میمنت» بازیگر نقش کیوان
«سیروس میمنت» بازیگر در نقش کیوان در سریال «نون.خ» از تجربه همکاری در این اثر نمایشی پربیننده سخن گفت.

به گزارش شهرآرانیوز؛ سیروس میمنت بازیگر «نون.خ» درباره حضور کمرنگش در فیلم و سریال‌ها و اینکه این سال‌ها بیشتر مشغول نقش‌آفرینی در «نون.خ» بوده است گفت: وقتی کار خود را به اندازه درجه‌ای ارتقا می‌دهید دیگر به حضور در هر اثری راضی نمی‌شوید.

وی اضافه کرد: مگر در این چند وقت چه کاری بوده است که بگوییم کاش در این اثر حضور می‌داشتم یا کدام یک از این آثار را می‌توان حوصله کرد و دید؟

بازیگر نقش کیوان در «نون.خ» بیان کرد: نمی‌شود به بهانه اسم طنز هر کاری بسازید و بخواهید مردم ببینند. همین سریال «نون.خ» را مگر شما فقط طنز صرف می‌بینید؟ در این کار نکات مختلفی می‌بینید و از یک کار صرفاً طنز فراتر رفته است. همان سریال‌هایی هم که به من پیشنهاد شده برخی از تلویزیون هم پخش هم شده است؛ آثاری که برای آنها چند سال بودجه صرف می‌کنند و گروه الف است اما وقتی نگاه می‌کنید فقط حرف است. شعار می‌دهند و هیچ لحظه جذاب و درخشانی در آن‌ها نیست.

وی درباره اینکه چقدر در فیلم و سریالی بازی کرده که علاقه‌ای به آن نداشته و از سر معیشت بوده است گفت: پیش آمده است که به خاطر دغدغه نان و معیشت کارهایی بازی کردم که دوست نداشتم ولی الان خدا را شکر یا نیازی ندارم یا هزینه‌هایم کمتر شده است اما ترجیح می‌دهم عملگی و کارگری کنم اما دیگر در هر اثری بازی نکنم بالاخره شما با آرزویی وارد یک کار حرفه‌ای می‌شوید.

بازیگر «نون.خ» درباره جذابیت‌های این فصل از سریال در نظرش یادآور شد: همین که زندگی واقعی جمعی را نشان می‌دهد و سراغ آدم‌هایی می‌رود که دغدغه زندگی، نفس کشیدن و کار کردن را دارند اتفاق خوبی است. مردمانی که با همه گرفتاری‌ها و مشکلاتشان با هم زندگی راحتی را می‌گذرانند.

وی درباره واکنش مردم و اینکه بازخورد منفی هم داشته است یا خیر گفت: مردم بسیار عاقل و بالغ هستند و می‌فهمند. وقتی کار خوب باشد و به دل نشست کسی بیخود گارد نمی‌گیرد. بازخوردها بسیار عالی بود برخی هم برای نقش و شخصیت‌ها پیشنهاداتی داشتند.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->