کمک به بیماران خاص و معلولان، قاتل را از پای چوبه دار نجات داد ۳۲ فقره سرقت کابل برق در شهرک غرب مشهد کشف شد (۵ خرداد ۱۴۰۳) درگیری بر سر جای پارک باعث مرگ مرد ۶۰ ساله شد زلزله، آبدانان ایلام را لرزاند (۵ خرداد ۱۴۰۳) اختصاص خط ۶ سامانه ۱۹۰ به طرح جوانی جمعیت مهار آتش سوزی یک منزل مسکونی در بلوار جانباز مشهد (۵ خرداد ۱۴۰۳) طرح پوشش بیمه‌ای اتباع و مهاجرین خارجی مجاز آغاز شد شیرخوارگاه‌های خالی نتیجه زحمات شهید جمهور است ۱۰۰ عملیات اطفای حریق توسط آتش نشانان مشهدی طی یک هفته! تلاش آتش‌نشانان سه ایستگاه برای مهار آتش در یک واحد مسکونی سارقان ۱۰ میلیارد ریال طلا در سبزوار دستگیر شدند (۵ خرداد ۱۴۰۳) وزارت بهداشت: قیمت دخانیات در ایران بسیار پایین است قلیان اکسیژن چیست و چه تاثیری بر بدن می‌گذارد؟ ربودن مسافر جوان به‌خاطر تسویه‌حساب مالی در غرب تهران! رمزگشایی ۳۳۰ فقره سرقت در مشهد اسکان رایگان ۷ هزار و ۲۰۰ شرکت‌کننده در مراسم تشییع شهدای سانحه بالگرد در مشهد افزایش ۳۵ درصدی سفر به خراسان‌رضوی با خودروی شخصی (خرداد ۱۴۰۳) بهترین زمان مصرف قرص آهن چگونه می‌توان عادت استفاده از تلفن همراه قبل از خواب را ترک کرد؟ برنج شفته شده را چکار کنیم؟ | این اشتباهات باعث نرم‌تر شدن برنج می‌شود
سرخط خبرها

بارش باران و وزش باد در راه برخی استان‌ها (۱۸ فروردین ماه ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۱۵۷۶۱۹
  • ۱۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۱
بارش باران و وزش باد در راه برخی استان‌ها (۱۸ فروردین ماه ۱۴۰۲)
رئیس مرکز پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا وضعیت جوی استان‌های کشور طی روز‌های آینده را تشریح کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، صادق ضیائیان، اظهار کرد: جمعه (۱۸ فروردین‌ماه) در ارتفاعات استان‌های خراسان شمالی، رضوی و جنوبی، آذربایجان‌های شرقی و غربی و کرمان و شنبه (۱۹ فروردین‌ماه) علاوه بر این مناطق در ارتفاعات مرکزی البرز و شمال سیستان و بلوچستان و یکشنبه (۲۰ فروردین‌ماه) در شمال آذربایجان غربی و شرقی، ارتفاعات کرمان، شمال سیستان و بلوچستان و شرق خراسان جنوبی بارش پراکنده گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: از بعدازظهر دوشنبه (۲۱ فروردین‌ماه) سامانه بارشی از سمت شمال غرب وارد کشور شده و روز سه‌شنبه علاوه بر شمال غرب در غرب و جنوب غرب سبب بارش می‌شود.

به گفته رییس مرکز پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا، در دو روز آینده در شمال غرب، غرب استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و بخش‌هایی از مرکز کشور وزش باد نسبتا شدید و در مناطق مستعد گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

وی همچنین اعلام کرد که روز شنبه افزایش محسوس دما در استان‌های ساحلی خزر و اردبیل و یکشنبه کاهش دما در این مناطق خواهیم داشت.

رییس مرکز پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی استان تهران طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران شنبه (۱۹ فروردین‌ماه) قسمتی ابری در بعضی ساعت‌ها وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۴ و حداکثر دمای ۲۵ درجه سانتی‌گراد و در روز یکشنبه (۲۰ فروردین‌ماه) نیمه ابری در بعضی ساعت‌ها وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۳ و حداکثر دمای ۲۵ درجه سانتی‌گراد پیش بینی می‌شود.

ضیائیان همچنین اعلام کرد که طی امروز و فردا شهرکرد با دمای صفر و منفی ۳ درجه سانتی‌گراد سردترین و اهواز با دمای ۳۵ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین مرکز استان کشور است.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->